Koniec sagi Kaczyńskich

Data: 2010-07-05 13:35:22
Autor: XXL
Koniec sagi Kaczyńskich
Ponieważ nie ma chętnych na dyskusje o tematyce giełdowej (czyżby wpływ
wakacji?) to wrzucam wątek powyborczy.
J.Kaczyński przegrał i IV RP definitywnie przegrała. Nie pomogły umizgi do
G.Napieralskiego i postkomuny... pardon "do lewicy", wychwalanie epoki Gierka itp.
Porażka ta oznacza początek końca politycznej kariery J.Kaczyńskiego i
prawdopodobny rozpad PIS po przewidywanej porażce w wyborach w 2011r.

Żegnamy (bez smutku) IV RP i czekamy na dobrą współpracę prezydenta
Komorowskiego z rządem w reformowaniu Polski.

http://wybory.wp.pl/kat,1025917,wid,12442664,wiadomosc.html?ticaid=1a77f

Data: 2010-07-05 15:18:48
Autor: kc
Koniec sagi Kaczyńskich
 XXL <duzy_slawek.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
Ponieważ nie ma chętnych na dyskusje o tematyce giełdowej (czyżby wpływ
wakacji?) to wrzucam wątek powyborczy. J.Kaczyński przegrał i IV RP
definitywnie przegrała. I jeszcze: rozliczyć zbrodnie kaczyzmu! Ponad 50 tys. więźniów politycznych.

kc

Data: 2010-07-05 15:29:21
Autor: kc
Koniec sagi Kaczyńskich
 kc <kc59.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
 XXL <duzy_slawek.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a): > Ponieważ nie ma chętnych na dyskusje o tematyce giełdowej (czyżby wpływ
> wakacji?) to wrzucam wątek powyborczy. J.Kaczyński przegrał i IV RP definitywnie przegrała. I jeszcze: rozliczyć zbrodnie kaczyzmu! Ponad 50 tys. więźniów
politycznych.

kc

Przyszło mi do głowy: to jest czas na depopulację przeludnionych więzień. Powinno się ogłosić amnestię (22 lipca to dobra ku temu okazja). Pozostanie tylko ok. 5 tysięcy pospolitych przestępców.

kc

Data: 2010-07-05 15:46:42
Autor: DJ\(Dominik\)
Koniec sagi Kaczyńskich
Mogłeś zatytułować wątek:
Początek politycznej sagi Komorowskich,
ale w sumie byłoby czymś nienormalnym, gdyby sympatyk PO robił cokolwiek innego niż straszenie Kaczyńskim nawet gdy ten przegrał wybory.

Zobaczymy jak Twoi idole się wykażą, mają przecież teraz wolne pole do działania (do robienia wałków też).

Data: 2010-07-05 13:54:03
Autor: kc
Koniec sagi Kaczyńskich
DJ\(Dominik\) <dj_antyspam@stopazwrotu.pl> napisał(a): "ja to panu zaraz wytłumaczę":

http://www.youtube.com/watch?v=mMMOJxVAPUo

Trochę się zmieniło, 52,63% nie rozumie dziennika.

pozdrawiam

kc

Data: 2010-07-05 14:48:43
Autor: kc
Koniec sagi Kaczyńskich
[...]

Och, przepraszam najmocniej, to miało pójść do autora wątku

kc

Data: 2010-07-27 03:33:51
Autor: kc
Koniec sagi Kaczyńskich
[...]

Towarzysz Winnicki znowu wczoraj wypowiedział się. Oto relacja z jego konferencji. Polecam jeszcze raz :

http://www.youtube.com/watch?v=mMMOJxVAPUo

Nie to, że interesowały mnie stenogramy orginału nagrania zrobionego z którejś tam kopii...

Data: 2010-07-05 14:11:05
Autor: XXL
Koniec sagi Kaczyńskich
DJ\(Dominik\) <dj_antyspam@stopazwrotu.pl> napisał(a): Mogłeś zatytułować wątek:
Początek politycznej sagi Komorowskich
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

To Komorowski też ma brata-polityka ???

p.s. Ale przyznacie koledzy, że debata Kaczyński-Kaczyński bezcenna  :-)
Za resztę zapłacisz kartą Master Card.

http://www.youtube.com/watch?v=5DdWSVaRBmA --

Data: 2010-07-05 16:35:38
Autor: DJ\(Dominik\)
Koniec sagi Kaczyńskich
Jak już robisz polityczny śmietnik na giełdowej grupie (nie wiem czemu nie atakują Cię za to strażnicy czystości i merytoryczności grupy, może to moralność Kalego się odzywa), to bij nas w oczy jakimiś ewidentnymi sukcesami PO i Bronka w materii ulepszania gospodarki, prawa etc,

