Koniec promocji na KO w Citi

Data: 2009-11-12 11:23:59
Autor: RobertS
Koniec promocji na KO w Citi
oprocentowanie środków na koncie oszczędnościowym wraca do pierwotnego poziomu, zamiast 6.06% znowu 4.04%...

dodatkowo oprocentowanie kasy na płatnym koncie super oszczędnościowym wyniesie 7,07%

bank w swej wspaniałomyślności poinformował o tym doniosłym zdarzeniu sms-em ;-)

RobertS

Data: 2009-11-12 10:00:37
Autor: Jacek Erazmus
Koniec promocji na KO w Citi
On 12 Lis, 11:23, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:
[...]

Co widzę sprawiło Ci niezmierną radość :) AVE Citi !

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2009-11-12 20:08:34
Autor: RobertS
Koniec promocji na KO w Citi

Co widzę sprawiło Ci niezmierną radość :) AVE Citi !

--
pozdrawiam,
Erazmus

miałem jeszcze niedawno okrągłą sumkę na tym koncie, nawet klientem gold chcieli mnie zrobić, ale teraz raczej "wolne" środki tam już nie wrócą...

RobertS

Data: 2009-11-12 21:25:51
Autor: Slavekk
Koniec promocji na KO w Citi
Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:hdgno1$23im$1opal.icpnet.pl...

dodatkowo oprocentowanie kasy na płatnym koncie super oszczędnościowym wyniesie 7,07%

może być bezpłatne

--
Pozdrowienia, Slawek

Data: 2009-11-12 21:45:28
Autor: Slavekk
Koniec promocji na KO w Citi
Użytkownik "Slavekk" <slavekk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hdhr0e$pbb$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:hdgno1$23im$1opal.icpnet.pl...

dodatkowo oprocentowanie kasy na płatnym koncie super oszczędnościowym wyniesie 7,07%

może być bezpłatne

BTW czy wam też się wydaje z lektury TOiP, że mając jednocześnie Konto Oszczędnościowe i Konto SuperOszczędnościowe użyszkodnik ma prawo do:
- jednego bezpłatnego przelewu miesięcznie z KAŻDEGo z tych kont
- jednej bezpłatnej wypłaty w Oddziale z KAŻDEGo z tych kont
???
Coś jakby 2 emaxy mbankowe...

--
Pozdrowienia, Slawek

Data: 2009-11-12 22:04:56
Autor: RobertS
Koniec promocji na KO w Citi

dodatkowo oprocentowanie kasy na płatnym koncie super oszczędnościowym wyniesie 7,07%

może być bezpłatne

przypomnisz warunek zwalniający (nie kojarzę)?

RobertS

Data: 2009-11-13 09:12:10
Autor: Slavekk
Koniec promocji na KO w Citi
RobertS <bob75@xpostx.pl> napisał(a):

> [...]

Pobory min 1k5 zł na konto miesiecznie lub 500zł obrotu bezgotówkowego kartą debetową miesiecznie

Slawek

--

Koniec promocji na KO w Citi