Koniec sezonu czyli jednak zostane skutersem :)

Data: 2011-05-10 12:07:09
Autor: AZ
On 2011-05-10, Tytus <vtr1000f@o2.pl> wrote:

Cieplutko siem zrobilo i przemieszczajac sie po zakorkowanej Warszawie
nachodza mniem ponure mysli starego czlowieka.
Po kiego ja siem poce w tym integralu, po kiego smaze jajka na
litrowej V'ce bo to ze wentylator chlodnicy podgrzewa prawe kolano to
nawet dobrze bo pobolewa mnie ale co mi z tego ze mam swietnie
wentylowana kurtke jak ta wentylacja ma sens pow 100 km/h ???
Taki bol egzystencjalny...
No i jutro w krotkich spodenkach i koszulce polo i w sandalach i jecie
pojade do roboty.
A zolte niech odpoczywa.
A i na skutrze.

Laczymy sie z Toba w bolu.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-05-10 12:08:33
Autor: AZ
On 2011-05-10, AZ <artur.zabronski@gmail.com> wrote:

Laczymy sie z Toba w bolu.

A, a zolte sobie powies nad kanapom.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-05-10 14:18:02
Autor: Monster
On 2011-05-10, AZ<artur.zabronski@gmail.com>  wrote:

Laczymy sie z Toba w bolu.

A, a zolte sobie powies nad kanapom.

a po co,przecie to nie kultowe:-)

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2011-05-10 12:18:45
Autor: AZ
On 2011-05-10, Monster <alpy2@op.pl> wrote:
A, a zolte sobie powies nad kanapom.

a po co,przecie to nie kultowe:-)

Podroba kultowego :-)

--
Artur
ZZR 1200

Koniec sezonu czyli jednak zostane skutersem :)