Koniec kościoła katolickiego ? -- marzenia czasem się spełniają

Data: 2013-02-11 13:40:22
Autor: Godson
Koniec kościoła katolickiego ? -- marzenia czasem się spełniają
"Aleksander" <powazny@tlen.pl> schrieb im Newsbeitrag news:5118e60a$0$26696$65785112news.neostrada.pl...
Czyżby to koniec kościoła katolickiego, że nawet sam papież widzi bezsensowność działania w tym przekonaniu, w ogłupianiu ludzi, w gromadzeniu majątku?

Póki co proponuję zrobić inwentaryzację wszystkich dóbr kościelnych. Po upadku kościoła, dobra  z terenu Polski , powinny być podzielone pomiedzy wszystkich katolików w Polsce, a że jak twierdzi kościół jest ich 99% to pomiędzy wszystkich, sprawiedliwie.

No hola, hola, wszystkich Polaków równo okradli...
Ja już nie katolik, mi działka też się należy...

Data: 2013-02-11 13:50:19
Autor: Aleksander
Koniec kościoła katolickiego ? -- marzenia czasem się spełniają
Toć piszę ,  że pomiędzy wszystkich sprawiedliwie.

Data: 2013-02-11 18:48:30
Autor: Godson
"Aleksander" <powazny@tlen.pl> schrieb im Newsbeitrag news:5118e918$0$26686$65785112news.neostrada.pl...
Toć piszę ,  że pomiędzy wszystkich sprawiedliwie.

Nie, napisałeś, że "powinny być podzielone pomiedzy
wszystkich katolików w Polsce, a że jak twierdzi kościół jest ich 99% to
pomiędzy wszystkich, sprawiedliwie"...
A to by było niesprawiedliwe...

Koniec kościoła katolickiego ? -- marzenia czasem się spełniają