Koniec demokracji w Polsce !!!

Data: 2009-04-23 14:29:15
Autor: Green Apple
Koniec demokracji w Polsce !!!
Sad wlasnie uznal, ze PiS nie moze emitowac spotu "Kolesie"

Czyli nie moze rowniez informowac o nagrodach/premiach HGW w warszawskim Ratuszu, ktore potwierdzila sama HGW oraz jej urzednicy :))))))))))))))

To juz jest sprawa dla Strasburga... oj jeszcze nie wie POstwo jak sie na tym przejedzie :)

Data: 2009-04-23 14:30:50
Autor: Lorn
Koniec demokracji w Polsce !!!
Green Apple pisze:
Sad wlasnie uznal, ze PiS nie moze emitowac spotu "Kolesie"

Bardzo dobrze :)

Czyli nie moze rowniez informowac o nagrodach/premiach HGW w warszawskim Ratuszu, ktore potwierdzila sama HGW oraz jej urzednicy :))))))))))))))

Może informować... nie może kłamać. :>

To juz jest sprawa dla Strasburga... oj jeszcze nie wie POstwo jak sie na tym przejedzie :)

Składaj skargę...

Data: 2009-04-23 15:05:47
Autor: awe
Koniec demokracji w Polsce !!!
Czy moglbys wyjasnic gdzie tu jest klamstwo>? Rozumiem ze teraz PO powinna wystapic o odszkodowanie? Chciabym zobaczyc jak je dostanie.

awe

Data: 2009-04-23 15:09:29
Autor: Lorn
Koniec demokracji w Polsce !!!
awe pisze:
Czy moglbys wyjasnic gdzie tu jest klamstwo>?

Przetrzyj oczy.

Rozumiem ze teraz PO powinna wystapic o odszkodowanie?

¬le rozumiesz.

Chciabym zobaczyc jak je dostanie.

Nie zobaczysz.

Data: 2009-04-23 15:21:53
Autor: mkarwan
Koniec demokracji w Polsce !!!

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomo¶ci news:gspocg$1ou$3news.interia.pl...
awe pisze:
Czy moglbys wyjasnic gdzie tu jest klamstwo>?

Przetrzyj oczy.

Nie odpowiedziałe¶ na pytanie!

Data: 2009-04-23 21:01:26
Autor: Green Apple
Koniec demokracji w Polsce !!!

awe pisze:
Czy moglbys wyjasnic gdzie tu jest klamstwo>?

Przetrzyj oczy.

Nie odpowiedziałe¶ na pytanie!

POstUBecki sad odpowiedzial... :/

Data: 2009-04-23 21:00:42
Autor: Green Apple
Koniec demokracji w Polsce !!!

"Lorn" <ateagina@poczta.fm> wrote in message news:gspocg$1ou$3news.interia.pl...
awe pisze:
Czy moglbys wyjasnic gdzie tu jest klamstwo>?

Przetrzyj oczy.

Czy to jest twoj argument?
Czy tez nalezysz do ludzi, ktorzy nie slyszeli (ja np. widzialem w TVN) jak HaGieWutlumaczyla sie osobiscie z tych nagtod???

Data: 2009-04-23 22:00:12
Autor: Lorn
Koniec demokracji w Polsce !!!

awe pisze:
Czy moglbys wyjasnic gdzie tu jest klamstwo>?

Przetrzyj oczy.

Czy to jest twoj argument?

Dla awe wystarczaj±cy :)

Czy tez nalezysz do ludzi, ktorzy nie slyszeli (ja np. widzialem w TVN) jak HaGieWutlumaczyla sie osobiscie z tych nagtod???

Nie, nie należę.

Data: 2009-04-23 22:35:20
Autor: Green Apple
Koniec demokracji w Polsce !!!

--

To przestan z siebie idiote robic...

Data: 2009-04-23 23:12:20
Autor: Lorn
Koniec demokracji w Polsce !!!

awe pisze:
[...]

Idiotę to Ty strugasz... Nie każdy jest Tobie podobny. :>

Data: 2009-04-23 22:35:50
Autor: Green Apple
Koniec demokracji w Polsce !!!

awe pisze:
[...]

Takim pierdoleniem to mozesz Kaweckiemu zaimponowac...

Data: 2009-04-23 23:18:59
Autor: Lorn
Koniec demokracji w Polsce !!!

awe pisze:
[...]

Z takim słownictwem masz błogosławieństwo pierwszego PiS`owskiego tłumacza... awe :>

Data: 2009-04-23 15:47:14
Autor: zbig
Koniec demokracji w Polsce !!!

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gspp54$pi3$1news.onet.pl...
[...]

Gdzie s± kłamstwa wyja¶nił w sentencji dobitnie s±d. I jeszcze przyznał dla
PO zado¶ćuczynienie w postaci przeprosin, to jest to odszkodowanie.

