Koniec bezkarności "Starucha"?

Data: 2011-05-25 14:54:16
Autor: cirrus
Koniec bezkarności "Starucha"?
# Śródmiejska prokuratura przesłała do sądu akt oskarżenia przeciwko nieformalnemu przywódcy kibiców Legii Piotra S. pseud. Staruch, który podczas jednego z kwietniowych meczów uderzył w twarz piłkarza Jakuba Rzeźniczaka - poinformowała rzeczniczka warszawskiej prokuratury okręgowej.
Śledztwo w tej sprawie wszczęte zostało na początku kwietnia. Po porażce Legii z Ruchem Chorzów 2:3 kibice stołecznego zespołu zwymyślali i opluli schodzących do szatni piłkarzy warszawskiej drużyny. Zareagował na to zawodnik Jakub Rzeźniczak, który ostro im odpowiedział. Gdy piłkarze wyszli ponownie na murawę na pomeczowy trening (rozbieganie), Rzeźniczaka uderzył w twarz Piotr S., pseudonim "Staruch", nieformalny przywódca kibiców Legii. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hf99t
A przecież "Staruch" to wychowawca:
Zwywiadu ze "Staruchem w papierowym wydaniu Polityki:
# Niedawno został pan uznany za bandytę, po spoliczkowaniu piłkarza Jakuba Rzeźniczaka.

Podczas meczu niezależnie jak pilkarze grają, my ich dopingujemy. Tak bylo też w tym meczu, niech pan zwróci uwagę, znowu z Ruchem Chorzów. a po meczuon przechodząc obok trybuny rzucil nam wiązankę.

Ale wcześniej ktoś z trybun obraził Rzeźniczaka.

To nie bylo do niego, ale ogolnie, bo Legia to nie Iskierka Parzęczew, a mecz był tak mizerny, że nie dal się wytrzymać.

I dlatego pan go spoliczkował?
Kierował panem rozum czy serce?

Jak chce pan ze mnie zrobić swira, to serce, ale może ja to zrobiłem w celu edukacyjnym?

I przy okazji krzyknął pan do niego coś o "trzymaniu mordy".

No padło parę słów, ale w tym samym języku, ktorego pilkarze uzywaja miedzy sobą.#

Sam oglądalem ten mecz i te tłumaczenia o poziomie to bzdura, do przerwy panowala Legia, prowadzila 2:0, bramkę straciła w ostatniej minucie pierwszej polowy, po przerwie góra był Ruch.

--
stevep

Data: 2011-05-25 19:15:48
Autor: Leprechuan

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:iriu5p$3n6$1news.vectranet.pl...
[...]

Ciekaw jestem z czego utrzymuje się ten bohater PiS? Ma jakieś wykształcenie czy jego szkołą były lasy wołomińskie?

BomBel

Data: 2011-05-25 11:39:19
Autor: Marek
On May 25, 7:15 pm, "Leprechuan" <mydl...@piana.tw> wrote:
U ytkownik "cirrus" <cir...@tinvalid.tkdami.net> napisa w wiadomo cinews:iriu5p$3n6$1news.vectranet.pl...

># r dmiejska prokuratura przes a a do s du akt oskar enia przeciwko
>nieformalnemu przyw dcy kibic w Legii Piotra S. pseud. Staruch, kt ry
>podczas jednego z kwietniowych mecz w uderzy w twarz pi karza Jakuba
>Rze niczaka - poinformowa a rzeczniczka warszawskiej prokuratury okr gowej.

Ciekaw jestem z czego utrzymuje si ten bohater PiS? Ma jakie wykszta cenie
czy jego szko by y lasy wo omi skie?

BomBel

Ja tam nie wiem, kim jest Staruch, ani, jakie sa jego wystepki, ale
nazywanie "bohaterem PiSu, " kogos , kto narazil sie POlszewii, to
jest niezly przekret...godny Niesiolowskiego...i Goebelsa.

Data: 2011-05-25 22:01:16
Autor: u2
W dniu 2011-05-25 20:39, Marek pisze:
Ja tam nie wiem, kim jest Staruch, ani, jakie sa jego wystepki, ale
nazywanie "bohaterem PiSu, " kogos , kto narazil sie POlszewii, to
jest niezly przekret...godny Niesiolowskiego...i Goebelsa.

Staruch nawet jesli jest opryszkiem (w co wątpię, bo by już dawno
siedział za kratkami) to drobnym, nie takim jak wielcy mafiozi z
Wiejskiej, Miro i Zbycho.

Data: 2011-05-25 22:31:55
Autor: jadrys
W dniu 2011-05-25 14:54, cirrus pisze:

Jak chce pan ze mnie zrobić swira, to serce, ale może ja to zrobiłem w celu edukacyjnym?

Znakomita nauczka, Teraz juĹź ten leser pilkarski długo będzie pamiętał ze nie gra tylko  dla siebie, ale przede wszystkim dla tych co mu płacą.

Data: 2011-05-26 03:00:28
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:irjpr0$vih$1news.onet.pl...
[...]

A kto mu placi?

--
stevep

Data: 2011-05-26 15:12:33
Autor: jadrys
W dniu 2011-05-26 03:00, cirrus pisze:
[...]

Przede wszystkim ci co zasiadają na trybunach a takĹźe  ci przed telewizorami,  ci  ktĂłrzy wykupili płatny abonament na kanał z piłką kopaną.

Data: 2011-05-26 17:35:11
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:irljso$773$3news.onet.pl...
[...]

Hmm, to u nas obowiązują twoje zasady, jak ktoś źle pracuje to go w mordę?

--
stevep

Data: 2011-05-26 08:44:23
Autor: Hans Kloss
On 26 Maj, 17:35, "cirrus" <cir...@tinvalid.tkdami.net> wrote:

Hmm, to u nas obowiązują twoje zasady, jak ktoś źle pracuje to go w mordę?
" U nas" obowiązują zasady ze jak ktoś uzna że dostał w mordę i uznał
ze mu się należało to nie włóczy za to dającego po sądach. I tak
właśnie postąpił piłkarz Rzeźniczak, co najwyraźniej nie spodobało się
zawsze wszystko wiedzącej lepiej platfonskie swołoczy. Ciekawe na
jakiej podstawie pełoskie bydło sformułowało "akt oskarżenia" za czyn
który w prawodawstwie polskim nie podlega ściganiu z urzędu a może być
karany jedynie z powództwa cywilnego?
Bo powody dla których go  sformułowała są chyba oczywiste....i nie
była to z pewnością  troska o zdrowie ani o godność piłkarza
Rzeźniczaka.
J-23

Koniec bezkarności "Starucha"?