Koniec sezonu Mazovii - jak by³o?

Data: 2009-10-04 23:49:58
Autor: stefandora
Koniec sezonu Mazovii - jak by³o?
Dzisiaj w mojej wielkiej desperacji wesz³am poszukaæ grzybów w moik lesie po s±dziedzku i s³ysza³am jaki¶ ha³as, gadaninê przez mikrofon.

Jak tam nasi Preclowicze, brali udzia³? Jak by³o?

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-10-05 06:13:11
Autor: Niewe
stefandora pisze:
Jak tam nasi Preclowicze, brali udzia³? Jak by³o?

By³o zajebi¶cie.
Ale dystans oczywi¶cie jak zwykle u Zamany nie do koñca siê zgadza³ :-)

Data: 2009-10-05 00:50:46
Autor: Stefandora
On 5 Pa¼, 06:13, Niewe <ni...@beztegoitamtegoo2.pl> wrote:
stefandora pisze:

> Jak tam nasi Preclowicze, brali udzia³? Jak by³o?

By³o zajebi¶cie.
Ale dystans oczywi¶cie jak zwykle u Zamany nie do koñca siê zgadza³ :-)

A jak z t³umami? Ci±gle korki na trasie? Czy nic o tym nie wiesz, bo
startujesz z sektorów? :))

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-10-05 01:56:39
Autor: schliesky
On Oct 5, 9:50 am, Stefandora <stefand...@gmail.com> wrote:

> By³o zajebi¶cie.
> Ale dystans oczywi¶cie jak zwykle u Zamany nie do koñca siê zgadza³ :-)

A jak z t³umami? Ci±gle korki na trasie? Czy nic o tym nie wiesz, bo
startujesz z sektorów? :))

Dawno chyba nie startowa³a¶ :-) Teraz do sektora nie jest problemem
siê za³apaæ. Wystarczy pojechaæ na 60% co wyczynem nie jest. Jest 10
sektorów i startuj± w odstêpach czasowych, ale odstêpy s± krótkie,
wiêc korki i tak czêsto siê zdarzaj±. W Jab³onnie nie jecha³em, ale
podobno luzu na trasie nie by³o.

Ja tam w przysz³ym roku przestawiam siê na szosê :-)

Pzdr. Schliesky

Data: 2009-10-05 02:02:24
Autor: Stefandora
On 5 Pa¼, 10:56, schliesky <schlie...@gmail.com> wrote:

> On Oct 5, 9:50 am, Stefandora <stefand...@gmail.com> wrote:
> A jak z t³umami? Ci±gle korki na trasie?

Dawno chyba nie startowa³a¶ :-)

Ostatni raz rok temu, te¿ w Jab³onnie :)

wiêc korki i tak czêsto siê zdarzaj±. W Jab³onnie nie jecha³em, ale
podobno luzu na trasie nie by³o.

No i to mnie zniechêca... rok temu panowie stali grzecznie w korku,
ale z boku by³o miejsce, to ich wyminê³am... bosh, ile ja siê
nas³ucha³am :)) Dopiero na giga robi siê przyjemnie

Ja tam w przysz³ym roku przestawiam siê na szosê :-)

A ja nie :)

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-10-05 02:51:17
Autor: schliesky
On Oct 5, 11:02 am, Stefandora <stefand...@gmail.com> wrote:
> [...]

ale z boku by³o miejsce, to ich wyminê³am... bosh, ile ja siê
nas³ucha³am :)) Dopiero na giga robi siê przyjemnie

W tym roku na pewno sta³aby¶ siê bohaterk± w±tku na forum, gdzie
nawrzucano by ci jeszcze raz :-)
Sam bym kiedy¶ rzuci³ kamieñ, ale przekona³em siê naocznie, ¿e czêsto
nie s± to przypadki tak oczywiste jak omijanie kolejki, ¿eby za 100m
wcisn±æ siê na mostek. Czasami to jest przewê¿enie w lesie, a obok te¿
siê da przej¶æ, tylko po b³ocie i te¿ s± pretensje. Lekka psychoza siê
zrobi³a, a przy takim podej¶ciu i przy tysi±cu+ uczestników kolejki
bêd± siê tworzyæ.

Mazovia sta³a siê trochê ofiar± w³asnego sukcesu :-/
Wiêc jak startowaæ to lepiej na edycjach dalej od Warszawy a i tereny
s± zazwyczaj tam ciekawsze.

Pzdr. Schliesky

Data: 2009-10-05 03:02:22
Autor: Stefandora
On 5 Pa¼, 11:51, schliesky <schlie...@gmail.com> wrote:

> [...]
> nas³ucha³am :)) Dopiero na giga robi siê przyjemnie

W tym roku na pewno sta³aby¶ siê bohaterk± w±tku na forum, gdzie

Nie zrozumiem o co te pretensje - to jest wy¶cig, a nie kolejka po
ostatni± paróweczkê.... ;)

Mazovia sta³a siê trochê ofiar± w³asnego sukcesu :-/
Wiêc jak startowaæ to lepiej na edycjach dalej od Warszawy a i tereny
s± zazwyczaj tam ciekawsze.

