Koniec lokat promocyjnych w mBanku?

Data: 2011-08-21 10:48:39
Autor: Rafał Grzelak
Koniec lokat promocyjnych w mBanku?
jureq wrote:

Wszystko wskazuje na to, że skończyła się możliwość zakładania lokat promocyjnych w mBanku. W każdym razie w tej chwili. Próbuję od
godziny 19 i uparcie pisze mi, że są to lokaty tylko dla tych co
spełniają warunki promocji. Infolinia twierdzi, że awaria i nie
wiadomo ile potrwa.

Link bezposredni chyba dalej działa.
https://form.mbank.com.pl/wnioski/promocjamlokaty/index.html

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2011-08-21 19:15:46
Autor: jureq
Dnia Sun, 21 Aug 2011 10:48:39 +0000, Rafał Grzelak napisał(a):

Link bezposredni chyba dalej działa.
https://form.mbank.com.pl/wnioski/promocjamlokaty/index.html

Jeśli po zalogowaniu masz coś więcej niż komunikat, który podałem, to napisz. Bo to by znaczyło, że nie działa tylko u niektórych.

Data: 2011-08-21 19:23:01
Autor: Rafał Grzelak
jureq wrote:

> [...]

Jeśli po zalogowaniu masz coś więcej niż komunikat, który podałem, to napisz. Bo to by znaczyło, że nie działa tylko u niektórych.

O! Czyli jednak zwinęli ten cyrk w ten weekend. Jeszcze 18.08
otworzyłem taką lokatę bezpośrednio z linka, a teraz już nie spełniam
warunków.

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2011-08-21 21:38:32
Autor: MarekZ
Użytkownik "Rafał Grzelak" <spam@spam.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:xn0hi4ut36bxc0s000@news.gazeta.pl...

O! Czyli jednak zwinęli ten cyrk w ten weekend. Jeszcze 18.08
otworzyłem taką lokatę bezpośrednio z linka, a teraz już nie spełniam
warunków.

Ja także jak widzę ich już nie spełniam. :)

Data: 2011-08-21 14:52:36
Autor: luc
On 21 Sie, 21:38, "MarekZ" <b...@adresu.w.pl> wrote:
Użytkownik "Rafał Grzelak" <s...@spam.com> napisał w wiadomości grup

> O! Czyli jednak zwinęli ten cyrk w ten weekend. Jeszcze 18.08
> otworzyłem taką lokatę bezpośrednio z linka, a teraz już nie spełniam
> warunków.

Ja także jak widzę ich już nie spełniam. :)

Wszyscy nie speÅ‚niajÄ…, a mBankowcy,  przed naprawieniem tego, na razie
kierują na mlinię... Ciekawe, czy wystarczy powiedzieć "poproszę o x
optymalnych jednodniowych"? ;-)

pzdrwm
luc

http://â– .tk - co mi w uchu siedzi...