Koniec (porządnych) certyfikatów dla Symbiana...

Data: 2011-08-08 09:37:21
Autor: AT
Koniec (porządnych) certyfikatów dla Symbiana...
> Czyli utrudni się ciut życie tzw. piratom (Bóg z nimi),
ale przede wszystkim sporo trudniejsze będzie niejakie
złamanie systemu, w celu np. wgrywania patchy (nie każdy
lubi być uszczęśliwiany pikaniem przy nagrywaniu
czy słownikiem T9 na własne słowa w rozmiarze 4 KB).
Także aplikacje w Pythonie czy mShell ciut bardziej
skomplikowane, niż "Hello world" będzie można sobie
darować (ot, choćby wyświetlenie czegokolwiek na ekranie
gotowości).

jeśli chodzi o moje osobiste spostrzeżenia to
to już tylko kolejny gwóźdź do trumny  dla symbiana i noki :)
do tego gdzieś doczytałem ze Windowsa chcą wprowadzać

od 97 roku użytkowałem tylko telefony nokia, symbian wydawał mi się niesamowitym skokiem do przodu i twierdziłem, ze nie potrzeba nic więcej, oczywiscie temat hello ox , odpa itp. przerabiałem, likwidowanie sygnału dzwiękowego przy nagrywaniu itp.
Mając E51, która 7 razy lądowała w serwisie, w końcu po wielu wymianach pism wymienili ja na nową, zdecydowałem przesiąść się na HTC z systemem android i nie mam zamiaru wracać do noki Tobie proponuję to samo, a na pewno nie będziesz zawiedziony.
pozdrawiam
AT

Data: 2011-08-10 09:55:52
Autor: Irokez
Użytkownik "AT" <didotomSPAM@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j1o3nj$hk1$1inews.gazeta.pl...
Mając E51, która 7 razy lądowała w serwisie, w końcu po wielu wymianach
pism  wymienili ja na nową, zdecydowałem przesiąść się na HTC z systemem

hehe.. miałeś kurde anielską cierpliwość.
Ja szefowi powiedziałem, że albo mi to ścierwo wymieni na porządny telefon, albo się do mnie już nie dodzwoni.

Prywatnie też zakończyłem przygodę z Nokią na 6310i, i teraz mam prostą SE X8 (z Link2sd, bo 100MB to mało pamięci)

Pozdro.

--
Irokez

Koniec (porządnych) certyfikatów dla Symbiana...