Koniec mitu 'Polaka-katolika'

Data: 2013-01-12 16:06:28
Autor: Marek Czaplicki
Koniec mitu 'Polaka-katolika'
Grzegorz Z. pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 12 styczeń 2013 13:53:

dr Paweł Wosicki, prezes Polskiej Federacji Ruchów  Obrony życia, komentował dla naTemat, że robienie takich badań to ?przekroczenie granic?, bo ?naginanie prawa do życia może doprowadzić m.in. do ludobójstwa?.
http://natemat.pl/46605,mit-polaka-katolika-upada-kosciol-traci-bastion-
za-bastionem

Z jednej strony to go rozumiem. Jakiś czas temu ta sama Federacja przeprowadziły jakieś badanie opinii na temat aborcji. Wyniki były satysfakcjonujące dla zleceniodawcy więc i "ludobójstwo" nie groziło.:)

Data: 2013-01-12 16:12:11
Autor: u2
[...]

Czyli sugerujesz, ze wyniki sondazy zaleza od tego kto je zleca ? Tego sie obawialem :-)))

Data: 2013-01-12 16:17:08
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 12 styczeń 2013 16:12:

[...]

Nie sugeruję, że argumentację w komentarzach dobiera się tak jak wyniki wskazują. Gdyby rzeczona Fundacja otrzymała inne wyniki to i gadałaby o czym innym i inaczej je komentowała. Proste.

Data: 2013-01-12 16:24:03
Autor: u2
[...]

Fundacja ma za cel ochrone zycia, to czego innego sie spodziewales ? Owsiaka bis ? :-)))

Data: 2013-01-12 16:31:57
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 12 styczeń 2013 16:24:

[...]

Spodziewam się pogłębionej refleksji na temat każdych badań opinii. Badania opinii służą jako drogowskaz do działań. Gdyby Fundacja po wynikach wskazujących  to co zostało przedstawione powiedziała np: "musimy pracować nad swoją argumentacją, aby ze swym przekazem trafić do jak największej liczby ludzi, musimy zmienić sposób dotarcia itp/..." , a nie wyciągała "ludobójstwo" to uznałbyś że badania dały coś czy nic. Badań opinii nie przeprowadza się z myślą, "wszystko jest w porządku z nami i o nic nie musimy się martwić", ale z zamiarem dowiedzenia się co o tym wszystkim na czym nam zależy myślą inni. Ty obawiasz się, że wyniki są manipulowane w zależności od zleceniodawcy. Zachęcam więc do tego, żebyś przedstawił swoje argumenty większej liczbie ludzi i zapytał co o tym myślą. Obawiam się, że wyniki mogłyby Cię zaskoczyć. :)

Data: 2013-01-12 17:15:03
Autor: u2
Koniec mitu 'Polaka-katolika'
Spodziewam się pogłębionej refleksji na temat każdych badań opinii. Badania
opinii służą jako drogowskaz do działań.

No jasne CBOS zalozony w czasach Jaruzela drogowskazem do dzialan. Dzialan eutanazyjnych. Zacznij od siebie :-)))

Data: 2013-01-12 17:23:42
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 12 styczeń 2013 17:15:

[...]

Nie krępuj się. Powiedz jeszcze żem "agent wiadomej siły". Jeśli Twa argumentacja zawsze tak wygląda? :)

Data: 2013-01-12 17:28:07
Autor: u2
> [...]
>Dzialan eutanazyjnych. Zacznij od siebie :-)))
Nie krępuj się. Powiedz jeszcze żem "agent wiadomej siły". Jeśli Twa

To ty to piszesz, ja pisze o CBOS, ktora jest na garnuszku PO i PSL.

Data: 2013-01-12 17:32:57
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 12 styczeń 2013 17:28:

> [...]
argumentacja zawsze tak wygląda?

To ty to piszesz, ja pisze o CBOS, ktora jest na garnuszku PO i PSL.

