Koniec raifaisen bank ?

Data: 2018-10-19 14:02:48
Autor: karol
Koniec raifaisen bank ?
COs mi sie obiło o uszy ze bgz paribas ma przejac raifaisen bank, prawda to??
Jak mam konto i pare groszy w raifaisen to jak to bedzie z przeniesieniem ??

Data: 2018-10-19 14:56:41
Autor: J.F.
Koniec raifaisen bank ?
Użytkownik "karol"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5bc9c7ec$0$513$65785112@news.neostrada.pl...
COs mi sie obiło o uszy ze bgz paribas ma przejac raifaisen bank, prawda
to??
Jak mam konto i pare groszy w raifaisen to jak to bedzie z przeniesieniem ??

Przeciez nie ukradna :-)

Najpierw przejma, potem sfuzjuja ... albo i nie, potem polacza systemy - i tu dopiero moze sie nr konta zmienic ...

J.

Data: 2018-10-20 11:01:10
Autor: RobertS
Koniec raifaisen bank ?
W dniu 2018-10-19 o 14:02, karol pisze:
COs mi sie obiło o uszy ze bgz paribas ma przejac raifaisen bank, prawda to??
Jak mam konto i pare groszy w raifaisen to jak to bedzie z przeniesieniem ??

tak jak to zwykle bywa w takim przypadku, dostaniesz info już z nowego banku

i ZTCW to BNPBGŻ przejmuje tylko wydzieloną część Raiffeisen Polbanku

RobertS

Data: 2018-10-20 02:12:58
Autor: Dawid Rutkowski
Koniec raifaisen bank ?
W dniu sobota, 20 października 2018 11:01:11 UTC+2 użytkownik RobertS napisał:
> [...]

i ZTCW to BNPBGŻ przejmuje tylko wydzieloną część Raiffeisen Polbanku

Fizoli nie interesuje "wydzieloność", chyba że mają kredyt frankowy - bo te, oraz farmy wiatrowe, zostaną w kolejnej wydmuszce. Konta i kredyty złotówkowe idą do bgż.
Ale też nie rozumiem problemu OP - czy to jest główne konto? Jak tak to masz jeszcze z pół roku czasu na znalezienie czegoś lepszego i ewakuację z kasą.
Numer rachunku raczej się nie zmieni, ale zmieni się ST i apka (o ile raifi ma) oraz pewnie dostaniesz nową kartę.
Raifiego nie znam, bgż właśnie poznaję - "konto optymalne" ofertowo niezłe, brakuje tylko bankomatów - darmowe tylko własne (jedynie przy oddziałach) i planet cash, blikowe darmowe tylko do końca roku. Ale konto i debetówka darmowe.
ST - do przeżycia. Ale procedury są w tym banku tak dziwaczne - bardzo jest francuski. Choć to akurat mogę polecić w celu poszerzenia horyzontów - ale nie jako główne konto. Lepiej się przenieś np. do milka - jeszcze dopłacą 200zł i ubezpieczenie na rok, ew. santandera. Ew. jak masz 30k - ale raczej w walucie, w PLN się nie opłaci - to citek.

Koniec raifaisen bank ?