Koniec sezonu

Data: 2011-09-28 08:45:41
Autor: zly
Koniec sezonu
Dnia Tue, 27 Sep 2011 22:56:15 +0200, Yogi(n) napisał(a):

http://sadeczanin.info/aktualnosci-rozmaitosci/art/25218

Tylko czemu to jest impreza religijna? :/
--
marcin

Data: 2011-09-28 13:23:25
Autor: Grzybol
Koniec sezonu
Użytkownik "zly" <bozupabylazaslona@NOpocztaSPAM.fm> napisał w wiadomości
Dnia Tue, 27 Sep 2011 22:56:15 +0200, Yogi(n) napisał(a):
http://sadeczanin.info/aktualnosci-rozmaitosci/art/25218
Tylko czemu to jest impreza religijna? :/

Bo to jest ultrakatolicki kraj i tu wszystko jest religijne. Niedługo będzie to ostatni kraj katolicki na świecie. Daj Bóg... :-)

--
Grzybol

Data: 2011-09-28 13:24:46
Autor: Grzybol
Koniec sezonu
Użytkownik "Grzybol" <grzybchuj@wp.pl> napisał w wiadomości

będzie  to ostatni kraj katolicki na świecie. Daj Bóg... :-)

Tfu!!! Co ja gadam: nie daj Bóg!!!! :-)

--
Grzybol

Data: 2011-09-28 23:16:47
Autor: Tomek Wozniakowski
Koniec sezonu
   Czesc :)

W dniu 2011-09-28 08:45, zly pisze:

Tylko czemu to jest impreza religijna? :/

Moze temu, ze tak chcieli Organizatorzy? ;P

--
   Pozdrawiam :)
     Tomek

Data: 2011-09-29 00:17:21
Autor: Szuwarek
Koniec sezonu
On 28 Wrz, 08:45, zly <bozupabylazasl...@NOpocztaSPAM.fm> wrote:
Dnia Tue, 27 Sep 2011 22:56:15 +0200, Yogi(n) napisał(a):

>http://sadeczanin.info/aktualnosci-rozmaitosci/art/25218

Tylko czemu to jest impreza religijna? :/

nie byłem, z opisu nie wynika żeby była, ale gdybynawetbyła to czemu
nie?

--
Pozdrv!
Andrzej

Data: 2011-09-29 10:47:50
Autor: zly
Koniec sezonu
Dnia Thu, 29 Sep 2011 00:17:21 -0700 (PDT), Szuwarek napisał(a):

nie byłem, z opisu nie wynika żeby była, ale gdybynawetbyła to czemu
nie?

Z opisu wynika, że był ksiądz i modlitwy.  A na takie rzeczy miejsce imo
jest w kościele. Na pewno nie wszyscy zgromadzeni byli wierzący, a w takiej
sytuacji delikatnie mówiąc nietaktem jest odgrywanie takiej szopki.

--
marcin

Data: 2011-09-29 10:58:39
Autor: Jasio
Koniec sezonu
zly <bozupabylazaslona@NOpocztaSPAM.fm> napisała rzekomo
[...]

A podroz niewierzacego w "rajdzie katynskim" uznalbys za nietakt ktorej strony? Niewierzacego, ktory wiedzial na jaka impreze sie zapisal, czy organizatora, ze nie stworzyl grupy swieckiej?

--
Jasio
etz vfr

Data: 2011-09-29 11:16:09
Autor: Roman Niewiarowski
Koniec sezonu
W dniu 2011-09-29 10:58, Jasio pisze:
zly<bozupabylazaslona@NOpocztaSPAM.fm>  napisała rzekomo
Na pewno nie wszyscy zgromadzeni byli wierzący, a w

niewierzacy chyba wiedzieli gdzie jada i sie zgodzili. A Ty byles ?

A podroz niewierzacego w "rajdzie katynskim" uznalbys za nietakt ktorej
strony?

ze strony finansowej.

pozdr
newrom
--
RD07 - dożywocie.

Data: 2011-09-30 07:18:41
Autor: Jasio
Koniec sezonu
Roman Niewiarowski <newrom@poczta.onet.pl> napisała rzekomo
[...]

Ale zakazu ani przymusu nie bylo. Wiec nawet jak ktos ma wytatuowany wokol pepka pentagram, moze sobie pojechac na msze.

Nie popadajmy w paranoje. Idac dalej tropem, ktory sugeruje Zly nasze oburzenie niedlugo beda wzbudzac wegetarianie-motocyklisci lansujacy sie pod Makiem. (:

Jak ktos chce sie lansowac na mszy, to tez nie ma sie co oburzac.

Data: 2011-09-29 15:17:31
Autor: Andrzej
Koniec sezonu

Użytkownik "zly" <bozupabylazaslona@NOpocztaSPAM.fm> napisał w wiadomości news:1qn2jbn6n7et7$.dlgpiki.fixed...
[...]

Pewnie w opisie opuściłem akapit jak to niewierzących siłą (pod lufami) zaciągano do kościoła :(

Na pewno nie wszyscy zgromadzeni byli wierzący, a w takiej
sytuacji delikatnie mówiąc nietaktem jest odgrywanie takiej szopki.

Opieranie wnioskowania na wydajemisię jest dość śliskie i łatwe do obalenia. Znam mianowicie osoby, które deklarują się jako niewierzące i czasem dobrowolnie chodzą do kościoła - np przy takich okazjach. Zabronisz im?

--
Pozdrv!
Andrzej

Koniec sezonu