Koniec kochanka Isabell...

Data: 2009-03-22 17:03:20
Autor: aprecjator
Koniec kochanka Isabell...
konserwator <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał(a):
Jak Goldman Sachs strzelił sobie w stopę
> Jak Goldman Sachs strzelił sobie w stopę

po 1. dno, szambo, rów kloaczny
po 2. 1 % z tego kwalifikuje się na chiński sąd pokazowy, na stadionie
po 3. qrwa jego mać, kto nami rządzi ?
po 4. a górale nizinni dalej lecą w .... --

Data: 2009-03-22 18:25:11
Autor: cyc
Koniec kochanka Isabell...

--

Taaak . I znowu odwolam sie do wlasnych opinii , jakie wystawialem tu Marcinkiewiczowi - premierowi kiedy twierdzilem , ze jest ostatnim czlowiekiem jaki powinien pelnic w Polsce funcje premiera . Znowu przypominaja mi sie histeryczne obrony tego czlowieka artykulowane przez grupe nawiedzonych rydzykiem cwiercinteligentow . Do ostatniego niemal tchu byli w stanie  broniac tego nieudacznika , megalomana i  malo zdolnego, drobnego politycznego dorobkiewicza .
Byc moze jest tuzem fuzyki ( jego wyksztalcenie ) , byc moze byl doskonalym nauczycielem w szkole a pracowal w tym zawodzie , byc moze ma mase innyh zdolnosci ale w polityce poruszal sie rownie sprawnie jak Hojarska , Begerowa , czy nie przymierzajac Kaczynscy .

cyc

Data: 2009-03-22 22:10:30
Autor: Piotr
Koniec kochanka Isabell...
Dnia Sun, 22 Mar 2009 18:25:11 +0100, cyc napisał(a):

[...]

Wiesz cycu, jeżeli twój tekst przeczyta Isabel, to penis strzeli ten
ślub...
pz
Piotr
PS. Gdy Marcinkiewiczem sterował Jarkacz, to takich durnot nie robił.

Koniec kochanka Isabell...