Koniec kapitalizmu

Data: 2010-03-10 08:25:50
Autor: jadrys
Koniec kapitalizmu

w Polsce bliski. Tu nie potrzeba żadnej rewolucji, - sam zdechnie z niewydolno¶ci. I co on nam dał? Tylko zrujnowany kraj, potężne długi, w±tpliwe sojusze i wielkie problemy na przyszło¶ć:

http://emerytury.wp.pl/kat,2752,title,Emerytura-o-polowe-nizsza-od-ostatniej-pensji,wid,12057408,wiadomosc.html?ticaid=19c81

Uczciwie pracuj±cym Polakom  jest w majestacie prawa odbierana połowa zarobków, a te bezczelne nigdy nienażarte kapitalistyczne ¶wińskie ryje zalecaj± "dodatkowe oszczędno¶ci na przyszłe emerytury..

Data: 2010-03-10 01:13:55
Autor: zbig
Koniec kapitalizmu

Uczciwie pracuj±cym Polakom  jest w majestacie prawa odbierana połowa
zarobków, a te bezczelne nigdy nienażarte kapitalistyczne ¶wińskie ryje
zalecaj± "dodatkowe oszczędno¶ci na przyszłe emerytury..

Jakich "zarobków"???? Znów bredzisz. Przecież na emeryturze człowiek
nie pracuje. a więc nie zarabia. Może jedynie korzystać z tego co
wypracował wcze¶niej i odłożył. Je¶li nie odłożył wystarczaj±co, to
trudno, jego problem.

Data: 2010-03-10 08:54:04
Autor: Jerzy Tabortowski
Koniec kapitalizmu
Uczciwie pracuj±cym Polakom jest w majestacie prawa odbierana połowa
zarobków,...

Przez stricte socjalistyczny ZUS zapomniałe¶ dodać.

Data: 2010-03-10 08:59:52
Autor: jadrys
Koniec kapitalizmu
W dniu 2010-03-10 08:54, Jerzy Tabortowski pisze:
Uczciwie pracuj±cym Polakom jest w majestacie prawa odbierana połowa
zarobków,...

Przez stricte socjalistyczny ZUS zapomniałe¶ dodać.

Czasu na zmianę systemu emerytalnego kapitali¶ci mieli aż nadto.

Data: 2010-03-10 09:10:05
Autor: Jerzy Tabortowski
Koniec kapitalizmu
Czasu na zmianę systemu emerytalnego kapitali¶ci mieli aż nadto.

Którzy kapitali¶ci ?? Przefarbowane ubolstwo ??

Data: 2010-03-10 09:14:57
Autor: jadrys
Koniec kapitalizmu
W dniu 2010-03-10 09:10, Jerzy Tabortowski pisze:
Czasu na zmianę systemu emerytalnego kapitali¶ci mieli aż nadto.

Którzy kapitali¶ci ?? Przefarbowane ubolstwo ??

Ci co nami rz±dz±.

Data: 2010-03-10 09:16:42
Autor: jadrys
Koniec kapitalizmu
W dniu 2010-03-10 09:14, jadrys pisze:
W dniu 2010-03-10 09:10, Jerzy Tabortowski pisze:
Czasu na zmianę systemu emerytalnego kapitali¶ci mieli aż nadto.

Którzy kapitali¶ci ?? Przefarbowane ubolstwo ??

Ci co nami rz±dz±.

PS. Prawie oni wszyscy deklaruj± że walczyli z "komun±".

Data: 2010-03-10 09:26:56
Autor: Jerzy Tabortowski
Koniec kapitalizmu
Ci co nami rz±dz±.

Przecież rz±dz± nami socjali¶ci, gdzie masz kapitalistów ??

Data: 2010-03-10 09:53:00
Autor: jadrys
Koniec kapitalizmu
W dniu 2010-03-10 09:26, Jerzy Tabortowski pisze:
Ci co nami rz±dz±.

