Koniec parkingowej samowoli przed hipermarketami

Data: 2009-07-28 11:25:30
Autor: Chris
Koniec parkingowej samowoli przed hipermarketami
Internauta andreas (andreas@yahoo.com) w wiadomości
news:h4mcms$mt3$1inews.gazeta.pl nabazgrał(a):

Koniec parkingowej samowoli przed hipermarketami
http://www.tvn24.pl/12690,1611874,0,1,koniec-parkingowej-samowoli-przed-hi
permarketami,wiadomosc.html

Tak z ciekawości, jak przepisy mają się do kopert dla rodzin z dziećmi (takie są np. na parkingu IKEA i nie raz widuję tam zamiast auta osobowego dostawczaki gtowe do transportu mebli). Czy takie koperty są dobrą wolą sklepu czy mają jakiś status prawny ? nie powem że brakuje mi często takich kopert bo ciężko się wyjmuje dziecko z fotelika jak jakiś palant zaparkuje 20 cm od twojego auta ...

--
"Dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota.
I nie jestem pewien, co do wszechświata." - Albert Einstein.

Data: 2009-07-28 12:15:48
Autor: andreas
Użytkownik "Chris" <actchris@aster.pl> napisał w wiadomości news:h4mg69$7j0$1inews.gazeta.pl...

bo ciężko się wyjmuje dziecko z fotelika jak jakiś palant zaparkuje 20 cm od twojego auta ...

Pomaga nie krążenie pół godziny w poszukiwaniu wolnego miejca jak najbliżej wejścia, lecz zaparkowanie w luźnym miejscu.

--
andreas

Data: 2009-07-28 12:22:59
Autor: Chris
Koniec parkingowej samowoli przed hipermarketami
Internauta andreas (andreas@yahoo.com) w wiadomości
news:h4mj4s$jch$1inews.gazeta.pl nabazgrał(a):

> [...]

Pomaga nie krążenie pół godziny w poszukiwaniu wolnego miejca jak
najbliżej  wejścia, lecz zaparkowanie w luźnym miejscu.

Nie wiem czy zrozumiałeś moje pytanie bo twoja odpowiedz nie ma nic wspólnego z moim pytaniem. Parując z dzieckiem na terenie IKEA mam wydzielne miejsca dla rodzin z dziećmi, są obok miejsc dla inwalidówi skoro są to chce z nich korzystać ale jak jakiś cfel parkuje tam dostawczakiem oferującym usługi transportowe to mnie chuj strzela.

Oczywiście jak jest zajęte nie robię 100 kółek w pobliżu tylko parkuję na jakimś wolnym obojętnie gdzie się znajduje.

Dla tego pytanie czy takie miejsca są zgodne z prawem czy jest to wolna wola właściciela terenu który starał się uprzyjemnić parkowanie dla osób z dziećmi.

Data: 2009-07-28 13:40:09
Autor: WIHEDCNF
Koniec parkingowej samowoli przed hipermarketami

Użytkownik "Chris"

Dla tego pytanie czy takie miejsca są zgodne z prawem czy jest to wolna wola właściciela terenu który starał się uprzyjemnić parkowanie dla osób z dziećmi.

Dobra wola

Data: 2009-07-29 12:27:05
Autor: J.F.
Użytkownik "Chris" <actchris@aster.pl> napisał w wiadomości news:h4mji6$l21$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ale skad wiesz czy nie przyjechal z dziecmi czy po rodzine z dziecmi ? :-)

J.

Data: 2009-07-29 12:46:02
Autor: Chris
Koniec parkingowej samowoli przed hipermarketami
Internauta J.F. (jfox_xnospamx@poczta.onet.pl) w wiadomości
news:h4p85f$upd$1news.onet.pl nabazgrał(a):

[...]

Bo widzę jak siedzie w samochodzi i czeka na klienta z piękną duża tabliką WOLNE :)
Poza tym rodzina na pace ? ciekawie by to wyglądało :)

--
Nie daj się nabrać wejdź na: http://bezwypadkowy.net/