Koniec badania technicznego a brak mozliwosci dojazdu

Data: 2012-02-16 12:19:40
Autor: Michał sirapacz Gut
Koniec badania technicznego a brak mozliwosci dojazdu
wsiadz do samochodu i jedz na badanie.
nie wydurniaj soe

Data: 2012-02-16 12:51:27
Autor: RoMan Mandziejewicz
Koniec badania technicznego a brak mozliwosci dojazdu
Hello Michał,

wsiadz do samochodu i jedz na badanie.
nie wydurniaj soe

Nop co Ty? Przecież tyle śniegu napadało. A on nie wspomaga koncernów
gumianych.

--
Best regards,

Data: 2012-02-16 14:27:00
Autor: Maciek
Dnia Thu, 16 Feb 2012 12:51:27 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

Nop co Ty? Przecież tyle śniegu napadało. A on nie wspomaga koncernów
gumianych.

Przyjedz, madralo, i przejedz przez zaspy po kolana. A wczesniej odkop
samochod. Na ubitym sniegu kazdy zgrywa mistrza...

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2012-02-16 16:33:39
Autor: RoMan Mandziejewicz
Koniec badania technicznego a brak mozliwosci dojazdu
Hello Maciek,

[...]

Mam prawie 100 metrów spod domu do drogi. I czasem - jak trzeba - to
te zaspy po kolana trzeba przekopać. Można też po prostu uzywać
samochodu na codzień i nie dopuszczać do takiego zakopania samochodu i
zasypania drogi.

Ledwie dobe pada i wielka histeria. Śnieg był zapowiadany - mogłeś
ruszyc dupsko dzień wcześniej - nie ma obowiązku czekac z badaniem na
ostatnią chwilę.

--
Best regards,

Data: 2012-02-16 19:28:03
Autor: Maciek
Dnia Thu, 16 Feb 2012 16:33:39 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
[...]

A ja mam sto metrow do drogi publicznej, a okolo 700 metrow do drogi
PRZEJEZDNEJ. To tez przekopiesz? Zapraszam.

Na co dzien zajmowalem sie niedopuszczeniem do ugrzezniecia samochodu,
ktorym sie *na co dzien* poruszam, co sprowadza sie ostatnio do zostawiania
go tam, gdzie sie konczy droga a zaczynaja zaspy.
A dostawczak stal pod domem, bo mi w zimie niepotrzebny...

Moze Ty histeryzujesz - ja po prostu jezdze w miare fizycznych mozliwosci.

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2012-02-16 12:52:59
Autor: Maciek
Dnia Thu, 16 Feb 2012 12:19:40 +0100, Michał sirapacz Gut napisał(a):

wsiadz do samochodu i jedz na badanie.
nie wydurniaj soe

A co ja napisalem? Ze pojazde z niewaznym, jak tylko snieg stopnieje, o ile
nie mozna jakos uniknac potencjalnych nieprzyjemnosci i jezdzenia po
urzedach. I tego dotyczylo pytanie...

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Koniec badania technicznego a brak mozliwosci dojazdu