Przecież rz±dz± nami socjali¶ci, gdzie masz kapitalistów ??

A co to za socjali¶ci którzy waloryzuj± emerytury procentowo? Którzy likwiduj± bary mleczne, chc± zabierać renty inwalidom itp. , sprawy.?

Data: 2010-03-10 10:25:34
Autor: *he®sk*
Koniec kapitalizmu
On Wed, 10 Mar 2010 09:53:00 +0100, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

A co to za socjali¶ci którzy waloryzuj± emerytury procentowo? Którzy likwiduj± bary mleczne, chc± zabierać renty inwalidom itp. , sprawy.?

 o czym ty bredzisz?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-03-10 12:52:32
Autor: Jadrys
Koniec kapitalizmu
W dniu 2010-03-10 10:25, *he®sk* pisze:
On Wed, 10 Mar 2010 09:53:00 +0100, jadrys<andrzej203@op.pl>  wrote:

A co to za socjaliści którzy waloryzują emerytury procentowo? Którzy
likwidują bary mleczne, chcą zabierać renty inwalidom itp. , sprawy.?

  o czym ty bredzisz?

O niesprawiedliwości społecznej którą lansują kolejne kapitalistyczne rządy w Polsce.

Data: 2010-03-10 14:11:06
Autor: cirrus
Koniec kapitalizmu
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:hn8160$lke$2news.onet.pl...
W dniu 2010-03-10 10:25, *heRsk* pisze:
[...]
O niesprawiedliwo¶ci społecznej któr± lansuj± kolejne kapitalistyczne rz±dy w Polsce.

A co to jest sprawiedliwo¶ć społeczna?

--
stevep

Data: 2010-03-10 14:42:54
Autor: jadrys
Koniec kapitalizmu
W dniu 2010-03-10 14:11, cirrus pisze:
[...]

Do¶ć wiele razy to tłumaczyłem.

Data: 2010-03-10 14:16:03
Autor: -he®sk-
Koniec kapitalizmu
On Wed, 10 Mar 2010 12:52:32 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

>   o czym ty bredzisz?
O niesprawiedliwo¶ci społecznej

 na czym polega wg ciebie ta niesprawiedliwosc?
 ze robotnik nitujacy przesla mostu zarabia mniej od projektanta ?

któr± lansuj± kolejne kapitalistyczne rz±dy w Polsce.

 o cholera! nie wiedzialem, ze kwasniewski i miller tez...

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-03-10 14:42:18
Autor: jadrys
Koniec kapitalizmu
W dniu 2010-03-10 14:16, -he®sk- pisze:
[...]

Miedzy innymi o to. i o równy dostęp do internetu, i o podatki, i o wiele innych spraw.

ktĂłrÄ… lansujÄ… kolejne kapitalistyczne rzÄ…dy w Polsce.

  o cholera! nie wiedzialem, ze kwasniewski i miller tez...

Oni sÄ… nawet gorsi od innych.

Data: 2010-03-10 12:56:11
Autor: Jerzy Tabortowski
Koniec kapitalizmu
W dniu 2010-03-10 09:53, jadrys pisze:
[...]

Najzwyczajniejsi w ¶wiecie, socjali¶ci=złodzieje, przecież kochasz socjalizm czyli rabunek obywatelów, kiego się ciskasz ??

Data: 2010-03-10 14:43:25
Autor: jadrys
Koniec kapitalizmu
W dniu 2010-03-10 12:56, Jerzy Tabortowski pisze:
[...]

Kapitali¶ci =złodzieje, to oni żr± więcej niż mog± pomie¶cić ich ¶wińskie wiecznie nienażarte ryje. A inni przez te ich wiecznie nienażarte ryje nie maja na chleb.

Data: 2010-03-10 14:10:01
Autor: cirrus
Koniec kapitalizmu
Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <jurekt@edd_gazeta_wyborcza_gowno_prawda.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hn7k9o$7mn$1atlantis.news.neostrada.pl...
Czasu na zmianę systemu emerytalnego kapitali¶ci mieli aż nadto.
Którzy kapitali¶ci ?? Przefarbowane ubolstwo ??

