Koniec bezpłatności VWBanku - dokąd teraz?

Data: 2020-09-14 20:36:30
Autor: WAM
Koniec bezpłatności VWBanku - dokąd teraz?
On Sat, 12 Sep 2020 10:46:43 -0700 (PDT), "witrak()"
<witrak@hotmail.com> wrote:

Jest gdzieś konto bezwarunkowo darmowe bez karty (kilka przelewów miesięcznie)?
IdeaBank i chyba nawet z kartą :)

WAM
--
www.nawakacje.pl ?
pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

Data: 2020-09-23 09:45:39
Autor: witrak()
Koniec bezpłatności VWBanku - dokąd teraz?
On Monday, September 14, 2020 at 8:36:48 PM UTC+2, WAM wrote:
On Sat, 12 Sep 2020 10:46:43 -0700 (PDT), "witrak()" <wit...@hotmail.com> wrote: >Jest gdzieś konto bezwarunkowo darmowe bez karty (kilka przelewów miesięcznie)?
IdeaBank i chyba nawet z kartą :)
Odgrzewam wątek, bo przynajmniej niektóre podane informacje są "troszkę niezgodne z prawdą".
Więc tak. Po sprawdzeniu okazuje się, że w Idea Bank nie ma konta dla dg bezpłatnego powyżej 24 miesięcy. Jest bezpłatne warunkowo (Firma+), ale tylko z przelewem do ZUS co miesiąc  i *obowiązkową* kartą debetową. W dodatku kartą, która kosztuje 8 zł (chyba że się ma zakupy bezgotówkowe 400zł/mies albo wpłaci we wpłatomatach wskazanych przez bank co najmniej 1000zł/mies).
Czyli nic z tego.

witrak()

Data: 2020-09-23 20:29:13
Autor: WAM
Koniec bezpłatności VWBanku - dokąd teraz?
On Wed, 23 Sep 2020 09:45:39 -0700 (PDT), "witrak()"
<witrak@hotmail.com> wrote:

> [...]
Więc tak. Po sprawdzeniu okazuje się, że w Idea Bank nie ma konta dla dg bezpłatnego powyżej 24 miesięcy.
A bo w tytule i treści nie wskazywałeś że chodzi o dg. Dopiero wyszło
to później w dyskusji, także przepraszam ale nie mogłem wiedzieć że
pytasz o dg.

Ad meritum (nie bank meritum):
[...]

Mam w Idea konto dg "firma to ja" bez karty, nie jest więc
obowiązkowa. Przelew do zus chyba i tak robić trzeba ;) [sprawdzić czy
nie zwolniony bo covid]. A o karcie wspomniałem bo w koncie osobistym jest bezwarunkowo
bezpłatna a ja nie rozróżniam kieszeni dg od kieszeni osobistej.
Zresztą z powodu takiego braku rozróżnienia uciekłem kiedyś z mbanku,
bo aby poznać swoje saldo musiałem się przełączać między profilami dg
i osfiz a to było dla mnie irytujące. Bank rozróżniał te kieszenie a
ja nie i nie było mi z tym po drodze.
 WAM

Data: 2020-09-24 06:42:04
Autor: witrak()
<wit...@hotmail.com> wrote: >> >Jest gdzieś konto bezwarunkowo darmowe bez karty (kilka przelewów miesięcznie)? >> IdeaBank i chyba nawet z kartą :) >> >Odgrzewam wątek, bo przynajmniej niektóre podane informacje są "troszkę niezgodne z prawdą". >Więc tak. Po sprawdzeniu okazuje się, że w Idea Bank nie ma konta dla dg bezpłatnego powyżej 24 miesięcy.
A bo w tytule i treści nie wskazywałeś że chodzi o dg.. Dopiero wyszło to później w dyskusji, także przepraszam ale nie mogłem wiedzieć że pytasz o dg.

Mogłeś, mogłeś, bo VW nie prowadzi od dawna kont osobistych...

> [...]
Mam w Idea konto dg "firma to ja" bez karty, nie jest więc obowiązkowa. Przelew do zus chyba i tak robić trzeba ;) [sprawdzić czy nie zwolniony bo covid].
https://www.ideabank.pl/ideabank2/doc/Tabela_Oplat_i_Prowizji_dla_jdg_01082020.pdf

Nazwa konta Konto Firma+ Otwarcie Rachunku Rozliczeniowego 0,00 PLN Otwarcie Rachunku Pomocniczego 0,00 PLN Prowadzenie Rachunku Rozliczeniowego 0,00 PLN(?) / 10,00 PLN Prowadzenie Rachunku Pomocniczego 5,00 PLN Obsługa debetowej karty płatniczej 0,00 PLN(7) / 8,00 PLN

(1) Opłata za prowadzenie Konta Firma+ wynosi bezwarunkowo 0,00 PLN przez 24 miesiące od otwarcia rachunku. W kolejnych miesiącach opłata wynosi 0,00 PLN, pod warunkiem wykonania przelewu do ZUS z tego rachunku, w danym miesiącu kalendarzowym oraz posiadania aktywnej karty debetowej w ostatnim dniu miesiąca kalendarzowego, za który naliczana jest opłata. W razie braku spełnienia obu tych warunków łącznie, opłata za prowadzenie Konta Firma+ w danym miesiącu wynosić będzie 10,00 PLN.
 (7) 7 W przypadku wykonania kartą płatniczą w danym miesiącu kalendarzowym:
- transakcji bezgotówkowych na łączną kwotę nie niższą niż 400,00 PLN dla kart wydanych do Rachunku lub
- dokonania wpłat gotówki w bankomatach lub we wpłatomatach wskazanych na stronie internetowej Banku www.ideabank.pl. i wyposażonych w moduł umożliwiający dokonywanie wpłat, na łączną kwotę nie niższą niż 1000,00 PLN,
opłata wynosi 0,00 PLN. W razie wydania do Rachunku drugiej i kolejnych kart debetowych, warunki wskazane w zdaniach poprzednich mają zastosowanie do każdej wydanej karty debetowej odrębnie.

A o karcie wspomniałem bo w koncie osobistym jest bezwarunkowo bezpłatna a ja nie rozróżniam kieszeni dg od kieszeni osobistej.

Rozumiem Cię. Niemniej jednak (a) nie powinieneś podawać niepewnych informacji, (b) oburzać się, gdy ktoś to zauważy.
Tym bardziej, że w sumie to *poprzednio* nie napisałem "WAM mnie wprowadził w błąd, jest nierzetelny i w ogóle nie powinien nic tu pisać", tylko po prostu skorygowałem błędną informację.
Dopiero teraz się do Ciebie /przyp...am/
:-P

witrak()

Data: 2020-09-24 17:34:54
Autor: WAM
Koniec bezpłatności VWBanku - dokąd teraz?
On Thu, 24 Sep 2020 06:42:04 -0700 (PDT), "witrak()"
<witrak@hotmail.com> wrote:

A bo w tytule i treści nie wskazywałeś że chodzi o dg. Dopiero wyszło to później w dyskusji, także przepraszam ale nie mogłem wiedzieć że pytasz o dg.

Mogłeś, mogłeś, bo VW nie prowadzi od dawna kont osobistych...

Nawet nie pamiętałem że jest taki bank ;). Tzn myślałem że go już nie
ma. Konta tam zlikwidowałem daaaaawno.
[...]

Chyba "Firma to ja" już nie oferują dla nowych. Tam nie mam opłaty.

Dopiero teraz się do Ciebie /przyp...am/
Nie zauważyłem :)

WAM