Koniec łupienia kierowców prze Strasz Wiejską

Data: 2015-07-24 14:01:46
Autor: masti
Koniec łupienia kierowców prze Strasz Wiejską

<http://auto.dziennik.pl/aktualnosci/artykuly/496108,sejm-odebral-fotoradary-strazom-miejskim-i-gminnym-miazdzaca-wiekszosc-poparla-now-prawo.html>

Od 1 stycznia fotoradary przechodzą do ITD.
Czyli pewnie większość z nich zniknie.
Ciekawe jak załatają budżet gminy pasa śmierci na północy?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2015-07-24 10:34:04
Autor: Zenek Kapelinder
Koniec łupienia kierowców prze Strasz Wiejską
Głupi jak but jesteś masti że linka dajesz do takich bzdur. Na dodatek jeszcze interpretujesz. Nie oddadzą, co najwyżej odsprzedać mogą. Fotoradary jakich używa SM mają właściciela. SM tracą prawo do wystawiania mandatów a nie do mierzenia prędkości. Ale jak zmerzą że ktoś przekroczył to mają obowiązek powiadomienia o wykroczeniach tych co się takimi wykroczeniami zajmują. Tamci okrężną drogą odpalą SM działkę i będzie jak do tej pory. A ze dostaną część a nie całość to wydajnością będą musieli ubutek pieniędzy uzupełnić.

Data: 2015-07-24 18:43:57
Autor: masti
Zenek Kapelinder wrote:

[...]

i znowu pokazujesz jakim jesteś idiotą

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2015-07-24 22:55:31
Autor: jerzu
Koniec łupienia kierowców prze Strasz Wiejską
On Fri, 24 Jul 2015 10:34:04 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
<4kogutek44@gmail.com> wrote:

SM tracą prawo do wystawiania mandatów a nie do mierzenia prędkości.

Jesteś pewien? Bo ja dziś kilka razy słyszalem i czytałem w kilku
miejscach, że SM tracą prawo do "kontroli prędkości przy pomocy
wszystkich fotoradarów: stacjonarnych, przenośnych i tych, które są
zainstalowane na niektórych skrzyżowaniach".

http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

Data: 2015-07-24 17:42:48
Autor: Zenek Kapelinder
Koniec łupienia kierowców prze Strasz Wiejską
Prawo do mierzenia prędkości masz i Ty to dlaczego SM miała by nie mieć. Policja uruchamia skrzynki pocztowe na które ludzie ślą filmiki z wykroczeniami. Jak byś w ramach hobby kupił sobie profesjonalny fotoradar i robił fotki przekraczającym i słal te fotki na Policję to winni byli by karani mandatami. Tak ze nie tylko jakieś organy mają prawo do różnych działań. O ile w przypadku osoby fizycznej trudno mowić o karze za nie ujawnienie wykroczenia to taka strasz ma to w zakresie obowiązków i nie ujawnienie przez strasznika jest karalne. Strasz teoretycznie jest zależna od lokalnej społeczności. Państwowe organy od wykroczeń drogowych nie są od ludzi zależne. Raz powołane są praktycznie wieczne. Strasz ma gówniane PR przez fotoradary, bo poza tym to potrzeba instytucja i w drobnych sprawach o wiele skuteczniejsza od Policji.  Z drugiej strony ja by dostali zakaz focenia to się wezmą za źle zaparkowane samochody. To ja już wolę żeby focili.

Data: 2015-07-24 21:34:46
Autor: masti

<4kogutek44@gmail.com> wrote:

[...]

mierzyć mogą jak każdy obywatel. I nic dalej z tym nie mogą zrobić. Ale
kogutek wierzy w "sprawiedliwość ludową" :)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2015-07-25 00:32:22
Autor: Gotfryd Smolik news
On Fri, 24 Jul 2015, masti wrote:

mierzyć mogą jak każdy obywatel. I nic dalej z tym nie mogą zrobić.

  To ja przepraszam za zduplikowanie powyższej myśli, czytałem sekwencyjnie :)

pzdr, Gotfryd

Data: 2015-07-24 22:58:00
Autor: masti
Gotfryd Smolik news wrote:

On Fri, 24 Jul 2015, masti wrote:

mierzyć mogą jak każdy obywatel. I nic dalej z tym nie mogą zrobić.

  To ja przepraszam za zduplikowanie powyższej myśli, czytałem sekwencyjnie :)
nie ma za co :) uzupełniłeś moją wypowiedź.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2015-07-25 00:31:11
Autor: Gotfryd Smolik news

<4kogutek44@gmail.com> wrote:

SM tracą prawo do wystawiania mandatów a nie do mierzenia prędkości.