Z SLD.

--
stevep

Data: 2010-03-10 10:25:34
Autor: *he®sk*
Koniec kapitalizmu
On Wed, 10 Mar 2010 08:59:52 +0100, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

> Przez stricte socjalistyczny ZUS zapomniałe¶ dodać.

Czasu na zmianę systemu emerytalnego kapitali¶ci mieli aż nadto.

 od 1945 - faktycznie, szmat czasu...

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-03-10 12:52:51
Autor: Jadrys
Koniec kapitalizmu
W dniu 2010-03-10 10:25, *he®sk* pisze:
On Wed, 10 Mar 2010 08:59:52 +0100, jadrys<andrzej203@op.pl>  wrote:

W dniu 2010-03-10 08:54, Jerzy Tabortowski pisze:

Uczciwie pracującym Polakom jest w majestacie prawa odbierana połowa
zarobkĂłw,...

Przez stricte socjalistyczny ZUS zapomniałeś dodać.

Czasu na zmianę systemu emerytalnego kapitaliści mieli aż nadto.

  od 1945 - faktycznie, szmat czasu...

o czym ty bredzisz/

Data: 2010-03-10 14:16:03
Autor: -he®sk-
Koniec kapitalizmu
On Wed, 10 Mar 2010 12:52:51 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

o czym ty bredzisz/

 oczasach zradow twoich wspolplemiencow...

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-03-10 10:25:34
Autor: *he®sk*
Koniec kapitalizmu
On Wed, 10 Mar 2010 08:25:50 +0100, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

w Polsce bliski. Tu nie potrzeba żadnej rewolucji, - sam zdechnie z niewydolno¶ci. I co on nam dał? Tylko zrujnowany kraj, potężne długi, w±tpliwe sojusze i wielkie problemy na przyszło¶ć:
 [...]
Uczciwie pracuj±cym Polakom  jest w majestacie prawa odbierana połowa zarobków, a te bezczelne nigdy nienażarte kapitalistyczne ¶wińskie ryje zalecaj± "dodatkowe oszczędno¶ci na przyszłe emerytury..

 pierdzielicie hipolicie. to nie kapistalizm pozera twoja  emeryture tylko rozbuchana do granic biurokracja.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-03-10 12:44:29
Autor: HaMMeR
Koniec kapitalizmu
On 2010-03-10 10:25, *he®sk* wrote:
On Wed, 10 Mar 2010 08:25:50 +0100, jadrys<andrzej203@op.pl>  wrote:

w Polsce bliski. Tu nie potrzeba ĹĽadnej rewolucji, - sam zdechnie z
niewydolności. I co on nam dał? Tylko zrujnowany kraj, potężne długi,
wątpliwe sojusze i wielkie problemy na przyszłość:
  [...]
Uczciwie pracujÄ…cym Polakom  jest w majestacie prawa odbierana poĹ‚owa
zarobków, a te bezczelne nigdy nienażarte kapitalistyczne świńskie ryje
zalecają "dodatkowe oszczędności na przyszłe emerytury..

  pierdzielicie hipolicie. to nie kapistalizm pozera twoja
  emeryture tylko rozbuchana do granic biurokracja.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

UE w 2004 roku, tuz po aneksji Polski, zalecala zwiekszanie
ilosci urzednikow w naszym kraju, bowiem 'niedobor' podobno liczyl
wowczas ok 130 tysiecy lbow.
Staraniem obecnego rzadu, ktory sugestie UE traktuje jak swoje,
ilosc tej biurokratycznej hodowli napewno nie zmaleje!
Jak mozna zauwazyc,  poglowie urzedniczej nierogacizny
w naszym kraju siega lekko juz ok 330 tysiecy lbow i ma tendencje
zwyzkowa...