Data: 2009-04-23 14:36:45
Autor: boukun
Koniec demokracji w Polsce !!!

Nie martw się, dupokracja wciąż trwa, a judeokracja ma się tak dobrze jak nigdy.

boukun

Data: 2009-04-23 14:47:10
Autor: cirrus
Koniec demokracji w Polsce !!!
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gspnuc$qb4$1nemesis.news.neostrada.pl...
Nie martw się, dupokracja wciąż trwa, a judeokracja ma się tak dobrze
jak nigdy.
boukun

A mógłbyś szczegółowo uściślić tą judeokracje?

--
stevep

Data: 2009-04-23 14:52:52
Autor: boukun
Koniec demokracji w Polsce !!!

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomo¶ci news:gspllf$hr7$1news.vectranet.pl...
[...]

To proste, władza Żydów.

boukun

Data: 2009-04-23 17:26:41
Autor: cirrus
Koniec demokracji w Polsce !!!
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gspoev$74b$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

A konkretnie bez ogólników.

--
stevep

Data: 2009-04-23 18:09:36
Autor: boukun
Koniec demokracji w Polsce !!!

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomo¶ci news:gspv0i$q9b$1news.vectranet.pl...
[...]

A konkretnie i to w najmniejszym skrócie, od Mazowieckiego pocz±wszy, na Tusku skończywszy i ponadto, od 1989 roku stanowisko ministra spraw zagranicznych Polski pełnili z niepisanej zasady, ale tradycyjnie tylko Żydzi, czyli od Skubiszewskiego do Sikorskiego.

boukun

Data: 2009-04-23 18:12:35
Autor: boukun
Koniec demokracji w Polsce !!!

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gsq4de$g01$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

A jak Żydzi szyli pierwszy rz±d http://209.85.229.132/search?q=cache:9xIhASIc4voJ:kuczyn.com/papers/sluzba/szycie_20051005.pdf+szef+MSZ+za+Mazowieckiego&cd=5&hl=pl&ct=clnk&gl=pl&client=firefox-a

boukun

Data: 2009-04-24 05:10:26
Autor: cirrus
Koniec demokracji w Polsce !!!
[...]

A Sikorski czy Tusk to żydzi urojeni, czy urodzeni?

--
stevep

Data: 2009-04-24 09:02:56
Autor: boukun
Koniec demokracji w Polsce !!!

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomo¶ci news:gsr882$ltf$1news.vectranet.pl...
[...]

A zadaj im pytanie, może ci odpowiedz±. Ale s±dzę, że w imię walki o tolerancję i przeciwko rasizmowi, ksenofobii i antysemityzmowi, w Polsce o narodowo¶ci polityków nie będzie dyskusji...

boukun

Data: 2009-04-24 09:21:29
Autor: boukun
Koniec demokracji w Polsce !!!

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gsrooh$t30$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Żyd wie od stuleci, że jest Żydem http://www.youtube.com/watch?v=g9LFM5BK3Pc&feature=channel

boukun

Data: 2009-04-24 19:43:51
Autor: naprany jak kruk!
Koniec demokracji w Polsce !!!
Fri, 24 Apr 2009 09:21:29 +0200, w <gsrpdl$5t6$1@atlantis.news.neostrada.pl>,
"boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał(-a):

Żyd wie od stuleci, że jest Żydem http://www.youtube.com/watch?v=g9LFM5BK3Pc&feature=channel

boukun

masz zydowska ksywe od razu wiadomo ktos jest
nie zaprzeczaj juz hehe wszyscy wiedza jak pasozydujesz, zydolicho !

--
# Nasi południowi s±siedzi coraz lepiej oceniaj± wej¶cie swego kraju do strefy euro. Według badań agencji Focus, 74 procent obywateli Słowacji ocenia ten krok jako korzystny dla mieszkańców i kraju. W lutym ub. roku, na 10 miesięcy przed przyjęciem wspólnej waluty, tylko 43 procent respondentów wypowiadało się pozytywnie.
Analiza ankiet wykazuje, że stale ro¶nie odsetek ludzi zadowolonych z wprowadzenia euro na Słowacji. Ostatnie badania przeprowadzono w dniach 4-10 marca br., wzięło w nim udział 1029 respondentów. Jednoznacznie entuzjastycznie wypowiedziało się 24 proc. Słowaków, pozytywnie o tym kroku mówiło 50 procent obywateli republiki. Jednoznacznie Ľle to odebrało 16 procent respondentów, 5 procent "w zasadzie negatywnie". 5 procent badanych nie wiedziało co odpowiedzieć. #

Data: 2009-04-24 14:38:07
Autor: cirrus
Koniec demokracji w Polsce !!!
[...]

