Koniec darmowych kart debetowych w Polbanku

Data: 2010-11-02 11:05:43
Autor: witrak()
Koniec darmowych kart debetowych w Polbanku
xbartx wrote:

Dzisiaj chciałem sprawdzić czy jest jakaś opłata za zastrzeżenie i wydanie nowej karty do ROR w Polbanku a tutaj widzę poważne zmiany:

Wprawdzie dostajemy te 3% powyżej 500 pln, ale jest to bodajże kapitalizacja miesięczna, no i nie mamy do dyspozycji wszystkich bankomatów jak np w Aliorze. Jak jeszcze zaczną doliczać jakiś % za przewalutowanie, to mając na uwadze ich www, to nawet te 5% na mocnym może ich nie uratować, przynajmniej na grupie he he.

Ale nie wszyscy używają każdego banku do wszystkiego :-)
Ja mam oddzielne banki do kart kredytowych, do lokat, do kont
antybelkowych, do bieżących płatności itd.
Niekiedy jakiś bank akurat służy mi do więcej niż jednej z tych
rzeczy, ale to wyjątek.

W Polbanku rachunek bieżący nadaje się do darmowych przelewów i do
niczego więcej...

A do wypłat z bankomatów używać należy Uniwersalnej Karty
Debetowej Do Wszystkich Banków (UKDDWB), zwanej czasem KIS :-))

witrak()

Data: 2010-11-02 11:26:34
Autor:
witrak() <witrak@hotmail.com> napisał(a):
[...]

A czego używasz do wpłat i wysyłki pieniążków w świat? mbanku? Z ostatnią
sesją wychodzącą o 13:30? :( Mnie Polbankowa debetówka służyła również do wpłat (ostatnia sesja 14:30 - to
jednak godzinę po mbankowej) - świetna opcja, bo w oddziale zwykle do kasy
spora kolejka, a przed banko/wpłatomatem nikogo...

Data: 2010-11-02 14:19:13
Autor:
[...]

??? KIS to chyba kredytowa keep it simple i do bankomatu się nie nadaje raczej

Data: 2010-11-02 07:43:52
Autor: luc
On 2 Lis, 15:19, " " <aneczka.jedna.WYT...@gazeta.pl> wrote:
witrak() <wit...@hotmail.com> napisa (a):

> A do wyp at z bankomat w u ywa nale y Uniwersalnej Karty
> Debetowej Do Wszystkich Bank w (UKDDWB), zwanej czasem KIS :-))
> witrak()

???
KIS to chyba kredytowa keep it simple i do bankomatu si nie nadaje raczej

Poczytaj tutaj:
http://groups.google.com/group/pl.biznes.banki/browse_thread/thread/b808a827d03e1148/2d60b83673c04f3

pzdrwm
luc

http://skocz.pl/earphorny - co mi w uchu siedzi...

Koniec darmowych kart debetowych w Polbanku