Koniec (porz膮dnych) certyfikat贸w dla Symbiana...

Data: 2011-08-08 08:26:27
Autor: Tomek
Koniec (porz膮dnych) certyfikat贸w dla Symbiana...

U偶ytkownik "Dominik & Co" <dominik.alaszewskinagmailu@com.invalid> napisa艂:

Wnioski i decyzje pozostawiam PT Czytelnikom grupy.

Wniosek jest jeden, je艣li kto艣 ma poj臋cie o hackowaniu i jest mu to potrzebne, to wgrywa sobie rozblokowany soft i po sprawie.

Data: 2011-08-08 12:57:52
Autor: Q
Koniec (porz膮dnych) certyfikat贸w dla Symbiana...
Wniosek jest jeden, je艣li kto艣 ma poj臋cie o hackowaniu i jest mu to potrzebne, to wgrywa sobie rozblokowany soft i po sprawie.

Na kilku moich znajomych z symbianem tylko ja mam wersje "odblokowna".
Ludziom po prostu sie nie chce grzebac (nie dziwie sie)
i fajnie jak aplikacja ma aktualny certyfikat.

Koniec (porz膮dnych) certyfikat贸w dla Symbiana...