Koniec sagi Kaczyńskich

Data: 2010-07-05 15:18:48
Autor: kc
Koniec sagi Kaczyńskich
 XXL <duzy_slawek.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
Ponieważ nie ma chętnych na dyskusje o tematyce giełdowej (czyżby wpływ
wakacji?) to wrzucam wątek powyborczy. J.Kaczyński przegrał i IV RP
definitywnie przegrała. I jeszcze: rozliczyć zbrodnie kaczyzmu! Ponad 50 tys. więźniów politycznych.

kc

Data: 2010-07-05 15:29:21
Autor: kc
Koniec sagi Kaczyńskich
 kc <kc59.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]
> wakacji?) to wrzucam wątek powyborczy. J.Kaczyński przegrał i IV RP definitywnie przegrała. I jeszcze: rozliczyć zbrodnie kaczyzmu! Ponad 50 tys. więźniów

Przyszło mi do głowy: to jest czas na depopulację przeludnionych więzień. Powinno się ogłosić amnestię (22 lipca to dobra ku temu okazja). Pozostanie tylko ok. 5 tysięcy pospolitych przestępców.

kc

--

Koniec sagi Kaczyńskich