Koniec konta skarbonkowego?

Data: 2015-10-31 10:53:08
Autor: m7marek
Koniec konta skarbonkowego?
Dostałem własnie wiadomość pocztą wewnętrzną z Getina, że zmieniają warunki otrzymania 1zł.
Już nie otrzymamy za płatność kartą powyżej 100zł, ani za założenie lokaty (swoją drogą ostatnio umożliwiało to podbicie oprocentowania lokaty o prawie 0,5% na 6m lub o 1% na 3m, bo obniżono minimalną wartośc lokaty do 500zł, tylko kosztem czasu klikania i w połączniu z lokatą słoneczną dawało jedne z najlepszych oprocentowań na rynku).
Piszą że od 1grudnia, ale czy nie powinni powiadomić 2 miesiące wcześniej?
I czy od 1 grudnia to zmiana dotyczy sprawdzania warunku otrzymania nagrody, czy już płatoności nagrody. Inaczej mówiąc czy dopiero od stycznia nie otrzymamy za założenie lokaty złotówki?

Data: 2015-10-31 14:06:57
Autor: blickwinkel
On Saturday, October 31, 2015 at 10:53:59 AM UTC+1, m7marek wrote:

[...]

Mógłbyś dać jakiegoś linka do tego nowego regulaminu? Bo tak szukam i szukam i znaleźć na tej ich stronie nie mogę :(

[...]

Nagroda w postaci złotówki była zawsze płacona od ręki (w momencie zakładania lokaty czy płatności kartą) więc sądzę że w listopadzie będzie jeszcze normalnie po staremu, a w grudniu już koniec zabawy.

Data: 2015-11-01 10:54:40
Autor: m7marek

https://secure.getinbank.pl/static/docs/zawiadomienie_konto_skarbonkowe_30102015.pdf

Nagroda w postaci złotówki była zawsze płacona od ręki (w momencie zakładania lokaty czy płatności kartą) więc sądzę że w listopadzie >będzie jeszcze normalnie po staremu, a w grudniu już koniec zabawy.

tak, ale miesiąc wcześniej sprawdzają czy wyrobiłeś limit trzech transakcji kartą i zapis ten zawarty jest w tym zawiadomieniu, więc nie jest to takie oczywiste.

Data: 2015-11-02 11:17:45
Autor: PP
W dniu 2015-11-01 o 10:54, m7marek pisze:

tak, ale miesiąc wcześniej sprawdzają czy wyrobiłeś limit trzech
transakcji kartą i zapis ten zawarty jest w tym zawiadomieniu, więc nie
jest to takie oczywiste.

bo zostaje jeszcze 1zł za wpływ

Data: 2015-12-02 06:49:13
Autor: blickwinkel
Koniec konta skarbonkowego?
No i jak tam, świnia zdechła? Próbowaliście już?

Data: 2015-12-02 19:35:42
Autor: PP
W dniu 2015-12-02 o 15:49, blickwinkel pisze:
No i jak tam, świnia zdechła? Próbowaliście już?

za wpływ miała dac i dała

Data: 2015-12-02 10:56:56
Autor: blickwinkel
On Wednesday, December 2, 2015 at 7:35:51 PM UTC+1, PP wrote:

> No i jak tam, świnia zdechła? Próbowaliście już?

za wpływ miała dac i dała

Chodzi mi o resztę. Złotówka za nową lokatę? Przedłużenie? Uwalone już czy jeszcze nie?

Koniec konta skarbonkowego?