Koniec (porządnych) certyfikatów dla Symbiana...

Data: 2011-08-08 08:14:49
Autor: Grzegorz S
Koniec (porządnych) certyfikatów dla Symbiana...
Dominik & Co <dominik.alaszewskinagmailu@com.invalid> wrote:
Jeśli było- proszę nie bić, przejrzałem googlarką archiwum
i nie znalazłem, pamięć białkowa też nie podsuwa żadnych
wyników wyszukiwania...

<ciach długą resztę i biadolenie>

Niczego Chińczycy nie zabrali wszystko działa i można robić certyfikaty jak złoto.

http://www.shoujizu.net/en/cer.php

darmowa rejestracja wymagana potem dajesz apply certtificate i w ciągu kilku dni
roboczych jest gotowy do pobrania.

--
gs

Data: 2011-08-08 10:32:03
Autor: Dominik & Co
Koniec (porządnych) certyfikatów dla Symbiana...
W dniu 08-08-2011 10:14, Grzegorz S rzecze:

<ciach długą resztę i biadolenie>

Jakie tam biadolenie... Daleki jestem od oceny faktów
i twierdzeń, że to się należy itd itp....

Niczego Chińczycy nie zabrali wszystko działa i można robić certyfikaty jak złoto.

Miło by było...

http://www.shoujizu.net/en/cer.php

Sprawdzę- najpierw DNS stwierdzał, że takiej strony nie ma,
ale poszło...

Sprawdzałem choćby http://www.s60certkey.com czy http://cer.s603rd.cn. Rejestracja OK, prośba o cert OK, po czym status "pending" i tyle...

--
Dominik (& kąpany)

Data: 2011-08-08 09:02:40
Autor: Grzegorz S
> [...]

> <ciach długą resztę i biadolenie>

Jakie tam biadolenie... Daleki jestem od oceny faktów
i twierdzeń, że to się należy itd itp....

Bo Symbian umarł i nie żyje :-)
> Niczego Chińczycy nie zabrali wszystko działa i można robić certyfikaty jak złoto.

Miło by było...

Robiłem tam certyfikat jakieś 2 tygodni temu i poszło OK.
Daj znać czy się udało.

> http://www.shoujizu.net/en/cer.php

Sprawdzę- najpierw DNS stwierdzał, że takiej strony nie ma,
ale poszło...

Czasem są problemy z dostępem do strony, mi działa dość wolno, ale działa

> darmowa rejestracja wymagana potem dajesz apply certtificate i w ciągu kilku dni
> [...]

Od zawsze używałem http://cer.opda.cn który od jakiegoś czasu zmienił adres
na ten co podałem powyżej. Za każdym razem bez najmniejszych problemów.
Darmowy cert jest w ciągu kilku dni, jak zapłacisz to masz praktycznie od ręki.

No ale sprawdź sam.

--
gs

Data: 2011-08-08 11:54:14
Autor: Dominik & Co
Koniec (porządnych) certyfikatów dla Symbiana...
W dniu 08-08-2011 11:02, Grzegorz S rzecze:

Bo Symbian umarł i nie żyje :-)

Fakt- Nokia robi co może, żeby go pogrzebać.
Normalnie jak ś.p. Commodore z Amigą :-)

Robiłem tam certyfikat jakieś 2 tygodni temu i poszło OK.
Daj znać czy się udało.

Dzięki- już posłane, może do piątku będzie.
Dam znać.

[...]

No właśnie tego pierwszego adresu używałem z powodzeniem wcześniej.
Teraz nie mogłem znaleźć, a różniste szemrane stronki informowały,
że "starych" certyfikatów już nie ma. Ot, choćby:
http://www.ipmart-forum.pl/showthread.php?t=72996

--
Dominik (& kąpany)

Data: 2011-08-16 07:31:06
Autor: Dominik & Co
Koniec (porządnych) certyfikatów dla Symbiana...
W dniu 08-08-2011 11:02, Grzegorz S rzecze:

Robiłem tam certyfikat jakieś 2 tygodni temu i poszło OK.
Daj znać czy się udało.

Do dzisiaj (8 dni) status "Pending"- na wszystkich stronach,
właczając shoujizu.net. Czekam dalej ;-)

--
Dominik (& kąpany)

Koniec (porządnych) certyfikatów dla Symbiana...