Koniec darmowych kart debetowych w Polbanku

Data: 2010-11-02 09:10:08
Autor: xbartx
Koniec darmowych kart debetowych w Polbanku

Dzisiaj chciałem sprawdzić czy jest jakaś opłata za zastrzeżenie i wydanie nowej karty do ROR w Polbanku a tutaj widzę poważne zmiany:

http://www.polbankefg.pl/konta-i-oszczednosci/pelna-oferta-kont.html

Jak można wyczytać tutaj:
http://www.polbankefg.pl/konta-lokaty/mistrzowskie-konto-osobiste/
i tutaj
<http://www.polbankefg.pl/download/
tabela_oplat_i_prowizji_dla_klientow_indywidualnych.pdf>

Do nowego roku mamy promocję a później jeżeli nie wykonamy kartą debetową to płacimy:

"do 31.01.2011 r. za prowadzenie konta. Od 01.02.2011 r. 0 zł przy minimum 5 transakcjach bezgotówkowych kartą płatniczą do konta lub 6 zł przy mniej niż 5 transakcjach"

Wprawdzie dostajemy te 3% powyżej 500 pln, ale jest to bodajże kapitalizacja miesięczna, no i nie mamy do dyspozycji wszystkich bankomatów jak np w Aliorze. Jak jeszcze zaczną doliczać jakiś % za przewalutowanie, to mając na uwadze ich www, to nawet te 5% na mocnym może ich nie uratować, przynajmniej na grupie he he.

--
xbartx

Data: 2010-11-02 11:05:43
Autor: witrak()
Koniec darmowych kart debetowych w Polbanku
xbartx wrote:

Dzisiaj chciałem sprawdzić czy jest jaka¶ opłata za zastrzeżenie i wydanie nowej karty do ROR w Polbanku a tutaj widzę poważne zmiany:

Wprawdzie dostajemy te 3% powyżej 500 pln, ale jest to bodajże kapitalizacja miesięczna, no i nie mamy do dyspozycji wszystkich bankomatów jak np w Aliorze. Jak jeszcze zaczn± doliczać jaki¶ % za przewalutowanie, to maj±c na uwadze ich www, to nawet te 5% na mocnym może ich nie uratować, przynajmniej na grupie he he.

Ale nie wszyscy używaj± każdego banku do wszystkiego :-)
Ja mam oddzielne banki do kart kredytowych, do lokat, do kont
antybelkowych, do bież±cych płatno¶ci itd.
Niekiedy jaki¶ bank akurat służy mi do więcej niż jednej z tych
rzeczy, ale to wyj±tek.

W Polbanku rachunek bież±cy nadaje się do darmowych przelewów i do
niczego więcej...

A do wypłat z bankomatów używać należy Uniwersalnej Karty
Debetowej Do Wszystkich Banków (UKDDWB), zwanej czasem KIS :-))

witrak()

Data: 2010-11-02 11:26:34
Autor:
witrak() <witrak@hotmail.com> napisał(a):
[...]

A czego używasz do wpłat i wysyłki pieni±żków w ¶wiat? mbanku? Z ostatni±
sesj± wychodz±c± o 13:30? :( Mnie Polbankowa debetówka służyła również do wpłat (ostatnia sesja 14:30 - to
jednak godzinę po mbankowej) - ¶wietna opcja, bo w oddziale zwykle do kasy
spora kolejka, a przed banko/wpłatomatem nikogo...

Data: 2010-11-02 14:19:13
Autor:
[...]

??? KIS to chyba kredytowa keep it simple i do bankomatu się nie nadaje raczej

Data: 2010-11-02 07:43:52
Autor: luc
On 2 Lis, 15:19, " " <aneczka.jedna.WYT...@gazeta.pl> wrote:
witrak() <wit...@hotmail.com> napisa (a):

> A do wyp at z bankomat w u ywa nale y Uniwersalnej Karty
> Debetowej Do Wszystkich Bank w (UKDDWB), zwanej czasem KIS :-))
> witrak()

???
KIS to chyba kredytowa keep it simple i do bankomatu si nie nadaje raczej

Poczytaj tutaj:
http://groups.google.com/group/pl.biznes.banki/browse_thread/thread/b808a827d03e1148/2d60b83673c04f3

pzdrwm
luc

Data: 2010-11-02 16:11:16
Autor: bastek72
Koniec darmowych kart debetowych w Polbanku
"do 31.01.2011 r. za prowadzenie konta. "Od 01.02.2011 r. 0 zĹ&#65533; przy minimum 5 transakcjach bezgotĂłwkowych kartÄ&#65533; pĹ&#65533;atniczÄ&#65533; do konta lub 6 zĹ&#65533; przy mniej niĹĽ 5 transakcjach"

czy dobrze zrozumiałem, że od lutego wystarczy zapłacić 5x1,01 jako czę¶ciowe wpłaty prowizji dla allegro i debetówka pozostanie gratisowa?

czy dobrze zrozumiałem, że pańszczyzna dla polbanku liczona jest na sztuki a nie w setkach złotych warto¶ci transakcji?