Data: 2010-03-10 12:54:09
Autor: Jadrys
Koniec kapitalizmu
[...]

A gw..o prawda. emerytury biedaków pożerają kapitalistyczne przywileje wąskiej grupy wybrańców.

Data: 2010-03-10 14:16:03
Autor: -he®sk-
Koniec kapitalizmu
On Wed, 10 Mar 2010 12:54:09 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

>   pierdzielicie hipolicie. to nie kapistalizm pozera twoja
>   emeryture tylko rozbuchana do granic biurokracja.

A gw..o prawda. emerytury biedaków pożeraj± kapitalistyczne przywileje w±skiej grupy wybrańców.

 mozesz to jakos uzasadnic, na czym to polega ?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-03-10 14:41:13
Autor: jadrys
Koniec kapitalizmu
W dniu 2010-03-10 14:16, -he®sk- pisze:
On Wed, 10 Mar 2010 12:54:09 +0100, Jadrys<Che@yahoo.com>  wrote:

   pierdzielicie hipolicie. to nie kapistalizm pozera twoja
   emeryture tylko rozbuchana do granic biurokracja.

A gw..o prawda. emerytury biedakĂłw poĹĽerajÄ… kapitalistyczne przywileje
wąskiej grupy wybrańców.

  mozesz to jakos uzasadnic, na czym to polega ?

Ponieważ w ZUS-ie wszystko jest wrzucane do jednego wora. I w ten sposób 70 letni człowiek pracujący nieraz i 50 lat ma emeryture mniejszą niż 40-sto latek ze stazem 15-sto letnim.

Data: 2010-03-10 18:09:17
Autor: Anatol
Koniec kapitalizmu

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hn87pu$kfl$3news.onet.pl...

Ponieważ w ZUS-ie wszystko jest wrzucane do jednego wora. I w ten sposób 70 letni człowiek pracujący nieraz i 50 lat ma emeryture mniejszą niż 40-sto latek ze stazem 15-sto letnim.

ZUS nie wypłaca emerytur mundurowych. Może chodzi o kapitalistyczne przywileje górników ?

Anatol

Data: 2010-03-10 18:38:57
Autor: jadrys
Koniec kapitalizmu
W dniu 2010-03-10 18:09, Anatol pisze:

[...]

I nie tylko górnikom, jest cała plejada uprzywilejowanych.

A kto wypłaca emerytury byłym wojskowym, policjantom i strażakom, emerytury? MON? MSW?

Data: 2010-03-10 19:35:38
Autor: Anatol
Koniec kapitalizmu

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hn8lg7$ggj$2news.onet.pl...

I nie tylko górnikom, jest cała plejada uprzywilejowanych.

No to socjaliści powinni wziąć się za tych kapitalistycznych wyzyskiwaczy.

Kto jeszcze dostaje emerytury o 15 latach ?

A kto wypłaca emerytury byłym wojskowym, policjantom i strażakom, emerytury? MON? MSW?

Tak, te świadczenia są wypłacane z budżetów MON i MSW. Składki do ZUS nie mają nic wspólnego z tymi emeryturami.

Anatol

Data: 2010-03-11 13:12:38
Autor: jadrys
Koniec kapitalizmu
W dniu 2010-03-10 19:35, Anatol pisze:

[...]

No może nie po 15-stu ale jest cała masa uprzywilejiowanych grób zawodowych.

[...]

Jesteś tego pewny? Ja pierwsze słyszę żeby te resorty zajmowały się wypłacaniem świadczeń.

Data: 2010-03-11 17:57:19
Autor: Anatol
Koniec kapitalizmu

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hnamqr$ojb$1news.onet.pl...

Kto jeszcze dostaje emerytury o 15 latach ?

No może nie po 15-stu ale jest cała masa uprzywilejiowanych grób zawodowych.

