Koniec badania technicznego a brak mozliwosci dojazdu

Data: 2012-02-16 00:41:26
Autor: Adam Płaszczyca
Koniec badania technicznego a brak mozliwosci dojazdu
Dnia Wed, 15 Feb 2012 15:11:24 +0100, Maciek napisał(a):

Jest jakas procedura na te okolicznosc, czy mozna tylko odczekac do
roztopow i wtedy liczyc, ze mnie nie dziabna przez te 3 km, jakie bede
musial przejechac?

Jest - idziesz do urzędu i dostajesz świstek na dojazd do diagnosty. W praktyce - olej i pojedź. --
     ___________ (R)

Data: 2012-02-16 09:21:32
Autor: Maciek
Koniec badania technicznego a brak mozliwosci dojazdu
Dnia Thu, 16 Feb 2012 00:41:26 +0100, Adam Płaszczyca napisał(a):

W praktyce - olej i pojedź.

Tak pewnie zrobie, jak przyjda roztopy. Bylem przekonany, ze za jazde bez
BT jest slony mandat. Na razie jestem literalnie odciety.

Za przeglad zaplace gotowka, zaspy sa za darmo, a jazda pozarniczym Starem
przez snieg do uda - bezcenna :)

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2012-02-23 00:20:41
Autor: __Maciek
Koniec badania technicznego a brak mozliwosci dojazdu
Thu, 16 Feb 2012 09:21:32 +0100 Maciek <docktor@poczta.onet.pl>
napisał:

W praktyce - olej i pojedź.
Tak pewnie zrobie, jak przyjda roztopy.

Jesteś właścicielem tego Tico co stoi na Szczęśliwickiej w Warszawie?
:-)

Data: 2012-02-16 09:55:16
Autor: kamil
On 15/02/2012 23:41, Adam Płaszczyca wrote:
[...]

O_o

Jednym słowem można całkiem legalnie, ale trzeba w tym celu łazić po urzędach? A nie można jak w cywilizacji po prostu dojechać na umówiony przegląd bez tego świstka?

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-02-17 00:11:51
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Thu, 16 Feb 2012 09:55:16 +0000, kamil napisał(a):

Jednym słowem można całkiem legalnie, ale trzeba w tym celu łazić po urzędach? A nie można jak w cywilizacji po prostu dojechać na umówiony przegląd bez tego świstka?

Polska, mieszkasz w Polsce...

--

Data: 2012-02-17 11:05:43
Autor: kamil
On 16/02/2012 23:11, Adam Płaszczyca wrote:
[...]

Ano właśnie nie, dlatego takie absurdy coraz trudniej mieszczą mi się w głowie.. Biurokracja przyszłością narodu!

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Koniec badania technicznego a brak mozliwosci dojazdu