Koniec ery Lakers Spurs i Celtics

Data: 2012-06-08 02:11:47
Autor: sooobi
Koniec ery Lakers Spurs i Celtics
Dawno nie emocjonowalem sie tak finalem konferencji jak w tym roku. W
koncu zespol ktorym kibicuje calym sercem (kibicowalem tez Pistons w
2004 roku ale to nie byl ten sam poziom kibicowania) wygrywa i wchodzi
do finalu. W drugiej parze trzymam kciuki za LeBrona (facet wszedl na
taki poziom ze nie wiem czy moze grac jeszcze lepiej, gra z pilka, gra
bez pilki, zbiorki, agresywna obrona, no w sumie moglby lepiej rzucac
osobki...) i Heat bo nienawidze wrecz Celtów, niestety Dywan gra
slabizne ciezko mu nawet minac takiego dziadka jak Ray Allen co
gwarantuje Heat wejscia do finalu.
Nie moge sie juz doczekac finalów i pojedynku Durant vs LeBron*! Oby
klasyk na lata.

ALE TO BEDA FINALY! WOW

* W przypadku odpadniecia Heat w G7, finaly beda strasznie
jednostronne, OKC przejada sie po Celtics jak walec...

Data: 2012-06-11 09:36:26
Autor: s
W dniu 2012-06-08 11:11, sooobi pisze:
(...)  niestety Dywan gra
slabizne ciezko mu nawet minac takiego dziadka jak Ray Allen

Ano "nie ma letko".
Na jednej nodze trudno minac nawet Raya Allena :-(

Pozdr
Slawek

Data: 2012-06-11 00:45:53
Autor: Bartek Sobczak
On 11 Cze, 09:36, s <s...@wp.pl> wrote:
> [...]

Ano "nie ma letko".
Na jednej nodze trudno minac nawet Raya Allena :-(

Dywan ma tylko jedną noge? Umknelo mi to jakos...

Data: 2012-06-11 09:52:53
Autor: s
Koniec ery Lakers Spurs i Celtics
Ano "nie ma letko".
Na jednej nodze trudno minac nawet Raya Allena :-(

Dywan ma tylko jedną noge? Umknelo mi to jakos...

Wode mial sciagana z kolana bodaj w polowie serii z Pacers. Bezposrednio po tym zabiegu zagral raz czy dwa razy jak czlowiek.
Poza tym jakos nie widac w playoffs prawdziwego Dywana, niestety...

I to moze byc decydujacy czynnik w finalach.

Pozdr
Slawek

Koniec ery Lakers Spurs i Celtics