Koniec papierków w drodze do Rumuni i na Ukrainę ?

Data: 2010-10-01 17:22:31
Autor: Krzysztof Rostek
Koniec papierków w drodze do Rumuni i na Ukrainę ?
Czy ktoś może potwierdzić likwidacje obowiązku wypełniania "karteczek
imigracyjnych" na granicy PL/UA (RO/UA)

--
Krzysiek Rostek
SKPS z nami w Sudety

Data: 2010-10-02 04:40:18
Autor: Doczu
Dnia Fri, 1 Oct 2010 17:22:31 +0000 (UTC), Krzysztof Rostek napisał(a):

Czy ktoś może potwierdzić likwidacje obowiązku wypełniania "karteczek
imigracyjnych" na granicy PL/UA (RO/UA)

A to do Rumunii trzeba było coś wypełniać ?
W zeszłym roku i 2 lata temu nic nie wypisywaliśmy
Co do Ukrainy to znajomi ostatnio przekraczali i nie wypełniali już
karteczek (Medyka)

--
Pozdrawiam Doczu
doczu@interia.peel

Data: 2010-10-02 08:46:46
Autor: Krzysztof Rostek
Doczu <doczusenet@gazeta.peel> napisał(a):
> [...]

W zeszłym roku i 2 lata temu nic nie wypisywaliśmy
Co do Ukrainy to znajomi ostatnio przekraczali i nie wypełniali już

Gdzieś mi na forum pilotów mignęła taka informacja iż już nie trzeba (od 1
września) w lipcu i w Szegini i w Sołotwinie kazali wypełniać.

--
Krzysiek Rostek
SKPS z nami w Sudety

Data: 2010-10-02 11:18:23
Autor: szaman
On 10/02/2010 04:40 AM, Doczu wrote::
[...]

W sierpniu wypełniałem. Nadto wielki papier celny.

sz

Data: 2010-10-02 11:18:45
Autor: szaman
On 10/02/2010 11:18 AM, szaman wrote::

W sierpniu wypełniałem. Nadto wielki papier celny.

aaa...
w Medyce.
sz

Data: 2010-10-02 17:51:42
Autor: Stasiek
W dniu 2010-10-01 19:22, Krzysztof Rostek pisze:
Czy ktoś może potwierdzić likwidacje obowiązku wypełniania "karteczek
imigracyjnych" na granicy PL/UA (RO/UA)

W połowie września w Hrebennem na słowo "tranzyt do Rumunii" nie chcieli
karteczek tylko wbili dodatkową pieczątkę z napisem "tranzyt 3 dni". W
Sołotwinie pytali się o te karteczki, ale po pokazaniu tej pieczątki już
ich nie chcieli.
W drodze powrotnej w Sołotwinie najpierw dali karteczki do wypełnienia,
ale na słowo "tranzyt" zabrali je bez wypełniania (tym razem w
paszporcie nie wbili pieczątki "tranzyt"). Na przejściu w Medyce nikt
nie chciał karteczek.
Czyli wychodzi na to że karteczki odchodzą do lamusa.

Przypomniało mi się jak kiedyś wdałem się w dyskusję (z całkiem ładną
celniczką ukraińską), o to co wpisać na tej karteczce w miejscu gdzie
trzeba było podać adres docelowy. Mówię, że jedziemy w góry i będziemy
spać w różnych miejscach pod namiotem. Pani chwilę pomyślała i jako
adres docelowy powiedziała, żeby wpisać: "pałatka" :D

Data: 2010-10-06 05:07:56
Autor: Arek
Koniec papierków w drodze do Rumuni i na Ukrainę ?
My we wrześniu już nie wypełnialiśmy w Medyce. Ale na forum Karpat
Wschodnich niektórzy podają, że wypełniali. Też nie wiem czy to nam
się udało czy im nie

Arek

Data: 2010-10-18 00:33:09
Autor: coshoo coshoo
On 6 Paź, 14:07, Arek <aslo...@gmail.com> wrote:
My we wrześniu już nie wypełnialiśmy w Medyce. Ale na forum Karpat
Wschodnich niektórzy podają, że wypełniali. Też nie wiem czy to nam
się udało czy im nie

Arek

Pod koniec września również przekraczałem granicę w Medyce i nie było
karteczek.