CzyĹĽby przywileje ZUS dla gĂłrnikĂłw, kolejarzy czy nauczycieli wprowadzili i chronili wredni kapitaliĹ›ci  a nie lewica ?

[...]

Bo intresuje ciÄ™ jedynie ideologia  i propaganda a nie fakty.

BudĹĽet MSWiA  na emerytury i renty w 2009 to ponad 5 mld PLN :
http://wyborcza.pl/1,97654,6364856,Jakie_emerytury_mundurowe_.html

MON wydaje na ten cel w 2010 5,694 mld PLN (22% całego ustawowego budżetu MON = 1,95% PKB ) :
http://www.bip.mon.gov.pl/pliki/file/wersja%20polska.ppt

Świadczenia są obsługiwane przez zakłady emerytalne MSWiA i MON :

http://www.zer.mswia.gov.pl/

http://www.wp.mil.pl/pl/strona/21/

Anatol

Data: 2010-03-11 20:37:49
Autor: jadrys
Koniec kapitalizmu
W dniu 2010-03-11 17:57, Anatol pisze:

[...]

Istotą lewicy nie jest żerowanie na innych. To wprowadzili jawni kapitaliści, albo tzw. farbowane lisy, - które tylko w nazwie sa lewicą.

[...]

No tak.
  Jednak jakby na to nie patrzeć caĹ‚a budĹĽetĂłwka Ĺ‚Ä…cznie ze sĹ‚uĹĽbami mundurowymi jest utrzymywana z pieniÄ™dzy podatnika, takĹĽe tych ktĂłre pracownicy wpĹ‚acajÄ… na fundusz emerytalny. Tak wiÄ™c nie moĹĽna powiedzieć ĹĽe skĹ‚adki do ZUS-u nie maja nic wspĂłlnego z emeryturami sĹ‚uĹĽb mundurowych.

Data: 2010-03-11 20:59:44
Autor: Anatol
Koniec kapitalizmu

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hnbgue$str$1news.onet.pl...

[...]

MON i MSW nie są finansowane ze składek do ZUS, a dotacja budżetu do emerytur i rent ZUS wynosi ok. 70 mld PLN co 2-krotnie przekracza całość łącznego budżetu MSW i MON.

Tak więc nie można powiedzieć że składki do ZUS-u nie maja nic wspólnego z emeryturami służb mundurowych.

Nie mają skoro ZUS nic nie wypłaca służbom mundurowym - cała kasa zabierana w postaci składek ZUS trafia do niemundurowych emerytów i rencistów obslugiwanych przez ZUS.

Anatol

Data: 2010-03-13 16:54:53
Autor: jadrys
Koniec kapitalizmu
W dniu 2010-03-11 20:59, Anatol pisze:

[...]

WyglÄ…da na to ĹĽe moĹĽesz mieć racjÄ™, poszperaĹ‚em trochÄ™ w różnych ĹşrĂłdĹ‚ach i wyglÄ…da na to ĹĽe   ZUS faktycznie chyba jest dotowany z budĹĽetu paĹ„stwa... Wiesz nigdy siÄ™ nie interesowaĹ‚em ZUS-em, wiÄ™c nie znaĹ‚em jego sytuacji finansowej. Swoje zdanie opieraĹ‚em na opinii jednego z uczestnikĂłw forum gospodarczego w TV. KtĂłry na pytanie o to dlaczego rzÄ…d nie prywatyzuje ZUS-u odpowiedziaĹ‚ - "a dlaczego mieliby rezygnować z tak wielkich pieniÄ™dzy pĹ‚ynÄ…cych  ze skĹ‚adek przyszĹ‚ych emerytĂłw".