Racja. £omianki chyba te¿ za blisko ;)

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-10-05 11:58:42
Autor: Miko³aj \"Miki\" Menke
Koniec sezonu Mazovii - jak by³o?
Dnia 05.10.2009 11:02 u¿ytkownik Stefandora napisa³ :
[...]

Zacznij je¼dziæ prawdziwe maratony MTB. ;-P

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-10-05 03:03:53
Autor: Stefandora
On 5 Pa¼, 11:58, "Miko³aj \"Miki\" Menke" <m...@menek.one.pl> wrote:
Zacznij je¼dziæ prawdziwe maratony MTB. ;-P

Racja. To móg³by byæ mój pierwszy i ostatni ;) ale z pewno¶ci±
niezapomniany ;))

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-10-05 13:00:03
Autor: TomaszB
Koniec sezonu Mazovii - jak było?
W dniu 05.10.2009 11:58, "Mikołaj \"Miki\" Menke" pisze:
Zacznij jeździć prawdziwe maratony MTB. ;-P

Przyganiał kocioł... :P
Zacznij zjeżdżać :)

Data: 2009-10-05 13:27:39
Autor: Miko³aj \"Miki\" Menke
Koniec sezonu Mazovii - jak by³o?
Dnia 05.10.2009 13:00 u¿ytkownik TomaszB napisa³ :
W dniu 05.10.2009 11:58, "Miko³aj \"Miki\" Menke" pisze:
Zacznij je¼dziæ prawdziwe maratony MTB. ;-P

Przygania³ kocio³... :P

Chwilunia, OIDP w tym roku jedynym moim maratonem, który by³ ¶rednio MTB by³a Murowana Go¶lina pod Poznaniem. :-P By³ jeszcze Karpacki Maraton Rowerowy, ale on od pocz±tku nie by³ promowany jako prawdziwy maraton MTB. To samo Pêtla Beskidzka. ;-)

Zacznij zje¿d¿aæ :)

Teraz? ;-P

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-10-05 17:41:39
Autor: niewe
Stefandora pisze:
[...]

Jak zniechêcaj± Ciê korki to polecam rajdy na orientacjê. Najbli¿szy to Harpagan ju¿ za dwa tygodnie. Na takich rajdach ju¿ po pierwszych 5km bywa, ¿e nie widzisz nikogo w zasiêgu wzroku.
I mamy jedno wolne miejsce w aucie na osoborower ;-)

A na Mazovii bywa ró¿nie. Korki siê zdarzaj±, ale w Jab³onnie ich nie by³o. By³o dosyæ ciasno, ale do zniesienia. Start sektorowy to strza³ w dziesi±tkê i jest du¿o lepiej ni¿ w zesz³ym roku.  No i tak jak zauwa¿y³a¶, po rozje¼dzie Mega/Giga mo¿na daæ z siebie wszystko. Pusto po horyzont :-)

Pozdrawiam

Data: 2009-10-05 12:52:58
Autor: KuFeL
stefandora pisze:

[...]

ja startowalem z 9 i wywalczylem na koniec sezonu 8 :) w maratonach blizej Wawy rzeczywiscie jest ciasno, ale jak komus nie brakuje techniki i ma moc to nie ma problemu z wyprzedzianiem. Bylo zaje... na Lomianki raczej sie nie pisze, ale na WFR planuje zawitac.

pare fotek:

www.mazovia.zachody.pl

Pzdr,
KuFeL
--
gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
http://www.zachody.pl / skype:kufel78

Data: 2009-10-05 17:44:43
Autor: niewe
KuFeL pisze:
ja startowalem z 9 i wywalczylem na koniec sezonu 8 :) w maratonach blizej Wawy rzeczywiscie jest ciasno, ale jak komus nie brakuje techniki i ma moc to nie ma problemu z wyprzedzianiem.

Ja zaczyna³em w tym roku z 10. i wywalczy³em 6. :-)
Przy czym pierwsze pó³ sezonu z ro¿nych wzglêdów raczej markowa³em ¶ciganie. Prawdziw± walkê podj±³em dopiero w E³ku, Józefowie i wczoraj w Jab³onnie.
Pozdrawiam
i do zobaczenia na trasie przysz³orocznej Mazovii. £omianki te¿ sobie odpuszczam.

PS.
Mam podejrzenie, ¿e my ca³kiem blisko siebie mieszkamy.

