Koniec "milczenia" dewiantów w sutannach i ich ofiar

Data: 2010-02-02 10:33:02
Autor: Grzegorz Z.
Koniec "milczenia" dewiantów w sutannach i ich ofiar
Ta upokarzająca praktyka była całkowicie obca katolikom przyzwyczajonym do
cichej, indywidualnej spowiedzi przed konfesjonałem i do tajemnicy
spowiedzi.

Ale to se ne wrati. Masa krytyczna została przekroczona. Dość już obłudy,
zakłamania i straszenia niepokornych ogniami piekielnymi!

Data: 2010-02-02 10:53:20
Autor: :heÂŽsk:
Koniec "milczenia" dewiantów w sutannach i ich ofiar
On Tue, 2 Feb 2010 10:33:02 +0100, "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl>
wrote:

Ale to se ne wrati. Masa krytyczna została przekroczona. Dość już obłudy,
zakłamania i straszenia niepokornych ogniami piekielnymi!

 czego ty sie boisz? przeciez nie pojdziesz do moherowego piekla!
 chyba, ze jestes niepokorny albo stojac nad otwartym grobem  nawrocisz sie jak nawrocilo sie wielu podobnych tobie komuchow.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-02 15:03:54
Autor: Grzegorz Z.

wrote:

[...]

Znaczy jak? Stojąc nad grobem mam zostać pedofilem?

szarpanie za dzwony zdenerwowanych plebanĂłw"

Data: 2010-02-02 15:24:33
Autor: :heÂŽsk:
Koniec "milczenia" dewiantów w sutannach i ich ofiar
On Tue, 2 Feb 2010 15:03:54 +0100, "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl>
wrote:

> [...]

Znaczy jak? Stojąc nad grobem mam zostać pedofilem?

 a jak tam sobie chcesz ;o)))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-03 16:16:30
Autor: Dirko

wrote:

> [...]
>  nawrocisz sie jak nawrocilo sie wielu podobnych tobie komuchow.

Znaczy jak? Stojąc nad grobem mam zostać pedofilem?

    Czy mógłby mi ktoś wyjaśnić, czy stosunek homoseksualny dwóch wolnych facetów jest grzechem?
--

 HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie!
Stan dróg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-03 12:23:49
Autor: zbig
On 3 Lut, 16:16, "Dirko" <jacki.di...@wp.pl> wrote:

    Czy mógłby mi ktoś wyjaśnić, czy stosunek homoseksualny dwóch wolnych
facetów jest grzechem?
--
Jeżeli stosunek wolnej kobiety i wolnego mężczyzny jest grzechem to
stosunek dwóch mężczyzn też. Jak równośc to równośc.

Data: 2010-02-04 10:19:43
Autor: Dirko

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:70852922-3698-44ee-978b-f83db3e0b155b2g2000yqi.googlegroups.com...
[...]

    Jakoś mnie nie przekonałeś.

Data: 2010-02-03 18:41:57
Autor: *.heÂŽsk.*
On Wed, 3 Feb 2010 16:16:30 +0100, "Dirko" <jacki.dirko@wp.pl> wrote:

> Znaczy jak? StojÂąc nad grobem mam zosta? pedofilem?
 a jak tam sobie chcesz ;o)))
    Czy mĂłg?by mi ktoÂś wyjaÂśni?, czy stosunek homoseksualny dwĂłch wolnych facetĂłw jest grzechem?

 to problem twego sumienia i odbytu.

--

 HeSk

Koniec "milczenia" dewiantów w sutannach i ich ofiar