Koniec lokaty przez jnternet w Getin Banku?

Data: 2009-03-03 20:39:33
Autor: mirek
Koniec lokaty przez jnternet w Getin Banku?
Wczoraj na stronie Getinu pod linkiem "trzy kliki" wypelniłem wniosek o lokatę i na maila dostalem nr konta, na które mam przelać środki. Dzisiaj juz nie widzę tej opcji. Założenie lokaty wymaga wizyty w oddziale i prawdopodobnie założenia racunku. Był ktos dzisiaj w oddziale?
Mirek.

Data: 2009-03-03 19:53:28
Autor: aneczka.jedna
Koniec lokaty przez internet w Getin?
Zapchali od kasy, bo strona ciężko chodzi ;)
Może poprawią ...
Chyba uprzedzali, że konieczny będzie do lokaty darmowy ror e-getin
Teraz chyba trzeba tędy http://depozyty.getinbank.pl/umow_sie.html
Tam jest opcja wysłania wniosku internetem

Data: 2009-03-03 20:46:30
Autor: Edward Malinowy
Koniec lokaty przez jnternet w Getin Banku?
"mirek" news:gok11j$t2c$1inews.gazeta.pl

Wczoraj na stronie Getinu pod linkiem "trzy kliki" wypelniłem wniosek o
lokatę i na maila dostalem nr konta, na które mam przelać środki. Dzisiaj
juz nie widzę tej opcji.

Rzeczywiście zniknęła ta lokata z e-wniosków :( Szkoda.

Założenie lokaty wymaga wizyty w oddziale i
prawdopodobnie założenia racunku.

Najprawdopodobniej. IMO pewnie jest to celowe działanie getinu.

Był ktos dzisiaj w oddziale?

Byłem :)

Data: 2009-03-03 22:21:53
Autor: Błażej
Koniec lokaty przez jnternet w Getin Banku?
Jak wygląda operacja założenia lokaty w oddziale. Podawany jest numer rachunku, czy być może należy przyjść z żywą gotówką?

Czy po zakończeniu lokaty pieniądze są zwracane automatycznie na konto, czy konieczna jest wizyta w oddziale i złożenie dyspozycji przelewu?

Czy ewentualnie dyspozycja przelewu jest płatna?

Pozdrawiam.

Data: 2009-03-03 22:25:56
Autor: Edward Malinowy
Koniec lokaty przez jnternet w Getin Banku?
"Błażej" news:gok7ie$cs0$1nemesis.news.neostrada.pl

Jak wygląda operacja założenia lokaty w oddziale. Podawany jest numer
rachunku, czy być może należy przyjść z żywą gotówką?

Jedna jak i druga opcja jest dopuszczalna.

Czy po zakończeniu lokaty pieniądze są zwracane automatycznie na konto,
czy
konieczna jest wizyta w oddziale i złożenie dyspozycji przelewu?

Pieniądze są zwracane na wskazany przez Ciebie rachunek.

Czy ewentualnie dyspozycja przelewu jest płatna?

Nie nie jest. Chyba, że się coś zmieniło w przypadku tej lokaty.

Koniec lokaty przez jnternet w Getin Banku?