Koniec parkingowej samowoli przed hipermarketami

Data: 2009-07-28 10:32:32
Autor: GK
andreas pisze:
Koniec parkingowej samowoli przed hipermarketami
http://www.tvn24.pl/12690,1611874,0,1,koniec-parkingowej-samowoli-przed-hipermarketami,wiadomosc.html

No i bardzo dobrze. Bezczelność typów (najczęściej młodych i w SUV-ach, choć nie tylko) parkujących na miejscach dla niepełnosprawnych przechodzi ludzkie pojęcie...
Pozdrawiam,
Grzegorz

Data: 2009-07-28 11:17:49
Autor: Toworek
GK pisze:
No i bardzo dobrze. Bezczelność typów (najczęściej młodych i w SUV-ach, choć nie tylko) parkujących na miejscach dla niepełnosprawnych przechodzi ludzkie pojęcie...

dobrze że łysi w BMW i starcy w Mercedesach W124 już się uspokoili i przynajmniej z nimi nie ma problemu.

Data: 2009-07-28 02:27:19
Autor: hamberg
Koniec parkingowej samowoli przed hipermarketami
dobrze że łysi w BMW i starcy w Mercedesach W124 już się uspokoili i przynajmniej z nimi
nie ma problemu.

ja tez zauwazylem ze coraz mniej dresow buraczy w swoich BMW - za to
coraz wiecej jest burakow w dobrych furach ktorzy sa panami drogi.

Data: 2009-07-28 11:48:06
Autor: Chris
Koniec parkingowej samowoli przed hipermarketami
nabazgrał(a):

Zmieniają na AUDI.

--
"Dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota.
I nie jestem pewien, co do wszechświata." - Albert Einstein.

Data: 2009-07-28 18:56:50
Autor: Irokez
Użytkownik "Chris" <actchris@aster.pl> napisał w wiadomości news:h4mhgi$d0f$1inews.gazeta.pl...

> [...]

ja tez zauwazylem ze coraz mniej dresow buraczy w swoich BMW - za to
coraz wiecej jest burakow w dobrych furach ktorzy sa panami drogi.

Nie zmieniają BMW na AUDI tylko ulegaja autodestrukcji patrząc tak liczne ostatnie doniesienia prasowe.
Jak lemmingi.

--
Irokez

Data: 2009-07-29 10:50:05
Autor: Chris
Koniec parkingowej samowoli przed hipermarketami
Internauta Irokez (henric8@op.pl) w wiadomości
news:h4nakf$i6p$1news.onet.pl nabazgrał(a):

"och no" ...  bummmm :)

--
Nie daj się nabrać wejdź na: http://bezwypadkowy.net/