Data: 2009-10-05 22:11:31
Autor: Adrian S.
Stefandora wrote:

A jak z t³umami? Ci±gle korki na trasie? Czy nic o tym nie wiesz, bo
startujesz z sektorów? :))

 daj spokój, ja startowa³em z 3 sektora i prawie ca³y czas w±sko by³o,
raczej szeroko¶æ nie zachêca³a do wyprzedzania wiêc ja to raczej tylko jak
kto¶ z przodu siê wlók³. Nie wiem jak ten zawodnik który siê z 10 sektora
przebi³ do pierwszego - chyba ca³y czas musia³ siê prosiæ o lew± :)

--
Adrian S. the Lajt Rider

Data: 2009-10-06 06:52:43
Autor: Niewe
Adrian S. pisze:
Nie wiem jak ten zawodnik który siê z 10 sektora
przebi³ do pierwszego - chyba ca³y czas musia³ siê prosiæ o lew± :)

Albo zna³ skróty ;-)

Data: 2009-10-06 15:17:13
Autor: mocniak
On 6 Pa¼, 06:52, Niewe <ni...@beztegoitamtegoo2.pl> wrote:
Adrian S. pisze:

> Nie wiem jak ten zawodnik który siê z 10 sektora
> przebi³ do pierwszego - chyba ca³y czas musia³ siê prosiæ o lew± :)

Albo zna³ skróty ;-)

Bez przesady. Ja w Otwocku startuj±c z 10 sektora zdoby³em punkty na
pocz±tek 2go (zabrak³o mi chyba dwóch do pierwszego :-P). Starty z
koñca stawki s± ca³kiem fajne, bo wyprzedzanie kilkuset ludzi daje
niesamowitego kopa ;-)

--
Mocniak

Data: 2009-10-07 00:10:13
Autor: kantele
Koniec sezonu Mazovii - jak by³o?
zgadzam siê :)
mia³am próbkê bo zaczyna³am w otwocku z 10 sektora i fajnie by³o
wyprzedzaæ ludzi. potem w józefowie z 6 sektora startuj±c te¿
wyprzedza³am to naprawdê daje kopa :)
natomiast jak jecha³am w jab³onnej z 4 sektora to ju¿ ja raczej nie
mia³am kogo wyprzedzaæ, wszyscy za to wyprzedzali mnie. to by³o bardzo
demotywuj±ce :(( by³ moment, kiedy bardzo d³ugo za mn± nikt nie jecha³
i pomy¶la³am sobie, ¿e mo¿e ju¿ wszyscy mnie wyprzedzili i wlokê siê
ostatnia! fatalne to by³o (na szczê¶cie nie by³am ostatnia, haha)

Data: 2009-10-07 16:28:46
Autor: Niewe
kantele pisze:
zgadzam siê :)
mia³am próbkê bo zaczyna³am w otwocku z 10 sektora i fajnie by³o
wyprzedzaæ ludzi. potem w józefowie z 6 sektora startuj±c te¿
wyprzedza³am to naprawdê daje kopa :)

Ooo to fakt.
Pierwsz± pêtlê w Jab³onnej ca³y czas dociska³em i ³yka³em ca³e grupy zawodników. Na drugiej pêtli te same podjazdy kosztowa³y mnie du¿o wiêcej wysi³ku i nie dawa³y a¿ takie frajdy, bo by³em sam.

natomiast jak jecha³am w jab³onnej z 4 sektora to ju¿ ja raczej nie
mia³am kogo wyprzedzaæ, wszyscy za to wyprzedzali mnie. to by³o bardzo
demotywuj±ce :((

Aaa to takich momentów w Jab³onnej nie mia³em. I ty by³o bardzo motywuj±ce :-)

Data: 2009-10-10 19:42:11
Autor: Adrian S.
kantele wrote:

[...]

Kobiety akurat maj± trochê gorzej, bo jak ju¿ znajd± sobie swój sektor to
potem przy ka¿dym starcie kolejni zawodnicy je wyprzedzaj±...

--
Adrian S. the Lajt Rider

Data: 2009-10-06 18:43:56
Autor: Adrian S.
Niewe wrote:

Adrian S. pisze:
Nie wiem jak ten zawodnik który siê z 10 sektora
przebi³ do pierwszego - chyba ca³y czas musia³ siê prosiæ o lew± :)

Albo zna³ skróty ;-)

Musia³ jeszcze wiedzieæ gdzie s± maty mierz±ce miêdzyczasy :)

--
Adrian S. the Lajt Rider

Data: 2009-10-06 19:16:19
Autor: Akarm
Koniec sezonu Mazovii - jak by³o?
Niewe napisa³:
Adrian S. pisze:
Nie wiem jak ten zawodnik który siê z 10 sektora
przebi³ do pierwszego - chyba ca³y czas musia³ siê prosiæ o lew± :)
Albo zna³ skróty ;-)

Dwa lata temu (Warszawa-£omianki-Warszawa) jedn± parê wyprzedza³em trzy razy(!) a oni mnie ani razu. ;)

--
          Akarm
http://www.bykom-stop.avx.pl

Koniec sezonu Mazovii - jak by³o?