To widać, że nie rozumiesz słowa pisanego. Dyskutujemy o reakcji środowiska Fundacji Obrońców Życia na wyniki badań. Zapytałeś czego mam się spodziewać po Fundacji, powiedziałem. To czego mam się spodziewać po  Tobie nie muszę o to pytać. Jak Ci się czyjaś argumentacja nie podoba, to sięgasz do poradnika malago prawicowca a tam stoi: "zabrać się za jego rodzinę, pochodzenie, korzenie do siódmego pokolenia". :)

Data: 2013-01-12 18:35:37
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 12 styczeń 2013 18:26:

[...]

Temat jest o wynikach badań. Nie podobają się Tobie, to zabierasz się za pochodzenie badacza, w tym wypadku CBOS. Poradnik małego prawicowca jest Twoją lekturą obowiązkową. :)

Data: 2013-01-12 18:52:31
Autor: u2
[...]

Tobie nie podobaja sie katolicy, mi sie nie podoba CBOS.

Data: 2013-01-12 19:59:21
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 12 styczeń 2013 18:52:

[...]

Katolicy mi się nie podobają. Oczywiście. Mi się podobają katoliczki. :)

Data: 2013-01-12 20:03:55
Autor: u2
Koniec mitu 'Polaka-katolika'
Tobie nie podobaja sie katolicy, mi sie nie podoba CBOS.
Katolicy mi się nie podobają. Oczywiście. Mi się podobają katoliczki.

A co, hajtnales sie z katoliczka ?

Data: 2013-01-12 20:07:27
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 12 styczeń 2013 20:03:

Tobie nie podobaja sie katolicy, mi sie nie podoba CBOS.
Katolicy mi się nie podobają. Oczywiście. Mi się podobają katoliczki.

A co, hajtnales sie z katoliczka ?

A co rozwiodłeś się z CBOS?

Data: 2013-01-12 20:19:22
Autor: u2
Koniec mitu 'Polaka-katolika'
A co, hajtnales sie z katoliczka ?
A co rozwiodłeś się z CBOS?

Nigdy nie bralem slubu z ubeckim CBOS.

Data: 2013-01-12 20:20:50
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 12 styczeń 2013 20:19:

A co, hajtnales sie z katoliczka ?
A co rozwiodłeś się z CBOS?

Nigdy nie bralem slubu z ubeckim CBOS.

A "ubeckim"? To zmienia postać rzeczy. Badani przez nie ludzie też są wg Ciebie "ubekami" skoro odpowiadają nie po myśli? :)

Data: 2013-01-12 20:27:47
Autor: u2
Koniec mitu 'Polaka-katolika'
Nigdy nie bralem slubu z ubeckim CBOS.
A "ubeckim"? To zmienia postać rzeczy. Badani przez nie ludzie też są wg
Ciebie "ubekami" skoro odpowiadają nie po myśli?

Ubekistan to twor Jaruzela i spolki, do ktorego i ty sie zaliczasz.

Data: 2013-01-12 21:47:05
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 12 styczeń 2013 20:27:

[...]

Acha. Szufladkuj. To prawicowcy potrafią robić najlepiej. Kiedyś takich jak ja wyzywało się od kułaków, szpiegów itp... A potem się dziwisz, że jakiś sędzia dostrzega w działaniach prawicy przeszłość, słusznie minioną. :)

Data: 2013-01-12 22:22:29
Autor: u2
Koniec mitu 'Polaka-katolika'
Ubekistan to twor Jaruzela i spolki, do ktorego i ty sie zaliczasz.
Acha. Szufladkuj.

To, ze ciagle nazywasz mnie prawicowcem tylko ciebie okresla kim tak naprawde jestes :)

Data: 2013-01-12 22:46:35
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 12 styczeń 2013 22:22:

Ubekistan to twor Jaruzela i spolki, do ktorego i ty sie zaliczasz.
Acha. Szufladkuj.

