Koniec durnych naklejek na szybe?

Data: 2020-07-24 15:54:48
Autor: BaX
Koniec durnych naklejek na szybe?
https://businessinsider.com.pl/motoryzacja/nie-trzeba-bedzie-miec-prawa-jazdy-przy-sobie/hn7mlqm

ale dodatkowo ....

Kierowcy nie będš też musieli wymieniać dowodu rejestracyjnego, gdy wypełnione zostanš wszystkie rubryki przeznaczone do wpisania terminu następnego badania technicznego. Uproszczeniem w procedurze rejestracji pojazdów będzie zniesienie obowišzku wydawania karty pojazdu oraz nalepki kontrolnej i jej wtórnika.

oraz...

Zmiana umożliwia ponadto zwrot zatrzymanego elektronicznie przez organ kontroli ruchu drogowego dowodu rejestracyjnego (pozwolenia czasowego) przez stację kontroli pojazdów.

A na koniec...

głosowało 325 posłów, przeciw było dwóch, wstrzymało się 118.

Tych 118 to durnie z opozycji, którzy dla zasady "się wstrzymali" co by nie być przeciw ale też 'ZA' rzšdowš ustawa?

Sorry jak znowu kodowanie się rozjedzie...

Data: 2020-07-24 16:20:05
Autor: RadoslawF
W dniu 2020-07-24 o 15:54, BaX pisze:

[...]

Czyli o tym że mam nieważny dowód rejestracyjny dowiem się
od policjanta w czasie przypadkowej kontroli.
I laweta nawet jak niewożność wynika z błędu urzędnika.

"Wicie, jedziecie do kraju kapitalistycznego który niewątpliwie
ma jakieś zalety ale pamiętajcie też o jego wadach".
No to dojechaliście.

Pozdrawiam

Data: 2020-07-24 16:47:07
Autor: 226
RadoslawF w <news:5f1aeee3$0$17345$65785112news.neostrada.pl>:

[...]

Tympy cieciu, "zwrot zatrzymanego"...
Odkąd nie ma obowiązku posiadania przy DUPie DR, to i zatrzymanie następuje
bez fizycznego zabrania...
I dotychczas trza było się udać po "usunięciu czarnej folii z przednich
szyb" do SKP, potem z zaświadczeniem do gminy, i dopiero...

Echhhhhh.....
Pozdrawiam

Wypierdalaj IDIOTO

--
'Tom N'

Data: 2020-07-24 18:46:13
Autor: RadoslawF
W dniu 2020-07-24 o 16:47, 2265 pisze:

[...]

Znaczenia cytatu też nie rozumiesz "tympy cieciu".

Echhhhhh.....

Pozdrawiam

Wypierdalaj IDIOTO

Idiotą jesteś ty skoro nie rozumiesz konsekwencji o jakich napisałem.
Ale do napisania "wypierdalaj IDIOTO" jak widać rozum nie jest potrzebny.

Pozdrawiam

Data: 2020-07-24 16:35:26
Autor: Adam
[...]

(...)

W wielu miejscach natrafiłem na praktycznie ten sam tekst.
Ale nigdzie nie znalazłem równie istotnej informacji: kiedy nowela wchodzi w życie.

Wie ktoś coś?

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2020-07-25 22:16:14
Autor: ToMasz
Koniec durnych naklejek na szybe?
W wielu miejscach natrafiłem na praktycznie ten sam tekst.
Ale nigdzie nie znalazłem równie istotnej informacji: kiedy nowela wchodzi w życie.

Wie ktoś coś?

szukałem tego samego. jedyne co znalazłem, to informacja, że przedmiotowe zmiany w przepisach zostaną ogłoszone w dzienniku ustaw z... 3 miesięcznym wyprzedzeniem. czyli jak zadziałają, to dopiero jesień zima 2020

ToMasz

Data: 2020-07-26 14:43:06
Autor: BaX

Użytkownik "ToMasz" <tomasz@poczta.fm.com.pl> napisał w wiadomości news:rfi3ue$ce3$1dont-email.me...
[...]

Wejdzie w życie jak mądrale z PO zrobią "swoją lepszą wersje w senacie" i po ponownym naprostowaniu w sejmie podpisze prezydent.?

