Koniec lokat promocyjnych w mBanku?

Data: 2011-08-20 20:27:55
Autor: jureq
Koniec lokat promocyjnych w mBanku?
Wszystko wskazuje na to, że skończyła się możliwość zakładania lokat promocyjnych w mBanku. W każdym razie w tej chwili. Próbuję od godziny 19 i uparcie pisze mi, że są to lokaty tylko dla tych co spełniają warunki promocji. Infolinia twierdzi, że awaria i nie wiadomo ile potrwa.

Data: 2011-08-21 08:34:58
Autor: FIFI
W dniu 2011-08-20 22:27, jureq pisze:
Wszystko wskazuje na to, że skończyła się możliwość zakładania lokat
promocyjnych w mBanku. W kaĹĽdym razie w tej chwili. PrĂłbujÄ™ od godziny 19
i uparcie pisze mi, że są to lokaty tylko dla tych co spełniają warunki
promocji. Infolinia twierdzi, ĹĽe awaria i nie wiadomo ile potrwa.

Te lokaty promocyjne w mBanku to smiech na sali. 4% z wielką łaską w promocji. mBank dorównał do najgorszych bankow jesli chodzi o ofertę lokat.

Pzdr

Data: 2011-08-21 08:51:20
Autor: Jacek Osiecki
Koniec lokat promocyjnych w mBanku?
Dnia Sat, 20 Aug 2011 20:27:55 +0000 (UTC), jureq napisał(a):
Wszystko wskazuje na to, że skończyła się możliwo¶ć zakładania lokat promocyjnych w mBanku. W każdym razie w tej chwili. Próbuję od godziny 19 i uparcie pisze mi, że s± to lokaty tylko dla tych co spełniaj± warunki promocji. Infolinia twierdzi, że awaria i nie wiadomo ile potrwa.

No proszę, wła¶nie też miałem o tym napisać :)
Do banku nie próbowałem nawet dzwonić, uznałem że pewnie wszystkich wywalili
z grona "tych co spełniaj± warunki promocji"...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2011-08-21 08:56:23
Autor: Andrzej
Koniec lokat promocyjnych w mBanku?
Chyba tylko masochi¶ci s± zainteresowani lokatami w mBanku...

Data: 2011-08-21 11:46:56
Autor: zlotowinfo
Koniec lokat promocyjnych w mBanku?
Użytkownik " Andrzej" <mielocyt@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j2qh7n$u9$1inews.gazeta.pl...
Chyba tylko masochi¶ci s± zainteresowani lokatami w mBanku...

widać tak mało kredytów daj± że im kasa nie potrzebna
wystarcza osad na kontach i trochę od tych masochistów
no i trochę połapi± prowizji, przez co strac± kolejnych klientów

zamiast dać wyższy procent to się bawi± w jakie¶
zakladanie kont za kasę w programach partnerskich
po to by tych klientów za parę miechów stracić

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2011-08-21 17:21:43
Autor: wk
Koniec lokat promocyjnych w mBanku?
Użytkownik "zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j2qk6h$8ic$1inews.gazeta.pl...
[...]

Dobre dobre z tym osadem ;)
U mnie "osad" lezy najwyzej kilka godzin, jak sie zagapie i kasa po wyplacie polezy na ekoncie przez noc albo jak splacam KK przelewem z innego banku.
Zauwazylem tez, ze lubia opozniac ksiegowanie 1 sesji przychodzacej, tak zeby klient nie zdazyl jej wyslac przed 13:30 i pewnie na tym zarabiaja...
Z mbanku nie zrezygnowalem tylko dlatego ze mam tam KK i kredyt odnawialny w razie "W".

pozdrawiam,
wk

Data: 2011-08-21 17:47:55
Autor: MarekZ
Koniec lokat promocyjnych w mBanku?
Użytkownik "wk" <wk@nospam.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:j2r7qe$3c5$1@news.onet.pl...

U mnie "osad" lezy najwyzej kilka godzin, jak sie zagapie i kasa po wyplacie polezy na ekoncie przez noc albo jak splacam KK przelewem z innego banku.

A wiesz, że już od dłuższego czasu możesz taki przelew kierować bezpo¶rednio na rachunek KK z pominięciem eKonta?