Data: 2010-10-19 18:18:45
Autor:
Arek <aslowik@gmail.com> wrote:
My we wrześniu już nie wypełnialiśmy w Medyce. Ale na forum Karpat
Wschodnich niektórzy podają, że wypełniali. Też nie wiem czy to nam
się udało czy im nie

my przekraczalismy w poprzedni czwartek (autobus  do kolomyi,
hrebenne - rawa ruska) i choc nie bylo karteczek to kazali oposcic
autobus i pokazywac bagaz, wszystkim - swoim tez. pytali skad, dokad, na co po co. no to wywalilem caly plecak - ogladali gaz, butelke z cukrem, gara, piersiowke itepe. cos zagadywali o nabojach wiec moze mysleli ze my jacy mysliwi na lowy sie wybieramy. jak wspomnialem ze mam noz to sie
podniecili i zeby pokazac - wiec im pokazalem taki badziewny z ikei - moze
mysleli ze bedzie jakas mysliwska maczeta. pierwszy raz cos takiego doswiadczylem i doszedlem do wniosku ze wolalem wypisac ta mytna deklaracje. pozatym na swidrowcu doswiadczylismy pierwszego tego roku sniegu - moze
balwana sie zrobic nie dalo, ale zawsze widok popruszonej poloniny
szczegolnie tak rozleglej cieszy oko.

--
IaS

Data: 2010-10-16 21:22:12
Autor: Zbynek Ltd.
Stasiek napisał(a) :
[...]

Ze 2 lata temu nie wpisałem celu i pogranicznik pyta się: gdzie
będziecie spali?
Nooo, w górach, pod pałatkami.
To są Karpaty? Pisać - "Gotiel Karpaty".

No to wpisaliśmy :-)

Potem rzeczywiście widziałem Hotel "Karpaty" z okien pociągu. Nie
pamiętam gdzie. Okolice Worochty? Niemniej, nie sądzę, żeby
pogranicznik o nim wiedział :-)

Wkrótce będziemy wspominać z rozrzewnieniem podobne wydarzenia. Ale
też i z ulgą, że już nie musimy brać udziału w tym przedstawieniu w
domu wariatów.

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Data: 2010-10-16 21:29:34
Autor: Paweł Pontek
Koniec papierków w drodze do Rumuni i na Ukrainę ?
W dniu 2010-10-16 21:22, Zbynek Ltd. pisze:
[...]
Wkrótce będziemy wspominać z rozrzewnieniem podobne wydarzenia. Ale
też i z ulgą, że już nie musimy brać udziału w tym przedstawieniu w
domu wariatów.

Karty immigracyjne to pryszcz. Jak jeszcze obowiązywały vouchery - to
była jazda.

PABLO
Zapraszam na strone WWW Klubu Karpackiego: http://www.klub-karpacki.org

Data: 2010-10-17 20:01:24
Autor: Stasiek
W dniu 2010-10-16 21:29, Paweł Pontek pisze:

Karty immigracyjne to pryszcz. Jak jeszcze obowiązywały vouchery - to
była jazda.

Niby pryszcz, ale jak się zgubiło tą śmieszną karteczkę (albo rozmiękła)
to ponoć trochę to kosztowało.

Data: 2010-10-22 11:21:02
Autor: Regent
Koniec papierków w drodze do Rumuni i na Ukrainę ?
Na przejściu w Krościenku we wrześniu karteczek nie było, a miałem
przygotowany fajny całkowicie wzięty z sufitu adres ;-) Nie wiedząc czy nie dostałem karteczki z premedytacją, dla jaj czy z innego
powodu profilaktycznie bałem się każdego napotykanego mundurowego. W drodze
powrotnej uzyskałem info od polskich celników, że rzeczywiście Ukraińcy
zmądrzeli i je właśnie wycofali. Pzdr
Regent

--

Koniec papierków w drodze do Rumuni i na Ukrainę ?