Koniec kapeluszników

Data: 2015-03-16 09:23:34
Autor: masti
Koniec kapeluszników
Sebastian Biały wrote:

http://www.wired.com/2015/03/delphis-self-driving-car-taking-cross-country-road-trip/

W skrócie za kilka dni pojazd autonomiczny Delphi pojedzie w dłuższą trasę.

Ponieważ coraz więcej firm przystępuje do wyścigu istnieje prawie pewna szansa że dostaniemy pierdyliard niekompatybilnych systemów autonomicznych. Czyli nic nowego w inżynierii.

skoro mają być autonomiczne to nie muszą być kompatybilne. Gorzej jakby
musiały ze sobą współpracować.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2015-03-17 04:49:44
Autor: garus.krzysztof
Koniec kapeluszników
W dniu poniedziałek, 16 marca 2015 10:24:23 UTC+1 użytkownik masti napisał:

skoro mają być autonomiczne to nie muszą być kompatybilne. Gorzej jakby
musiały ze sobą współpracować.

Jakby umialy wspolpracowac z jakas centrala, to bylyby interesujace zastosowania:
plynna jazda, wieksza przewidywalnosc, automatyczna jazda na suwak czy wrecz rezygnacja ze sygnalizacji bo by sie synchronizowaly lepiej od Wietnamczykow na motorkach :)

bajcik

Koniec kapeluszników