Data: 2010-11-02 17:45:46
Autor: zlotowinfo
Koniec darmowych kart debetowych w Polbanku
"do 31.01.2011 r. za prowadzenie konta. Od 01.02.2011 r. 0 zł przy
minimum 5 transakcjach bezgotówkowych kartą płatniczą do konta lub 6 zł
przy mniej niĹĽ 5 transakcjach"

5 transakcji rocznie czy miesięcznie?

Data: 2010-11-02 17:30:03
Autor: xbartx
Dnia Tue, 02 Nov 2010 17:45:46 +0100, zlotowinfo napisał(a):

5 transakcji rocznie czy miesięcznie?

Miesięcznie

Data: 2010-11-02 19:49:17
Autor: RobertS
Koniec darmowych kart debetowych w Polbanku

5 transakcji rocznie czy miesięcznie?

Miesięcznie

to trochę niefajnie, będę musiał z tej ich karty zrezygnować, nie będę przecież karmił alledrogo kolejnymi wpłatami ;-/

RobertS

Data: 2010-11-02 18:56:26
Autor: xbartx
Dnia Tue, 02 Nov 2010 19:49:17 +0100, RobertS napisał(a):

to trochę niefajnie, będę musiał z tej ich karty zrezygnować, nie będę
przecież karmił alledrogo kolejnymi wpłatami ;-/

Z tego co piszą na www to można dalej korzystać, jeżeli się oczywiście ma, z ich konta oszczędzającego a do niego debetówka jest darmowa.

Data: 2010-11-02 19:57:49
Autor: Wojciech Nawara
W dniu 2010-11-02 19:49, RobertS pisze:

to trochę niefajnie, będę musiał z tej ich karty zrezygnować, nie będę
przecież karmił alledrogo kolejnymi wpłatami ;-/

Nie Z KARTY a Z RACHUNKU.

Data: 2010-11-02 20:53:12
Autor: RobertS
Koniec darmowych kart debetowych w Polbanku

to trochę niefajnie, będę musiał z tej ich karty zrezygnować, nie będę
przecież karmił alledrogo kolejnymi wpłatami ;-/

Nie Z KARTY a Z RACHUNKU.

patrzÄ™ sobie i mam:

1. konto mistrzowskie (tak jak piszesz, trzeba będzie z niego zrezygnować - nie było mi potrzebne)
2. rachunek oszczędzający, tylko że ten (zgodnie z ich toip) został wycofany z oferty 31.10...więc co tak naprawdę mam?!

zależy mi na kk Polbank Era, kończy mi się w 11/2010...kiedy powinno przyjść wznowienie?

RobertS

Data: 2010-11-02 14:34:49
Autor: Krzysiek
Koniec darmowych kart debetowych w Polbanku
On 2 Lis, 20:53, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:

2. rachunek oszczędzaj±cy, tylko że ten (zgodnie z ich toip) został
wycofany z oferty 31.10...więc co tak naprawdę mam?!

Masz go nadal, obecnie po prostu nie będ± otwierać takich kolejnych.
Z czasem może się popsuje a może nie.
Więc możliwe, że nawet kartę debetow± będzie można wzi±ć do niego.
chyba, że nie będ± chcieli już nowych wydawać..

Data: 2010-11-04 16:30:05
Autor: Wojciech Nawara
W dniu 2010-11-02 22:34, Krzysiek pisze:

[...]

Raczej nie maj± podstaw do niewydawania nowych kart do oszczędzaj±cego.

Data: 2010-11-02 20:01:21
Autor: J_K_K
Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:iapmff$2lqs$1opal.icpnet.pl...

to trochę niefajnie, będę musiał z tej ich karty zrezygnować, nie będę przecież karmił alledrogo kolejnymi wpłatami ;-/

Karta jest nadal darmowa.
Tyle, że może być wydana jedynie do konta płatnego ;-)
(od 2011.02).

Pzdr

JKK

Data: 2010-11-02 21:13:31
Autor: XYZ
On 02.11.2010 20:01, J_K_K wrote:
[...]

Poza tym, o ile mi wiadomo, trzeba było posiadać dotychczasowe konto gotówkowe, żeby móc otworzyć i posiadać inne rachunki. Rolę konta podstawowego przejęło teraz mistrzowskie, więc opłaty chyba nie da się uniknąć. Czy się mylę?

Data: 2010-11-02 14:32:57
Autor: Krzysiek
On 2 Lis, 21:13, XYZ <j...@mail.bin> wrote:

Poza tym, o ile mi wiadomo, trzeba było posiadać dotychczasowe konto
gotówkowe, żeby móc otworzyć i posiadać inne rachunki.
Dlatego jest to nowe "pomocnicze". Bezpłatne, ale bez karty.