To, ze ciagle nazywasz mnie prawicowcem tylko ciebie okresla kim tak
naprawde jestes :)

No kim? Myślisz, że nie czytam innych Twoich postów? Określasz innych ludzi jako agentów, dopatrujesz się dwadzieścia ileś lat po zmianie systemu oznak zniewolenia w Polsce, nie wydajesz się liberałem, lewicowcem. Ja mam liberalne poglądy i nie staram się "zaczarować" rzeczywistości. Dyskusja zaczęła się od tego, że jakiś ośrodek badań społecznych zbadał opinię Polaków na temat eutanazji, in vitro. Ja nie miałem pretensji do ośrodka że wyniki wyszły takie jak wyszły. Tobie się temperatura na dworze nie podoba, więc chcesz stłuc termometr. Jak Wałęsa kiedyś powiedział. Nie miej pretensji do ośrodka bo to jest wadą wszelkich czy lewych czy prawych. Nie ten winny kto winny ale ten kto to wykryje i powie względnie osądzi. :)

Data: 2013-01-13 10:08:04
Autor: u2
> [...]
zniewolenia w Polsce, nie wydajesz się liberałem, lewicowcem. Ja mam
liberalne poglądy i nie staram się "zaczarować" rzeczywistości.

Liberal lewicowiec ? Sprzecznosc.

Prawda jest taka, ze nomenklatura uwlaszczyla sie na trupie PRL-u. I dlatego te bajania o liberalizmie, aby utrzymac status quo w okradaniu obywateli.

Agentura gra w tym nieposlednia role, poczawszy od afery FOZZ konczac na Amber Gold.

A niewygodni swiadkowie gina, a to w wypadkach, a to z reki seryjnego samobojcy.

Data: 2013-01-13 13:56:11
Autor: Marek Czaplicki
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela 13 styczeń 2013 10:08:

> [...]
systemu oznak zniewolenia w Polsce, nie wydajesz się liberałem,
lewicowcem. Ja mam liberalne poglądy i nie staram się "zaczarować"

Zauważyłeś przecinek? :)

Data: 2013-01-13 14:25:45
Autor: u2
Koniec mitu 'Polaka-katolika'
Liberal lewicowiec ? Sprzecznosc.
Zauważyłeś przecinek?

Mieszasz pojecia. Ja jestem z natury liberalem, ale nie lewicowcem.

Data: 2013-01-13 09:48:11
Autor: Przemysław M.
Dnia Sat, 12 Jan 2013 22:22:29 +0100, u2 napisał(a):

Ubekistan to twor Jaruzela i spolki, do ktorego i ty sie zaliczasz.
Acha. Szufladkuj.

To, ze ciagle nazywasz mnie prawicowcem tylko ciebie okresla kim tak naprawde jestes :)

Ja ciągle uważam cię za idiotę. Jesteś nim. --

Nie ukrywam swojego negatywnego stosunku do Donalda Tuska. Jeśli to był "tylko" wypadek, to tym bardziej ponosi odpowiedzialność za śmierć Lecha Kaczyńskiego i całej delegacji prezydenckiej. Musiałbym być psychicznie niezrównoważony, żeby tolerować Tuska, który odpowiada za śmierć moich przyjaciół. Powtarzam, że nie kieruję się żądzą zemsty. Ja potrafiłem w życiu wybaczyć wielokrotnie, ale pan Tusk nie spełnia żadnego kryterium, żebym miał mu wybaczyć - podsumowuje
Kaczyński.

Data: 2013-01-13 10:09:50
Autor: u2
W dniu 2013-01-13 09:48, Przemysław M. pisze:
[...]

E tam, nie kazdy jest tobie podobny kalecki :-)

Data: 2013-01-13 10:20:41
Autor: Przemysław Małogorszy
Dnia Sun, 13 Jan 2013 10:09:50 +0100, u2 napisał(a):

[...]

Wychodek, masz jakąś przyjemność taplając się w kale?

--

Wystąpienie Jarosława Kaczyńskiego dowiodło, dlaczego jest tylko jeden kandydat na przywództwo w PiS. - Chcę zabiegać o to, by stanąć jeszcze raz na czele rządu Rzeczypospolitej - krzyczał donośnie prezes PiS.
Brawo! - odpowiedzieli delegaci, wstając z krzeseł. - Nie dla władzy, ale po to by zrealizować program 2020, zamożna Polska w G20 - zakończył

Data: 2013-01-13 10:41:10
Autor: u2
W dniu 2013-01-13 10:20, Przemysław Małogorszy pisze:
[...]

No to zwyciezajcie :-)

Data: 2013-01-13 10:44:01
Autor: Przemysław Małogorszy
Dnia Sun, 13 Jan 2013 10:41:10 +0100, wychodek u2 napisał(a):

[...]