Data: 2011-08-21 19:10:55
Autor: kuchenka
[...]

a tak swoja droga zauwazyliscie, ze mbank bardzo pozno rozlicza pierwsza sesje przychodzaca i bardzo wczesnie zamyka ostatnia sesje wychodzaca

np. w inteligo przelew przychodzacy pierwsza sesja jest juz kolo 10.30 a w mbanku dopiero po 12-tej

mbank zamyka trzecia sesje o 13-tej, a inteligo dopiero o 15-tej

hmm....

Data: 2011-08-21 19:48:18
Autor: mx
[...]

No cóż? Czołowy bank internetowy. I jaki ma wspaniały serwis transakcyjny (wg. większo¶ci tej grupy userów).

Data: 2011-08-21 22:27:59
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Sun, 21 Aug 2011 19:48:18 +0200, mx napisał(a):
[...]

Fakt, niektórzy piej± jaki to wspaniały system - a mnie szlag trafia bo
trzeba się w nim dla byle pierdoły tyle naklikać że się wszystkiego
odechciewa... Nie mówi±c już o tym jak to działa przy słabym ł±czu - masakra.

Ale ostanio rodzicielka mnie prosiła o pomoc przy ustawianiu przelewów
dla konta w iPKO... Matkobosko, takiego syfu to już dawno nie widziałem!
Niefunkcjonalne, nielogiczne a często jescze działa nieprawidłowo (zwłaszcza
wyszukiwanie). Przy czym¶ takim to faktycznie mBank błyszczy :D

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2011-08-22 07:47:42
Autor: xbartx
Koniec lokat promocyjnych w mBanku?
Dnia Sun, 21 Aug 2011 22:27:59 +0000, Jacek Osiecki napisał(a):

Fakt, niektórzy pieją jaki to wspaniały system - a mnie szlag trafia bo
trzeba się w nim dla byle pierdoły tyle naklikać że się wszystkiego
odechciewa... Nie mówiąc już o tym jak to działa przy słabym łączu -
masakra.

Eee raczej piali już dawno temu ;) Ok tak zwana "onlajnowość" jest w mBanku niezła ale też inne banki go doszły, więc nie jest już tym jedynym. Co do samego www to jest to poprzednia epoka i tyle.

--
xbartx

Data: 2011-08-25 08:56:22
Autor: Budzik
Osobnik posiadaj±cy mail bart@hashzero.net napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Co do samego www to jest to poprzednia epoka i tyle.

ta, mi tez brakuje jakis skacz±cych obrazków we flashu... ;-/

--
Pozdrawia... Budzik
H. Jackson Brown, Jr.

Data: 2011-08-25 13:47:01
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Thu, 25 Aug 2011 08:56:22 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

Co do samego www to jest to poprzednia epoka i tyle.

ta, mi tez brakuje jakis skacz±cych obrazków we flashu... ;-/

 To wbijaj do Raifiego ;)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-08-22 07:56:33
Autor: Budzik
Osobnik posiadaj±cy mail joshua@ceti.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

możesz podać przykłady takich operacji i ich odpowiedniki lepiej rozwi±zane w innych bankach (jakich?)?

--
Pozdrawia... Budzik
Imieniny należy obchodzić - jeżeli nie własne - to szerokim łukiem.

Data: 2011-08-22 19:40:19
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Mon, 22 Aug 2011 07:56:33 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

[...]

 Ja bym poprosił dodatkowo listę funkcjonalno¶ci z innych banków, których
nie ma w m. Długa na pewno nie będzie.

 /me, który się niedawno dowiedział, że w KB nie da się zmienić PIN-u do
karty. Ani w internecie, ani w bankomacie.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-08-23 07:00:55
Autor: xbartx
Koniec lokat promocyjnych w mBanku?
Dnia Mon, 22 Aug 2011 19:40:19 +0200, Borys Pogoreło napisał(a):

 Ja bym poprosiĹ‚ dodatkowo listÄ™ funkcjonalnoĹ›ci z innych bankĂłw,
 ktĂłrych
nie ma w m. Długa na pewno nie będzie.