Data: 2010-03-12 11:30:50
Autor: cirrus
Koniec kapitalizmu
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hnbgue$str$1news.onet.pl...
W dniu 2010-03-11 17:57, Anatol pisze:
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hnamqr$ojb$1news.onet.pl...
Kto jeszcze dostaje emerytury o 15 latach ?
No może nie po 15-stu ale jest cała masa uprzywilejiowanych grób zawodowych.
Czyżby przywileje ZUS dla górników, kolejarzy czy nauczycieli wprowadzili i chronili wredni kapitali¶ci  a nie lewica ?
Istot± lewicy nie jest żerowanie na innych. To wprowadzili jawni kapitali¶ci, albo tzw. farbowane lisy, - które tylko w nazwie sa lewic±.
A kto wypłaca emerytury byłym wojskowym, policjantom i strażakom, emerytury? MON? MSW?
Tak, te ¶wiadczenia s± wypłacane z budżetów MON i MSW. Składki do ZUS nie maj± nic wspólnego z tymi emeryturami.
Jeste¶ tego pewny? Ja pierwsze słyszę żeby te resorty zajmowały się wypłacaniem ¶wiadczeń.
Bo intresuje cię jedynie ideologia  i propaganda a nie fakty.
Budżet MSWiA  na emerytury i renty w 2009 to ponad 5 mld PLN :
http://wyborcza.pl/1,97654,6364856,Jakie_emerytury_mundurowe_.html
MON wydaje na ten cel w 2010 5,694 mld PLN (22% całego ustawowego budżetu MON = 1,95% PKB ) :
http://www.bip.mon.gov.pl/pliki/file/wersja%20polska.ppt
¦wiadczenia s± obsługiwane przez zakłady emerytalne MSWiA i MON :
http://www.zer.mswia.gov.pl/
http://www.wp.mil.pl/pl/strona/21/
Anatol
No tak.
 Jednak jakby na to nie patrzeć cała budżetówka ł±cznie ze służbami mundurowymi jest utrzymywana z pieniędzy podatnika, także tych które pracownicy wpłacaj± na fundusz emerytalny. Tak więc nie można powiedzieć że składki do ZUS-u nie maja nic wspólnego z emeryturami służb
mundurowych.

Lewica bez żerowania na innych nie ma racji bytu.

--
stevep

Data: 2010-03-13 16:56:22
Autor: jadrys
Koniec kapitalizmu
W dniu 2010-03-12 11:30, cirrus pisze:

[...]

Pomyliła ci się chyba Stefan lewica z kapitalizmem..

Data: 2010-03-14 10:25:55
Autor: cirrus
Koniec kapitalizmu
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hngcmj$lol$4news.onet.pl...
[...]

Ci darmozjadzi z lewicy s± wyłacznie dla naiwnych.

--
stevep

Data: 2010-03-10 14:09:34
Autor: cirrus
Koniec kapitalizmu
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hn7hlo$n5d$1news.onet.pl...
[...]

Jadrys to kapitalizm ma zdechn±ć, czy imperializm jako wyższa forma kapitalizmu?

--
stevep

Data: 2010-03-10 14:45:08
Autor: jadrys
Koniec kapitalizmu
W dniu 2010-03-10 14:09, cirrus pisze:
[...]

Z kapitalizmem zdechnie samoistnie imperializm.

Data: 2010-03-10 17:37:28
Autor: cirrus
Koniec kapitalizmu
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hn87pm$kfl$1news.onet.pl...
[...]

Ale co mamy teraz- kapitalizm, czy imperializm?

--
stevep

Data: 2010-03-10 18:34:57
Autor: jadrys
Koniec kapitalizmu
W dniu 2010-03-10 17:37, cirrus pisze:
[...]

Poszukaj tych informacji w necie. :-P

Data: 2010-03-10 18:44:39
Autor: wirefree
Koniec kapitalizmu
jadrys pisze:
[...]

Teraz to my mamy Sqrwielizm albo Koltunizm.

Markx i Engels padli by ze smiechu .

Data: 2010-03-11 13:13:47
Autor: jadrys
Koniec kapitalizmu
W dniu 2010-03-10 18:44, wirefree pisze:

Teraz to my mamy Sqrwielizm albo Koltunizm.