Cienias jesteście kałecki. CIENIAS! ;-)

--
"Na nich jest lekarstwo, ci którzy chcą aby był spokój niech piszą do
abuse. Im więcej takich donosów tym szybciej będzie spokój. Samo się nie

Data: 2013-01-13 10:49:28
Autor: u2
W dniu 2013-01-13 10:39, Przemysław Małogorszy pisze:
> „Musimy pamiętać, że aby zwyciężyć, trzeba pamiętać o maksymie
>   JĂłzefa Piłsudskiego  zwyciężyć i spocząć na laurach to klęska, być
>   zwyciężonym, a nie ulec to zwycięstwo”  - powiedział Jarosław Kaczyński.

Otóż to kałecki :-)

Data: 2013-01-13 10:47:17
Autor: Przemysław Małogorszy
Koniec mitu 'Polaka-katolika'
Dnia Sun, 13 Jan 2013 10:49:28 +0100, wychodek u2 napisaů(a):

W dniu 2013-01-13 10:39, Przemysůaw Maůogorszy pisze:
 > ĽMusimy pamićtaă, ýe aby zwycićýyă, trzeba pamićtaă o maksymie
 >   Józefa Piůsudskiego  zwycićýyă i spoczŕă na laurach to klćska, byă
 >   zwycićýonym, a nie ulec to zwycićstwoĄ  - powiedziaů Jarosůaw Kaczyński.

Otóý to kaůecki :-)

Kaůeckich to sobie szukaj w rodzinie genetyczny durniu! ;-)

--

Nie ukrywam swojego negatywnego stosunku do Donalda Tuska. Jeúli to byů "tylko" wypadek, to tym bardziej ponosi odpowiedzialnoúă za úmieră Lecha Kaczyńskiego i caůej delegacji prezydenckiej. Musiaůbym byă psychicznie niezrównowaýony, ýeby tolerowaă Tuska, który odpowiada za úmieră moich przyjacióů. Powtarzam, ýe nie kierujć sić ýŕdzŕ zemsty. Ja potrafiůem w ýyciu wybaczyă wielokrotnie, ale pan Tusk nie speůnia ýadnego kryterium, ýebym miaů mu wybaczyă - podsumowuje
Kaczyński.

Data: 2013-01-13 10:56:35
Autor: u2

Data: 2013-01-13 11:03:49
Autor: Przemysław Małogorszy
Koniec mitu 'Polaka-katolika'
Dnia Sun, 13 Jan 2013 10:56:35 +0100, u2 napisaů(a):

> [...]
 >   Józefa Piůsudskiego  zwycićýyă i spoczŕă na laurach to klćska, byă
 >   zwycićýonym, a nie ulec to zwycićstwoĄ  - powiedziaů Jarosůaw Kaczyński.

Komuchy takie jak ty majŕ to zakodowane w tych swoich posranych ůbach! ;-)

Data: 2013-01-13 11:57:07
Autor: u2

Data: 2013-01-13 10:02:20
Autor: Przemysław M.
Dnia Sat, 12 Jan 2013 20:27:47 +0100, u2 napisał(a):

[...]

A nie razwietki? ;-)))

Data: 2013-01-13 10:02:41
Autor: Przemysław M.
Dnia Sat, 12 Jan 2013 20:19:22 +0100, u2 napisał(a):

A co, hajtnales sie z katoliczka ?
A co rozwiodłeś się z CBOS?

Nigdy nie bralem slubu z ubeckim CBOS.

IPN twierdzi co innego.

--
"Jedną z zalet demokracji jest to, że nikt kto został wybrany
nie jest głupszy niż ci co go wybrali. Im głupszy jest ten wybrany, tym głupsi są ci co go wybierali..."

Data: 2013-01-13 10:11:20
Autor: u2
W dniu 2013-01-13 10:02, Przemysław M. pisze:
Dnia Sat, 12 Jan 2013 20:19:22 +0100, u2 napisał(a):

A co, hajtnales sie z katoliczka ?
A co rozwiodłeś się z CBOS?

Nigdy nie bralem slubu z ubeckim CBOS.

IPN twierdzi co innego.