Data: 2010-07-05 14:54:21
Autor: XXL
Koniec sagi Kaczyńskich
DJ\(Dominik\) <dj_antyspam@stopazwrotu.pl> napisał(a): Jak już robisz polityczny śmietnik na giełdowej grupie (nie wiem czemu nie atakują Cię za to strażnicy czystości i merytoryczności grupy, może to moralność Kalego się odzywa), to bij nas w oczy jakimiś ewidentnymi sukcesami PO i Bronka w materii ulepszania gospodarki, prawa etc, -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

J.Kaczyński będzie miał teraz szansę udowodnić, że Polska jest najważniejsza.
Zobaczymy czy PIS poprze zapowiadane przez PO uchwały obniżające stopniowo
deficyt budżetowy (m.in. zniesienie niektórych ulg podatkowych, ograniczenie
becikowego itp.)
Te zmiany zapowiada już teraz min. Rostowski.
Jeżeli dla J.Kaczyńskiego Polska jest rzeczywiście najważniejsza, to nie
będzie chyba blokował ustaw przygotowujących grunt pod reformę finansów
publicznych?
Prezes PIS z pewnością nie chce, żeby Polska poszła w ślady Grecji.

Data: 2010-07-05 15:06:46
Autor: kc
Koniec sagi Kaczyńskich
 XXL <duzy_slawek.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

Nie jestem specem od budżetu i dlatego zapytam: są może jeszcze jakieś inne sposoby obniżenia jego deficytu? Bo wnioskuję, że jedyny sposób, to zabrać becikowe i od razu wybudujemy 2 km autostrad dziennie. Chyba, że tu nie chodzi o pieniądze, tylko o zgodę, i to ona wybuduje.

kc

Data: 2010-07-05 16:59:35
Autor: TT
Koniec sagi Kaczyńskich
  XXL napisał(a):
[...]

Myślę, że J. Kaczyński poprze ustawę o zmianie podatków 3 x 15%.

Tylko podpisu prezydenta brakowało, ale podobno już nie ma blokera.

To kiedy projekt 3x15% zostanie podpisany przez prezydenta?

Myślałem, że już dziś.

TT

Data: 2010-07-05 17:29:22
Autor: Przemek
Koniec sagi Kaczyńskich

Użytkownik " XXL" <duzy_slawek.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i0srms$jcr$1inews.gazeta.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

[...]

Ty tak na powaznie ze te zniesienie ulg podatkowych i ograniczenie becikowego obnizy deficyt budzetowy?
Przemek
ps ucieszylbym sie gdyby zaczal od obcinania biurokracji w palacu czyli swego dworu- ale mysle ze watpie!

Data: 2010-07-05 20:02:30
Autor: totus
Koniec sagi Kaczyńskich
 wrote:

[...]

Ty tak na poważnie myślisz, że utrzymanie dworu jest droższe niż becikowe i ulgi podatkowe, i ze likwidacja urzędu prezydenta i jego dworu zlikwiduje deficyt budżetowy?

Data: 2010-07-06 09:07:30
Autor: \\n
Koniec sagi Kaczyńskich
W dniu 05-07-2010 16:54,  XXL pisze:

[...]

Hej, obudź się! Kaczyński nie jest już prezydentem ;-)

--
Panie, zachowaj mnie od zgubnego nawyku mniemania,
że muszę coś powiedzieć na każdy temat i przy każdej okazji.

Data: 2010-07-06 11:38:25
Autor: XXL
Koniec sagi Kaczyńskich
DJ\(Dominik\) <dj_antyspam@stopazwrotu.pl> napisał(a): Jak już robisz polityczny śmietnik na giełdowej grupie.....
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

OK. Przyznaję Ci rację.
To grupa o tematyce giełdowej a nie politycznej.
Ponieważ jakiś czas temu wycofał się honorowo Jurek Olszewski jako zwolennik
PIS, wobec tego dla równowagi rezygnuję z aktywności na grupie również ja.

Na koniec pozdrawiam wszystkich, z którymi toczyłem częstokroć bardzo zażarte
i polemiczne dyskusje.

Sławek

Data: 2010-07-06 11:54:27
Autor: kc
Koniec sagi Kaczyńskich
[...]

Misja wypełniona? Powrócisz tu jeszcze :)

kc
Sławek

Data: 2010-07-06 12:06:58
Autor: XXL
Koniec sagi Kaczyńskich
kc  <kc59.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a): Misja wypełniona? Powrócisz tu jeszcze :)
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Nie było żadnej misji bo nie jestem związany z polityką.
Można to nazwać zaangażowaniem obywatelskim w sprawy kraju.
To mój ostatni wpis, nie będzie następnych.

Pozdrawiam
Sławek - XXL

Data: 2010-07-05 19:05:51
Autor: marfi
Koniec sagi Kaczyńskich
Użytkownik " XXL" <duzy_slawek.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i0sn2p$2pa$1inews.gazeta.pl...
Żegnamy (bez smutku) IV RP i czekamy na dobrą współpracę prezydenta
Komorowskiego z rządem w reformowaniu Polski.

  No to czekajcie ale póki co przestańcie ujadać...

--
marfi

Data: 2010-07-06 08:52:11
Autor: SlawcioD
[...]