Data: 2020-10-23 12:00:04
Autor: Budzik
Koniec durnych naklejek na szybe?
Użytkownik BaX nima@gmail.com ...

[...]

Mam jakies dziwne wrazenie ze głosowałes na pis... ;-DDDD

--
Pozdrawia... Budzik
"Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie,

Data: 2020-07-24 16:39:10
Autor: K
On 24/07/2020 14:54, BaX wrote:
https://businessinsider.com.pl/motoryzacja/nie-trzeba-bedzie-miec-prawa-jazdy-przy-sobie/hn7mlqm

ale dodatkowo ....

Kierowcy nie b?d? te? musieli wymienia? dowodu rejestracyjnego, gdy
wype?nione zostan? wszystkie rubryki przeznaczone do wpisania terminu
nast?pnego badania technicznego. Uproszczeniem w procedurze rejestracji
pojazd?w b?dzie zniesienie obowi?zku wydawania karty pojazdu oraz nalepki
kontrolnej i jej wt?rnika.

oraz...

Zmiana umo?liwia ponadto zwrot zatrzymanego elektronicznie przez organ
kontroli ruchu drogowego dowodu rejestracyjnego (pozwolenia czasowego) przez
stacj? kontroli pojazd?w.

A na koniec...

g?osowa?o 325 pos??w, przeciw by?o dw?ch, wstrzyma?o si? 118.

Tych 118 to durnie z opozycji, kt?rzy dla zasady "si? wstrzymali" co by nie
by? przeciw ale te? 'ZA' rz?dow? ustawa?

Sorry jak znowu kodowanie si? rozjedzie...

Juz za kilkanascie lat w Polsce nie trzeba bedzie wymieniac tablic przy kupnie/sprzedazy auta z poza powiatu, bedzie mozna tablice nabyc w internecie. Tylko co sie stanie z tymi wszystkimi urzednikami?

Swoja droga ta nalepka na szybe to byl idotyzm najwiekszy po naklejce/hologramie legalizacyjnym na tablicach.

Data: 2020-07-24 20:37:41
Autor: Pete
Koniec durnych naklejek na szybe?
Hello, K.
On 24.07.2020 17:39 you wrote:

> Juz za kilkanascie lat w Polsce nie trzeba bedzie wymieniac tablic > przy kupnie/sprzedazy auta z poza powiatu, bedzie mozna tablice > nabyc w internecie. Tylko co sie stanie z tymi wszystkimi > urzednikami?

W tej nowelizacji jest również możliwość zatrzymania starych tablic.

--
Pete

Data: 2020-07-26 10:39:30
Autor: T.
Koniec durnych naklejek na szybe?

Swoja droga ta nalepka na szybe to byl idotyzm najwiekszy po naklejce/hologramie legalizacyjnym na tablicach.

Nie do końca - niejednego złodzieja paliwa z kradzionymi tablicami złapali właśnie po naklejce. :-)
T.

Data: 2020-07-27 08:29:06
Autor: K
On 26/07/2020 09:39, T. wrote:

[...]

To chyba mieli na stacji kamery z zoomem jak w CSI.

Data: 2020-07-24 16:41:38
Autor: 639
BaX w <news:rfep6u$ruc$1news.icm.edu.pl>:

Kierowcy nie będš też musieli wymieniać dowodu rejestracyjnego, gdy wypełnione zostanš wszystkie rubryki przeznaczone do wpisania terminu następnego badania technicznego.

LOL -- a teraz muszą? Pokaż przepis (i sankcje za brak zastosowania owego)

Zmiana umożliwia ponadto zwrot zatrzymanego elektronicznie przez organ kontroli ruchu drogowego dowodu rejestracyjnego (pozwolenia czasowego) przez stację kontroli pojazdów.

To akurat ma ręce i nogi, bo skoro DR zatrzymano i odesłano
pacjęnta(MłodaLekarka) do SKP to po co go jeszcze Covid-ować w gminie...

Tych 118 to durnie

Dureń jesteś ty, bo tyle lat nie potrafisz ustawić czytnika, żeby nie psuł
kodowania i wklejasz w innym kodowaniu niż (nie)deklarujesz

Sorry jak znowu kodowanie się rozjedzie...