Jesteś pewien? Bo ja dziś kilka razy słyszalem i czytałem w kilku
miejscach, że SM tracą prawo do "kontroli prędkości

  Pytaniem jest, czy "mierzenie" i "kontrola" są tożsame.
  IMVHO nie (a kryterium rozróżniającym jest właśnie oddziaływanie
skutkowe).
  W końcu Ty też możesz sobie mierzyć (i to zupełnie niehomologowanym
radarem), byleby nie zakłócać ruchu (i uprawnionych do kontroli).
  Nic z tego nie będzie wynikało i tyle :)

pzdr, Gotfryd

Data: 2015-07-24 20:22:12
Autor: J.F.
Użytkownik "masti"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:motgga$f1t$1@dont-email.me...
[...]

A ktos sie jeszcze daje na to zlapac ?

Ostatnio nie potrafilem juz odszukac ile to w budzecie gminy Kobylnica .... ale pare swoich FR przestali atestowac ...

J.

Data: 2015-07-24 22:57:33
Autor: jerzu
Koniec łupienia kierowców prze Strasz Wiejską
On Fri, 24 Jul 2015 20:22:12 +0200, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

Ostatnio nie potrafilem juz odszukac ile to w budzecie gminy Kobylnica ... ale pare swoich FR przestali atestowac ...

Gdzieś czytałem że 11%.

Ale mistrzostwo to Biały Bór, Bobolice i Człuchów.

Data: 2015-07-27 14:02:37
Autor: J.F.
Użytkownik "jerzu"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ti95ratg70t6mmvmojh32ui9johquv7a8e@4ax.com...
On Fri, 24 Jul 2015 20:22:12 +0200, "J.F."
Ostatnio nie potrafilem juz odszukac ile to w budzecie gminy Kobylnica
... ale pare swoich FR przestali atestowac ...
Gdzieś czytałem że 11%.

Swego czasu bylo 6 mln, przy innych dochodach 30mln.

Ale mistrzostwo to Biały Bór, Bobolice i Człuchów.

Ale nie ma sie co opierac na plotkach, gmina powinna opublikowac i uchwale budzetowa i sprawozdanie z wykonania budzetu.
Tylko ze jak ostatnio probowalem, to juz nie moglem znalezc.

Budzet Czluchowa na 2015
http://bip.czluchow.pl/unzip/1781.dhtml

zal 1, wplywy z mandatow - przewidziano 1.59 mln.
przychodow ogolem 41.2 mln

W 2014 zaplanowali sobie 1.795 mln, zrobili 1.859.

No, sa to jakies wymierne pieniadze w malej gminie, ale znow nie takie wielkie ....

J.

Data: 2015-07-24 20:50:31
Autor: elmer radi radisson
On 2015-07-24 16:01, masti wrote:

Od 1 stycznia fotoradary przechodzą do ITD.
Czyli pewnie większość z nich zniknie.
Ciekawe jak załatają budżet gminy pasa śmierci na północy?

Ale czy to napewno powod do radosci?
Zeby sie nie okazalo, ze to przejscie z deszczu pod rynne. ITD
moze wziac sie z koszeniem zeby odrobic za dwoch. A mozliwosci
maja spore. Biorac pod uwage ze (o czym nie napisales, a to
bardzo wazne) z nowa ustawa przychodza wyzsze stawki mandatow,
to moze sie znowu zaczac temat pt. 'fabryka forsy'. Tyle ze tym
razem nikt sie przezornie oficjalnie nie wygada ze jest taki nakaz
ze trzeba 'wyrobic targety'.

--

memento lorem ipsum

Data: 2015-07-24 21:35:11
Autor: J.F.
[...]

A tak przy okazji - immunitety
http://auto.dziennik.pl/aktualnosci/artykuly/480225,immunitet-zlapany-na-fotoradar-sedziowie-i-poslowie-na-celowniku-itd.html

I sie zastanawiam jak to organizacyjnie dziala - w cepiku pole "auto nalezy do osoby z immunitetem" ?

Bo straz miejska czy ITD - najpierw po numerze do cepiku, potem pisemko do wlasciciela ... i skad wiadomo, ze ukarac mandatem nie mozna ?
Czy gdzies jeszcze ustala sie adres wlasciciela przez PESEL  ?

J.

Koniec łupienia kierowców prze Strasz Wiejską