Koniec sezonu

Data: 2012-09-27 03:23:22
Autor: bartek.kacprzak
Koniec sezonu
W dniu środa, 19 września 2012 19:57:24 UTC+2 użytkownik Bartek Kacprzak napisał:
Witam

No i skonczylem sezon. A wlasciwie skonczyla za mnie pewna Pani w peugeocie.

I niestety nie skonczylo sie bez strat :/
Rentgen pokazal pekniecie obrotnika i urwanie zebu w tym kregu z przemieszczeniem.
Nosz krrrww bez interwencji n-chirurga sie nie obejdzie. Jestem ciekaw ile potrwa usztywnienie tego dziadostwa. Mial juz ktos cos podobnego?

A wydawalo sie, ze to taka w sumie pierdola :(

pozdrawiam
Bartek

Data: 2012-10-01 02:30:30
Autor: mgawronski
Koniec sezonu
W dniu czwartek, 27 września 2012 12:23:22 UTC+2 użytkownik bartek....@gmail.com napisał:
> [...]

A wydawalo sie, ze to taka w sumie pierdola :(

Zdrowia zycze!
Zapytaj moze Kefira. On mial wszystko. ;-P

Gawron
AT

Data: 2012-10-03 17:12:06
Autor: p47
Koniec sezonu
W dniu 2012-10-01 11:30, mgawronski@gmail.com pisze:
[...]

Co co k... ja mam powiedzieć,- 4 lipca, w wielką ulewę w W-wie stanął przede mną jakiś kutas- "złotówa" nagle i bez powodu na środku jezdni. Ja jechałem za nim góra 30 km/godz i hamowałem delikatnie, ale w potoku płynącym jezdnią złapałem aquaplaning i położyłem się, nawet delikatnie, ale jednak uderzyłem rzepką w jezdnie. Skutek: złamanie w kolanie, 2 miesiące gipsu, po zdjęciu którego wszystko było już na dobrej drodze, czyli 4 miesiące rehabilitacji z oszczędzaniem nogi - czyli kula. Przed kilkoma dniami poślizgnęła mi się kula i wszystko od poczatku + zerwanie więzadeł!

Data: 2012-10-04 06:09:32
Autor: Piotr Klimek
Koniec sezonu
Dnia (Wed, 03 Oct 2012 17:12:06 +0200) ktos podajacy sie za p47
wyklawiaturowal co nastepuje:

[...]

Ehh, a ja narzekałem na wybity kciuk. --
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/