Nie ma nikogo z mojej rodzinki na liscie Bronka Wildsteina, wiec sciemniasz kalecki :-)))

Data: 2013-01-13 10:21:24
Autor: Przemysław Małogorszy
Dnia Sun, 13 Jan 2013 10:11:20 +0100, kałecki u2 napisał(a):

[...]

Z twojej rodziny Wychodek może nie ma ale ty jesteś. --

Data: 2013-01-13 10:41:30
Autor: u2
W dniu 2013-01-13 10:21, Przemysław Małogorszy pisze:
"Na nich jest lekarstwo, ci którzy chcą aby był spokój niech piszą do
abuse. Im więcej takich donosów tym szybciej będzie spokój. Samo się nie
zrobi" - mkarwan - (c) Grzegorz Z.

No to zglaszajcie :-)

Data: 2013-01-13 10:44:57
Autor: Przemysław Małogorszy
Koniec mitu 'Polaka-katolika'
Dnia Sun, 13 Jan 2013 10:41:30 +0100, wychodek u2 napisaů(a):

W dniu 2013-01-13 10:21, Przemysůaw Maůogorszy pisze:
"Na nich jest lekarstwo, ci którzy chcŕ aby byů spokój niech piszŕ do
abuse. Im wićcej takich donosów tym szybciej bćdzie spokój. Samo sić nie
zrobi" - mkarwan - (c) Grzegorz Z.

No to zglaszajcie :-)

Czyýbyú teraz sympatyzowaů z mkarwanem? --

Data: 2013-01-13 10:56:49
Autor: u2

Data: 2013-01-13 11:04:07
Autor: Przemysław Małogorszy
Koniec mitu 'Polaka-katolika'
Dnia Sun, 13 Jan 2013 10:56:49 +0100, u2 napisaů(a):

> [...]

Otóý to kaůecki :-)

Komuchy takie jak ty majŕ to zakodowane w tych swoich posranych ůbach! ;-)
"Jednŕ z zalet demokracji jest to, ýe nikt kto zostaů wybrany
nie jest gůupszy niý ci co go wybrali. Im gůupszy jest ten wybrany, tym gůupsi sŕ ci co go wybierali..."

Data: 2013-01-13 10:03:13
Autor: Przemysław M.
Dnia Sat, 12 Jan 2013 20:03:55 +0100, u2 napisał(a):

Tobie nie podobaja sie katolicy, mi sie nie podoba CBOS.
Katolicy mi się nie podobają. Oczywiście. Mi się podobają katoliczki.

A co, hajtnales sie z katoliczka ?

A ty z własną ręką! ;-)

--
Jarosław Kaczyński oświadczył, że z własnej woli nie zrezygnuje ze stanowiska Prezesa PiS. - Mnie witają okrzykami: "Jarosław Polskę zbaw". http://tiny.pl/hlh7b

Data: 2013-01-13 10:12:16
Autor: u2
W dniu 2013-01-13 10:03, Przemysław M. pisze:
[...]

Serio, i co na to twoja stara ? :-)

Data: 2013-01-13 10:22:19
Autor: Przemysław Małogorszy
Dnia Sun, 13 Jan 2013 10:12:16 +0100, wychodek u2 napisał(a):

[...]

Potwierdza, że wy Wychodek jesteście półgłówkiem.

Data: 2013-01-13 10:41:49
Autor: u2
W dniu 2013-01-13 10:22, Przemysław Małogorszy pisze:
"Jedną z zalet demokracji jest to, że nikt kto został wybrany
nie jest głupszy niż ci co go wybrali. Im głupszy jest ten
wybrany, tym głupsi są ci co go wybierali..."

No to wspolczuje :-)

Data: 2013-01-13 10:45:50
Autor: Przemysław Małogorszy
Dnia Sun, 13 Jan 2013 10:41:49 +0100, u2 napisał(a):

[...]

A ja ci nie. Nie współczuję genetycznym durniom. Tym bardziej pisowskim
komuszym oszołomom udającym agnostyka.

Data: 2013-01-13 10:57:06
Autor: u2

Data: 2013-01-13 11:04:23
Autor: Przemysław Małogorszy
Koniec mitu 'Polaka-katolika'
Dnia Sun, 13 Jan 2013 10:57:06 +0100, WYCHODEK u2 napisaů(a):