ROTFL

--
'Tom N'

Data: 2020-07-24 17:19:29
Autor: yabba
W dniu 24-07-2020 o 16:41, 6392 pisze:
[...]

Kwitek z SKP jest ważny 2 tygodnie lub miesiąc. Jak nie wymienisz dowodu, to nie masz ważnego dokumentu z przeprowadzonego przeglądu, czyli nie samochód jeździ bez ważnego przeglądu.

yabba

Data: 2020-07-24 16:40:43
Autor: K
On 24/07/2020 16:19, yabba wrote:
[...]

I teraz niech mi ktos powie dlaczego ten kwitek jest wazny przez 2 tygodnie.

Data: 2020-10-23 12:00:04
Autor: Budzik
Koniec durnych naklejek na szybe?
Użytkownik K none@email.com ...

I teraz niech mi ktos powie dlaczego ten kwitek jest wazny przez 2
tygodnie.

Nie ma zadnego racjonalnego powodu.

--
Pozdrawia... Budzik
DZIAŁ KADR PRZYPOMINA PRACOWNIKOM O BADANIACH OKRESOWYCH KRWI I KAŁU

Data: 2020-07-24 17:28:49
Autor: 240
yabba w <news:5f1afc05$0$17344$65785112news.neostrada.pl>:

[...]

Aha, w mObywatelu mi piszą, że badanie techniczne się kończy za xx dni, a w
DR pięczątka z 2018...

Ogarnijcie się oszołomy... Ktoś wam płaci za sianie strachu?
Zwykłe usankcjonowanie stanu istniejącego, bo i tak kar nie ma i nie było...

--
'Tom N'

Data: 2020-07-24 22:32:56
Autor: yabba
W dniu 24-07-2020 o 17:28, 2409 pisze:
[...]

Przez rok jeździłem z kwitkiem, bo nie chciało mi się wymienić dowodu i przy następnym przeglądzie diagnosta wyjaśnił mi, że jeździłem bez formalnego dowodu przeprowadzenia przeglądu z wynikiem pozytywnym.
Nie znam numeru tego przepisu.

yabba

Data: 2020-07-25 18:03:44
Autor: Shrek
W dniu 24.07.2020 o 22:32, yabba pisze:

[...]

Mi dla odmiany diagnosta stwierdził, że nie ma potrzeby wymiany dowodu. W sumie to przecież chyba nawet nie ma obowiązku posiadania dowodu (przy sobie)?

--
Shrek

Data: 2020-07-25 18:30:25
Autor: cef
W dniu 2020-07-25 o 18:03, Shrek pisze:
[...]

Ja też nie znalazłem czasu, żeby wymienić dowód i jak się dowiedziałem,
że ten kwit od diagnosty ważny jest ileś tam dni, to stwierdziłem, że skoro
w systemie widać, że badania są, to po co zabierać dowód ze sobą?
Tzn dowód zazwyczaj mam ale w zależności od okoliczności mogę uznać że nie mam.
Kiedyś można było dostać 50zł mandatu a teraz pewnie nawet i tego nie dają.

Data: 2020-07-25 18:33:13
Autor: Shrek
W dniu 25.07.2020 o 18:30, cef pisze:

Tzn dowód zazwyczaj mam ale w zależności od okoliczności mogę uznać że nie mam.
Kiedyś można było dostać 50zł mandatu a teraz pewnie nawet i tego nie dają.

W mPojazd nie ma miejsca na pieczątki;)

--
Shrek

Data: 2020-07-27 17:09:07
Autor: Uncle Pete
[...]

Chyba że w systemie jest adnotacja, że nowy dowód nie został wydany...

Data: 2020-07-27 19:51:51
Autor: cef
W dniu 2020-07-27 o 17:09, Uncle Pete pisze:
[...]