Porównuję głównie do Aliora, więc to nie jest takie stricte do "innych banków"

- Ustawienie strony głównej według swojego widzi mi się.
- Darmowe powiadomienia na mail dotyczące konta/karty - tutaj się w sumie nie dziwię, że w mBanku są płatne, bo oni nawet z wysłaniem wyciągu mają poważne problemy.
- Darmowe powiadomienie na maila o wykonaniu danego przelewu.
- Przeszukiwanie historii operacji - pominÄ™ milczeniem

--
xbartx

Data: 2011-08-23 14:09:27
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Tue, 23 Aug 2011 07:00:55 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

Porównuję głównie do Aliora, więc to nie jest takie stricte do "innych banków"

- Ustawienie strony głównej według swojego widzi mi się.

 Fakt, przydałoby się.

- Darmowe powiadomienia na mail dotycz±ce konta/karty - tutaj się w sumie nie dziwię, że w mBanku s± płatne, bo oni nawet z wysłaniem wyci±gu maj± poważne problemy.

 Przecież s± i to bezpłatne. Do tego bardzo dokładnie można je wyklikać,
każdy typ operacji i dla każdego konta oddzielnie (dla kart nie
sprawdzałem, bo nie korzystam).

 Inna sprawa, że jest to do¶ć dobrze ukryte i trafiłem na to przypadkiem,
klikaj±c sobie z nudów po ustawieniach :)

- Darmowe powiadomienie na maila o wykonaniu danego przelewu.

 W sensie po wyj¶ciu elixiru? No, od razu niestety nie ma. Tylko zbiorczo
za cały dzień.

- Przeszukiwanie historii operacji - pominę milczeniem

 A czego konkretnie Ci brakuje? Można szukać chyba po wszystkich sensownych
kryteriach, ł±cznie z fragmentami tekstu (hint: zmienić "Rodzaj operacji" z
"Wszystkie" na np. "Przelewy przychodz±ce"). Po ostatnich zmianach masz
nawet filtry bezpo¶rednio na li¶cie wyników.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-08-23 12:39:50
Autor: xbartx
Koniec lokat promocyjnych w mBanku?
Dnia Tue, 23 Aug 2011 14:09:27 +0200, Borys Pogoreło napisał(a):

 PrzecieĹĽ sÄ… i to bezpĹ‚atne. Do tego bardzo dokĹ‚adnie moĹĽna je wyklikać,
kaĹĽdy typ operacji i dla kaĹĽdego konta oddzielnie (dla kart nie
sprawdzałem, bo nie korzystam).

powiadomienie e-mailowe - abonament miesiÄ™czny*37*  = 1 zĹ‚

*37* - Do dnia 31.12.2011 r. opłata nie będzie pobierana.

 Inna sprawa, ĹĽe jest to dość dobrze ukryte i trafiĹ‚em na to
 przypadkiem,
klikajÄ…c sobie z nudĂłw po ustawieniach :)

takĹĽe uwaĹĽaj ;)

 W sensie po wyjĹ›ciu elixiru? No, od razu niestety nie ma. Tylko
 zbiorczo za caĹ‚y dzieĹ„.

Nie o to chodzi. W Aliorze jest inaczej niĹĽ w mBanku - jak zatwierdzisz przelew to idzie on do realizacji i juĹĽ go nie cofniesz - nawet jak jest weekend albo wieczĂłr. W powiadomieniu do takiego przelewu moĹĽesz podać 3 adres email, na ktĂłre pĂłjdzie potwierdzenie tego przelewu.
 A czego konkretnie Ci brakuje? MoĹĽna szukać chyba po wszystkich
 sensownych
kryteriach, łącznie z fragmentami tekstu (hint: zmienić "Rodzaj
operacji" z "Wszystkie" na np. "Przelewy przychodzÄ…ce"). Po ostatnich
zmianach masz nawet filtry bezpośrednio na liście wyników.