Data: 2010-11-02 23:20:11
Autor: XYZ
On 02.11.2010 22:32, Krzysiek wrote:
[...]

Rzeczywi¶cie, nie zauważyłem tego, rano przegl±daj±c now± TOiP.

Data: 2010-11-02 20:00:39
Autor:
Koniec darmowych kart debetowych w Polbanku
Witajcie,

wiecie może czy można zmienić pakiet konta bez zmiany jego nr? Czy jednak
trzeba zamkn±ć jedno (płatne) żeby otworzyć bezpłatne z innym numerem? Jaka¶
gwiazda na dezinformacji nie umiała mi na to pytanie odpowiedzieć bezmy¶lnie
cytuj±c fragment ogłoszenia prasowego.
Interesuje mnie taki myk w kontek¶cie obsługi kredytu hipotecznego - nie chcę
płacić za konto, którego praktycznie do niczego innego nie wykorzystuję jak
tylko spłata rat. Nie u¶miecha mi się też podpisywanie aneksu do umowy
zawieraj±cej inny numer konta, bo to kosztuje 500 zł.

Data: 2010-11-02 21:08:29
Autor: RobertS
Koniec darmowych kart debetowych w Polbanku
i jeszcze jeden myk, jeżeli kto¶ miał zwykły ror (konto mistrzowskie) + oszczędzaj±ce lub mocno oszczędzaj±ce to mógł bezpłatnie transferować kasę do innego banku

jeżeli posiadacz będzie miał tylko mocno oszczędzaj±ce (zrezygnuje z płatnego mistrzowskiego) to za każdy przelew zewn. 10 zł czy może daj± chociaż jeden gratis?

RobertS

Data: 2010-11-02 14:37:06
Autor: Krzysiek
On 2 Lis, 21:08, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:

jeżeli posiadacz będzie miał tylko mocno oszczędzaj±ce (zrezygnuje z
płatnego mistrzowskiego) to za każdy przelew zewn. 10 zł czy może daj±
chociaż jeden gratis?
ech..no wła¶nie po to jest ten rachunek pomocniczy.
nielimitowana ilo¶ć darmowych przelewów z darmowego rachunku, ale
tylko jedna wypłata gotówkowa gratis i brak karty.

Data: 2010-11-04 10:35:22
Autor: Robert Kois
Koniec darmowych kart debetowych w Polbanku
Dnia Tue, 2 Nov 2010 20:00:39 +0000 (UTC), arka.dio.WYTNIJ@gazeta.pl
napisał(a):

[...]

Z "Wiadomo¶ci z Banku" w systemie:

"Chciałabym jednocze¶nie zaznaczyć, iż posiadacze kredytu hipotecznego w
Polbanku, zgodnie z już zawart± umow± o kredyt hipoteczny i Regulaminem
Konta, maj± zagwarantowane prowadzenie Mistrzowskiego Konta Osobistego bez
opłaty miesięcznej."

--
Kojer

Data: 2010-11-04 09:41:25
Autor: xbartx
Koniec darmowych kart debetowych w Polbanku
Dnia Thu, 04 Nov 2010 10:35:22 +0100, Robert Kois napisał(a):

Z "Wiadomości z Banku" w systemie:

"Chciałabym jednocześnie zaznaczyć, iż posiadacze kredytu hipotecznego w
Polbanku, zgodnie z juĹĽ zawartÄ… umowÄ… o kredyt hipoteczny i Regulaminem
Konta, majÄ… zagwarantowane prowadzenie Mistrzowskiego Konta Osobistego
bez opłaty miesięcznej."

No są wyjątki, wiadomo. Generalnie, jeżeli ktoś, do tej pory (31.10.2010) nie posiadał konta oszczędnościowego w Polbanku, to teraz jeżeli chciałby mieć ich kartę i dobre przeliczniki, to musi niestety bawić się w 5 transakcji na m-c.

--
xbartx

Data: 2010-11-04 12:12:10
Autor: Robert Kois
Dnia Thu, 4 Nov 2010 09:41:25 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

[...]
No s± wyj±tki, wiadomo. Generalnie, jeżeli kto¶, do tej pory (31.10.2010) nie posiadał konta oszczędno¶ciowego w Polbanku, to teraz jeżeli chciałby mieć ich kartę i dobre przeliczniki, to musi niestety bawić się w 5 transakcji na m-c.

Odpisywałem na pytanie poprzednika, nie musi się martwić zmianami.
A ja się dzisiaj przejdę i zrobię konwersje na bezpłatne. Karta i tak
leżała w szufladzie.
 --
Kojer

Koniec darmowych kart debetowych w Polbanku