Koniec dopłacania do mbank mobile?

Data: 2011-06-02 13:04:33
Autor: Leszek
Koniec dopłacania do mbank mobile?
Też dostali¶cie maila o zmianie cennika mbank mobile? Chyba koniec z 19gr
za minute i 50MB neta... :(
http://mbankmobile.pl/regulaminy/reg_oferta.html
Ciekawe tylko czy dotyczy to też Rozmowek Polskich 2, bo to zawsze było
jako¶ oddzielnie.

Data: 2011-06-02 13:25:32
Autor: Q
Koniec dopłacania do mbank mobile?
Też dostali¶cie maila o zmianie cennika mbank mobile? Chyba koniec z 19gr
za minute i 50MB neta... :(

Zmienila sie polityka mBanku -
- przy okazji wprowadzili 2zl za debetowki (od 1 sierpnia),
ale warunek zwolnienia z tej oplaty nie jest zbyt wygorowany:
100zl bezgotowkowo.

Data: 2011-06-02 13:29:10
Autor: Liwiusz
W dniu 2011-06-02 13:25, Q pisze:
[...]

Jak kto¶ ma kredytówkę w innym banku, to warunek może być wygórowany.

--
Liwiusz

Data: 2011-06-02 16:17:03
Autor: Q
Koniec dopłacania do mbank mobile?
Jak kto¶ ma kredytówkę w innym banku, to warunek może być wygórowany.

Fakt - sam bede musial pomyslec, czy zaczac ja uzywac czy zastrzec,
ale chodzilo mi o porownanie ew. oplaty za karte + warunkow darmowosci
na tle innych bankow i w mBanku nie wyglada to najgorzej,
chociaz oczywiscie sa lepsi (np. db).

Data: 2011-06-02 14:01:47
Autor: Skylla
W dniu 2011-06-02 13:04, Leszek pisze:
[...]
Promocja płaska stawka 19gr do wszystkich przedłużona do 01.2012, więc spokojnie :-).

Data: 2011-06-02 15:40:37
Autor: Jack
Skylla <skylla1@niespamuj.op.pl> napisał(a):
> [...]
> jako¶ oddzielnie.
Promocja płaska stawka 19gr do wszystkich przedłużona do 01.2012, więc spokojnie :-).

A zapodaj linka do tej informacji o przedłużeniu 19gr. do 01.2012...bo cos nie mogę znaleĽć --

Data: 2011-06-02 18:10:28
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
W dniu 2011-06-02 17:40, Jack pisze:

A zapodaj linka do tej informacji o przedłużeniu 19gr. do 01.2012...bo cos nie
mogę znaleĽć

Na razie ta informacja pochodzi z agencji JPP (Jeden Pan Powiedział). Wersja oficjalna w przygotowaniu :)

Data: 2011-06-02 18:18:17
Autor: dizel
Koniec dopłacania do mbank mobile?
On Thu, 2 Jun 2011 15:40:37 +0000 (UTC), "Jack "
<j67.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

> [...]

A zapodaj linka do tej informacji o przedłużeniu 19gr. do 01.2012...bo cos nie mogę znaleĽć

http://www.mbank.pl/forum/read.html?f=1&i=976902&t=976380&cat=50#976626
co prawda jest to wypowiedĽ kogo¶ z mekipy ale mam nadzieje że tak
będzie

Data: 2011-06-02 20:10:06
Autor: Jack
Koniec dopłacania do mbank mobile?
OBY !!
Pasuje mi bowiem płaska i prosta stawka.BARDZO. Je¶li co¶ miałoby sie zmienić na gorsze, to natychmiast zabiorę swoje dwa  numery...I pewnie nie ja jeden...

--

Koniec dopłacania do mbank mobile?