Nie sądzisz chyba, że cepik jest tak mądry, że potrafi wyliczyć kiedy się kończy
miejsce na wpis w dowodzie?
Może być zarówno sytuacja gdy przeciągniesz każdy przegląd o kilka miesiecy
i zaoszczędzisz dodatkowy rok a raz kiedyś w służbowym aucie (nie było wtedy dostępu do systemu) przegląd zrobili ale diagnosta nie wbił pieczątki nikt tego nie zauważył i przybyło dodatkowe miejsce.
A to już w sierpniu zbliża mi się termin tego auta -pewnie poczekam do września, żeby sobie nie robić problemów w wakacje.

Data: 2020-07-27 23:07:35
Autor: Uncle Pete
[...]

Może być jeszcze inaczej. Czy to zaświadczenie, które się dostaje od diagnosty kiedy nie masz miejsca na pieczątki jest takie same, kiedy dostajesz zwykłe po przeglądzie i wbiciu pieczątki? Bo jeżeli jest inne, może to być widoczne w systemie.

Data: 2020-07-28 03:18:36
Autor: yabba
W dniu 27-07-2020 o 23:07, Uncle Pete pisze:
[...]

Po normalnym przeglądzie z wbitą pieczątką nigdy nie dostałem żadnego zaświadczenia. Tylko paragon/fakturę za usługę.

yabba

Data: 2020-07-28 09:57:14
Autor: Uncle Pete
Koniec durnych naklejek na szybe?
Po normalnym przeglądzie z wbitą pieczątką nigdy nie dostałem żadnego zaświadczenia. Tylko paragon/fakturę za usługę.

Od dwóch lat dostaję razem z wbitą pieczątką. Może to od SKP zależy, ale chyba nie powinno.

Data: 2020-07-28 11:51:14
Autor: cef
W dniu 2020-07-28 o 03:18, yabba pisze:
[...]

Ja po normalnym przeglądzie z wbiciem do dowodu dostaję
takie zaświadczenie i jest ono identyczne jak to gdy diagnosta nic nie wbija,
bo nie ma miejsca.

Data: 2020-10-23 12:00:03
Autor: Budzik
Koniec durnych naklejek na szybe?
Użytkownik Shrek 1@wp.pl ...

[...]

Była tu juz kiedys taka dyskusja.
Wniosek był taki ze na terenie RP nie musisz miec dowodu rejestracyjnego wiec trudno zeby cie ukarali za cos czego nie widza.
Ale problem mogłby być jakbys wywinał coś za granica.

--
Pozdrawia... Budzik
Ze wszystkich rzeczy wiecznych - miłośc jest tą, która trwa najkrócej."

Data: 2020-07-24 19:57:51
Autor: m4rkiz
On 2020-07-24 17:19, yabba wrote:

[...]

to nie bylo tak ze wazny to on jest ale byl obowiazek w ciagu 30 dni zaktualizowac dr w przypadku jakichkolwiek zmian?

a skoro teraz go fizycznie nie wozimy to nie ma to zadnego znaczenia bo i tak liczy sie cepik

Data: 2020-07-26 14:54:52
Autor: BaX

Użytkownik "m4rkiz" <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com> napisał w wiadomości news:rff7fj$jik$1$m4rkiznews.chmurka.net...
On 2020-07-24 17:19, yabba wrote:

[...]

Za granicą nie wozimy? Cepik?

Data: 2020-07-27 09:25:05
Autor: BaX

Użytkownik "6392" <21@invalid.invalid> napisał w wiadomości news:11x8p9cdq850s.dlgemil.not.valid...
[...]

Muszą, nie muszą to cytat z podlinkowanego arta.

[...]

A jednak durnie z KO, reszta opozycji była ZA.

https://www.sejm.gov.pl/Sejm9.nsf/agent.xsp?symbol=glosowania&NrKadencji=9&NrPosiedzenia=15&NrGlosowania=48

Data: 2020-07-27 09:55:53
Autor: Cavallino
W dniu 27-07-2020 o 09:25, BaX pisze:
[...]

A jednak durnie z KO,

PLONK
Grupy Ci się pomyliły zdecydowanie....

Data: 2020-07-24 19:25:31
Autor: z
Koniec durnych naklejek na szybe?
Zluzuj majty.

Posłuchaj uwag Konfederacji do tych nowszych nie lepszych przepisów.

Koniec durnych naklejek na szybe?