Markx i Engels padli by ze smiechu .

Raczej ze smutkiem pokiwaliby głowami.

Data: 2010-03-11 14:41:55
Autor: cirrus
Koniec kapitalizmu
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hn8lg4$ggj$1news.onet.pl...
[...]

Nie chcę, czekam na informacje od ciebie jako wybitnego specjalisty od "nienażartych kapitalistycznych ryjów".

--
stevep

Data: 2010-03-11 20:39:47
Autor: jadrys
Koniec kapitalizmu
W dniu 2010-03-11 14:41, cirrus pisze:
[...]

W Polsce teraz panuje kapitalizm.. taki ¶redniowieczny kapitalizm.

Data: 2010-03-12 11:31:55
Autor: cirrus
Koniec kapitalizmu
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hnbguh$str$2news.onet.pl...
[...]

A kiedy dojdziemy do wyższej formy- imperializmu?

--
stevep

Data: 2010-03-13 16:57:53
Autor: jadrys
Koniec kapitalizmu
W dniu 2010-03-12 11:31, cirrus pisze:

[...]

Czasy imperializmu zmierzaj± ku końcowi.. My nigdy do tego nie dojdziemy.

Data: 2010-03-10 19:20:47
Autor: kochamspam
KAPITALIZM TO RABUNEK
(...)
Uczciwie pracuj±cym Polakom  jest w majestacie prawa odbierana połowa zarobków, a te bezczelne nigdy nienażarte kapitalistyczne ¶wińskie ryje zalecaj± "dodatkowe oszczędno¶ci na przyszłe emerytury..

-- Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± należy walczyć..

Połowa? Niektórzy oceniaj± to na znacznie więcej (nawet 70%)!
Pierwszy zacz±ł to Bismarck. Z jego inicjatywy pod koniec XIX wieku zaczęto pod przymusem odbierać robotnikom niemieckim czę¶ć zarobków pod pozorem konieczno¶ci zapewnienia im leczenia po wypadkach przy pracy i oczywi¶cie zapewnienia emerytury.
Ile z tego rzeczywi¶cie wróciło do robotników? - nie wiadomo - ale z dawien dawna wiadomo, że przy dobroczynno¶ci można się nieĽle obłowić.
Ten pomysł bardzo się kapitalistom spodobał - przez 100 lat dzięki swoim sługusom w parlamentach coraz bardziej zwiększali procent odbieranych nam zarobków - oczywi¶cie w trosce o nas (aby¶my się nie przejedli i nie zapili).
Nienażarte kapitalistyczne ¶winskie ryje wprowadziły akcyzy i stopniowo ci±gle je zwiększaj±. Obecnie rabuj± nas przy zakupie niemal wszystkiego - a zwłaszcza benzyny i pr±du. VAT, przymusowe  ubezpieczenia (ZUS, KRUS,...), licencje, koncesje, zezwolenia,... lista jest bardzo długa.
Najnowszy wynalazek kapitalistów to konieczno¶ć walki z Globalnym Ociepleniem - co umożliwiło im podwyższenie cen pr±du.
Konieczno¶ć walki z różnego rodzaju dyskryminacj± też nas sporo kosztuje.
Pomysłowo¶ć ¶wiń kapitalistycznych w wymy¶laniu pretekstów do zabierania nam pieniędzy jest imponuj±ca. Ale naiwno¶ć i cierpliwo¶ć ludzka niebawem się skończy i kapitalizm runie.
K.S.

Data: 2010-03-11 13:14:06
Autor: jadrys
KAPITALIZM TO RABUNEK
W dniu 2010-03-10 19:20, kochamspam@poczta.onet.pl pisze:
(...)
[...]

Ja pisałem o składce emerytalnej, a ona oscyluje w granicach 50-ciu %.

Czekam z wielkim utęsknieniem na ten upadek kapitalizmu jak i tych pseudosocjalistycznych złodziei.

Koniec kapitalizmu