A to się poprawiło i mi gdzieś te zmiany umknęły (nie korzystam prawie w ogóle z mBanku). No ale żeby porównać to w Aliorze jest tak, że mogę przeszukać historię od razu po wprowadzeniu jakiś parametrów albo zapisać je jako filtr po swoją nazwą na stałe. Przeszukiwać mogę po:

Rodzaj operacji zawiera tekst Nazwa nadawcy/odbiorcy zawiera tekst Numer rachunku (lub fragment numeru) TytuĹ‚ pĹ‚atnoĹ›ci zawiera tekst Numer referencyjny (lub fragment numeru) Typ operacji uznania/obiciÄ…ĹĽenia/transakcje kartowe Kwota od­      do­ --
xbartx

Data: 2011-08-23 16:47:56
Autor: Borys Pogoreło
Koniec lokat promocyjnych w mBanku?
Dnia Tue, 23 Aug 2011 12:39:50 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

powiadomienie e-mailowe - abonament miesięczny*37*  = 1 zł
*37* - Do dnia 31.12.2011 r. opłata nie będzie pobierana.

 A to nie wiedziałem, dzięki za ostrzeżenie. Ciekawe, jak szybko się z tego
wycofaj±.

Nie o to chodzi. W Aliorze jest inaczej niż w mBanku - jak zatwierdzisz przelew to idzie on do realizacji i już go nie cofniesz - nawet jak jest weekend albo wieczór.

 To ja jednak wolę mBankow± możliwo¶ć wycofania przelewu.

Rodzaj operacji zawiera tekst Nazwa nadawcy/odbiorcy zawiera tekst (...)

 Tu raczej remis, bo ciężko wymy¶lić więcej kryteriów :)

 Choć tworzenie własnych filtrów to ciekawy ficzer.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-08-25 08:56:23
Autor: Budzik
[...]

Nie o to chodzi. W Aliorze jest inaczej niż w mBanku - jak zatwierdzisz przelew to idzie on do realizacji i już go nie cofniesz - nawet jak jest weekend albo wieczór. W powiadomieniu do takiego przelewu możesz podać 3 adres email, na które pójdzie potwierdzenie tego przelewu.

rewelacja
ale jak jednak wole, zeby było można cofn±ć.

Ale przyznaje, ze powiadomienie mailem po wyj¶ciu przelewu byłoby ciekawe.
Nigdy nie korzystałem, tyle ze Borys pisze, ze w mbanku tez jest :)

--
Pozdrawia... Budzik
"Nie poż±daj żony bliĽniego swego nadaremnie"

Data: 2011-08-25 09:30:12
Autor: xbartx
Koniec lokat promocyjnych w mBanku?
Dnia Thu, 25 Aug 2011 08:56:23 +0000, Budzik napisał(a):

rewelacja
ale jak jednak wole, zeby było można cofnąć.

No jak komu pasuje, przymus jakiegoĹ› nie ma.

Ale przyznaje, ze powiadomienie mailem po wyjściu przelewu byłoby
ciekawe. Nigdy nie korzystałem, tyle ze Borys pisze, ze w mbanku tez
jest :)

No tego akurat nie ma.

--
xbartx

Data: 2011-08-22 08:40:49
Autor: Waldek
Koniec lokat promocyjnych w mBanku?

Użytkownik "Jacek Osiecki" <joshua@ceti.pl> napisał w wiadomo¶ci news:slrnj531je.pec.joshuatau.ceti.pl...

[...]

No nie wiem czy cos "przebija" interfejs BGK :]

Data: 2011-08-22 19:56:28
Autor: Simple Man
W dniu 2011-08-22 00:27, Jacek Osiecki pisze:
Fakt, niektórzy piej± jaki to wspaniały system - a mnie szlag trafia bo
trzeba się w nim dla byle pierdoły tyle naklikać że się wszystkiego
odechciewa... Nie mówi±c już o tym jak to działa przy słabym ł±czu - masakra.

mBank nawet nieĽle działa na telefonie przy transmisji GPRS. To jakie masz ł±cze, że działa to jak masakra ? 15 letni modem telefoniczny ?

Osobi¶cie nie znam nic wygodniejszego niż mBank.

Data: 2011-08-21 10:48:39
Autor: Rafał Grzelak
jureq wrote:

Wszystko wskazuje na to, że skończyła się możliwość zakładania lokat promocyjnych w mBanku. W każdym razie w tej chwili. Próbuję od
godziny 19 i uparcie pisze mi, ĹĽe sÄ… to lokaty tylko dla tych co
spełniają warunki promocji. Infolinia twierdzi, że awaria i nie
wiadomo ile potrwa.

