Koniec (?) mTransferu z KK via bluecash...

Data: 2011-11-17 23:40:24
Autor: Waldek
Koniec (?) mTransferu z KK via bluecash...

Użytkownik "luc" <bananek@gmx.net> napisał w wiadomości news:80bb7241-1ad0-4bbb-b680-7560f5834c82k10g2000yqn.googlegroups.com...
Na mbankowym forum napisali:

"Planowane jest zablokowanie możliwości wykonywania mTransferu z KK na
portalu bluecash od 30.11.2011"

Idzie zima i skrobaczka do szyb siÄ™ przyda...

To ja bede mial 2 skrobaczki - obie ze zdechłych rybek :]

Data: 2011-11-18 00:37:17
Autor: luc
On 17 Lis, 23:40, "Waldek" <m...@nie.dam> wrote:
Użytkownik "luc" <bana...@gmx.net> napisał w wiadomościnews:80bb7241-1ad0-4bbb-b680-7560f5834c82k10g2000yqn.googlegroups.com...
> [...]

portalu bluecash od 30.11.2011"

> Idzie zima i skrobaczka do szyb siÄ™ przyda...

To ja bede mial 2 skrobaczki - obie ze zdechłych rybek :]

SwojÄ… drogÄ…, to ciekawe, kiedy w Multi zlikwidujÄ… mulitransfer via
bluecash? Wtedy liczba skrobaczek wzrośnie gwałtownie...

pzdrwm
luc

http://â– .tk - co mi w uchu siedzi...

Data: 2011-11-18 17:56:59
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Fri, 18 Nov 2011 00:37:17 -0800 (PST), luc napisał(a):

To ja bede mial 2 skrobaczki - obie ze zdechłych rybek :]

Swoj± drog±, to ciekawe, kiedy w Multi zlikwiduj± mulitransfer via
bluecash? Wtedy liczba skrobaczek wzro¶nie gwałtownie...

 Ale za to jaki lans na osiedlu, auto drapać platyn±... ;)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Koniec (?) mTransferu z KK via bluecash...