Ale ja pytam ciebie jako wybitnego specjalisty.

--
stevep

Data: 2009-04-23 21:06:41
Autor: Green Apple
Koniec demokracji w Polsce !!!

"cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> wrote in message news:gspllf$hr7$1news.vectranet.pl...
[...]

O co ci znowu chodzi... ciemniaku? :/

Data: 2009-04-23 14:51:52
Autor: ique
Koniec demokracji w Polsce !!!
fajna byla ta pani kręcona ..
ale dlaczego na sali był arbiter główny ,a asystentów bocznych nie ?

Data: 2009-04-23 20:46:50
Autor: tomek_el
Koniec demokracji w Polsce !!!
moze zeby nie bylo spalonego

Data: 2009-04-23 14:59:16
Autor: Piotr
Koniec demokracji w Polsce !!!
Dnia Thu, 23 Apr 2009 14:29:15 +0200, Green Apple napisał(a):

[...]

No to ¶wietnie, w końcu s±d się na co¶ przydał. Zakaz publikacji to
najlepszy sposób na to by ludzie go ogl±dali, he, he.
Piotr

Data: 2009-04-23 06:03:47
Autor: mrdevilyn
Koniec demokracji w Polsce !!!
On 23 Kwi, 14:59, Piotr <p...@wp.pl> wrote:

 Zakaz publikacji to najlepszy sposób na to by ludzie go ogl±dali, he, he.

Nie ogl±dałem go ale je¶li to naprawde taki gniot jak pisałe¶ to nie
było chyba lepszego sposobu żeby mu milionow± ogl±dalno¶ć
zapewnić ;))))

Data: 2009-04-23 15:06:51
Autor: awe
Koniec demokracji w Polsce !!!
No dobrze czyli zakazali im publikowac, ale ja chyba moge rozdac tysiac plyt w miejscu mojego zamieszkania? Moge zrobic plakaty? Moge publikowac na necie?
awe

Data: 2009-04-23 15:11:03
Autor: Lorn
Koniec demokracji w Polsce !!!
awe pisze:
No dobrze czyli zakazali im publikowac, ale ja chyba moge rozdac tysiac plyt w miejscu mojego zamieszkania? Moge zrobic plakaty? Moge publikowac na necie?

Możesz spróbować :)

Data: 2009-04-23 15:12:39
Autor: Piotr
Koniec demokracji w Polsce !!!
Dnia Thu, 23 Apr 2009 15:06:51 +0200, awe napisał(a):

No dobrze czyli zakazali im publikowac, ale ja chyba moge rozdac tysiac plyt w miejscu mojego zamieszkania? Moge zrobic plakaty? Moge publikowac na necie?

Na necie już jest, a powielanie... Hm, to gniot, więc po co?
Piotr

Data: 2009-04-23 19:00:46
Autor: Voyant
Koniec demokracji w Polsce !!!
On Thu, 23 Apr 2009 14:29:15 +0200, "Green Apple"
<skaramanga007@gazeta.pl> wrote:

Sad wlasnie uznal, ze PiS nie moze emitowac spotu "Kolesie"

 i bardzo dobrze. czas ukrocic chamstwo.
 Pis byl przy korycie przez 2 lata?  CO jarcio DOBREGO ZROBIL dla Polski ?
  --

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-04-24 19:44:35
Autor: naprany jak kruk!
Koniec demokracji w Polsce !!!
Thu, 23 Apr 2009 19:00:46 +0200, w
<d771v49fe29b4ojvr9ulmtsgfl3m0pqlmp@4ax.com>, "Voyant <he®sk>"
<~€brednie@interia.pl> napisał(-a):

 CO jarcio DOBREGO ZROBIL dla Polski ?

odszedl .... hehehe

--
# Nasi południowi sąsiedzi coraz lepiej oceniają wejście swego kraju do strefy euro. Według badań agencji Focus, 74 procent obywateli Słowacji ocenia ten krok jako korzystny dla mieszkańców i kraju. W lutym ub. roku, na 10 miesięcy przed przyjęciem wspólnej waluty, tylko 43 procent respondentów wypowiadało się pozytywnie.
Analiza ankiet wykazuje, że stale rośnie odsetek ludzi zadowolonych z wprowadzenia euro na Słowacji. Ostatnie badania przeprowadzono w dniach 4-10 marca br., wzięło w nim udział 1029 respondentów. Jednoznacznie entuzjastycznie wypowiedziało się 24 proc. Słowaków, pozytywnie o tym kroku mówiło 50 procent obywateli republiki. Jednoznacznie źle to odebrało 16 procent respondentów, 5 procent "w zasadzie negatywnie". 5 procent badanych nie wiedziało co odpowiedzieć. #

Koniec demokracji w Polsce !!!