Link bezposredni chyba dalej działa.
https://form.mbank.com.pl/wnioski/promocjamlokaty/index.html

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2011-08-21 19:15:46
Autor: jureq
Dnia Sun, 21 Aug 2011 10:48:39 +0000, Rafał Grzelak napisał(a):

Link bezposredni chyba dalej działa.
https://form.mbank.com.pl/wnioski/promocjamlokaty/index.html

Jeśli po zalogowaniu masz coś więcej niż komunikat, który podałem, to napisz. Bo to by znaczyło, że nie działa tylko u niektórych.

Data: 2011-08-21 19:23:01
Autor: Rafał Grzelak
jureq wrote:

> [...]

Jeśli po zalogowaniu masz coś więcej niż komunikat, który podałem, to napisz. Bo to by znaczyło, że nie działa tylko u niektórych.

O! Czyli jednak zwinęli ten cyrk w ten weekend. Jeszcze 18.08
otworzyłem taką lokatę bezpośrednio z linka, a teraz już nie spełniam
warunkĂłw.

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2011-08-21 21:38:32
Autor: MarekZ
Użytkownik "Rafał Grzelak" <spam@spam.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:xn0hi4ut36bxc0s000@news.gazeta.pl...

O! Czyli jednak zwinęli ten cyrk w ten weekend. Jeszcze 18.08
otworzyłem taką lokatę bezpośrednio z linka, a teraz już nie spełniam
warunkĂłw.

Ja także jak widzę ich już nie spełniam. :)

Data: 2011-08-21 14:52:36
Autor: luc
On 21 Sie, 21:38, "MarekZ" <b...@adresu.w.pl> wrote:
Użytkownik "Rafał Grzelak" <s...@spam.com> napisał w wiadomości grup

> O! Czyli jednak zwinęli ten cyrk w ten weekend. Jeszcze 18.08
> otworzyłem taką lokatę bezpośrednio z linka, a teraz już nie spełniam
> warunkĂłw.

Ja także jak widzę ich już nie spełniam. :)

Wszyscy nie speĹ‚niajÄ…, a mBankowcy,  przed naprawieniem tego, na razie
kierują na mlinię... Ciekawe, czy wystarczy powiedzieć "poproszę o x
optymalnych jednodniowych"? ;-)

pzdrwm
luc

http://â– .tk - co mi w uchu siedzi...

Data: 2011-08-21 20:10:12
Autor: dando
Koniec lokat promocyjnych w mBanku?
eMax Plus ma teraz 3,5-5%. Lokaty majÄ… niĹĽsze oprocentowanie.
W czym haczyk?

Data: 2011-08-21 19:13:54
Autor: jureq
Dnia Sun, 21 Aug 2011 20:10:12 +0200, dando napisał(a):

eMax Plus ma teraz 3,5-5%. Lokaty majÄ… niĹĽsze oprocentowanie. W czym
haczyk?

W promocji 4% -lokata z z kapitalizacjÄ… dziennÄ…

Data: 2011-08-22 09:49:35
Autor: elmer radi radisson
On 2011-08-21 20:10, dando wrote:

eMax Plus ma teraz 3,5-5%. Lokaty majÄ… niĹĽsze oprocentowanie.
W czym haczyk?

W tym, ze aby dostac te 5% to na pojedynczym rachunku Emax Plus (bo
chyba nie myslisz ze liczy sie to lacznie na wszystkich? :) trzeba
uciulac na nim jedyne 200k. Oczywiscie z mozliwoscia jednej darmowej
wyplaty w miesiacu.
Do tego jeszcze kapitalizacja raz w miesiacu, wraz z wiadoma czkawka.

--

memento lorem ipsum

Data: 2011-08-22 18:07:32
Autor: Papkin
Koniec lokat promocyjnych w mBanku?
daj spokoj z mBankiem, ideabank - BFG, lokaty wiecej niz dobre, jak masz DG to i 10% na jedna lokate ale zawsze ;)

Data: 2011-08-23 09:17:29
Autor: Jacek Osiecki
[...]

Z tego co widzę to już działa...

Pozdrawiam,