Koniec sezonu czyli jednak zostane skutersem :)

Data: 2011-05-10 14:19:37
Autor: KJ Siła Słów
Koniec sezonu czyli jednak zostane skutersem :)
W dniu 2011-05-10 13:56, Tytus pisze:

Po kiego ja siem poce w tym integralu, po kiego smaze jajka na
litrowej V'ce

Bo motocykle to nasza pasja, synku.

bo to ze wentylator chlodnicy podgrzewa prawe kolano to
nawet dobrze bo pobolewa

A sorry, dziadku.

ale co mi z tego ze mam swietnie
wentylowana kurtke jak ta wentylacja ma sens pow 100 km/h ???

Dodziurkuj se bardziej bedzie dzialac od 50 i doszyj wstawki z przezroczystego tiulu w newralgiczne miejsca.
W kroku na przykład.

No i jutro w krotkich spodenkach i koszulce polo i w sandalach i jecie
pojade do roboty.
A i na skutrze.

A kto będzie siał strach i przerażenie na warszawskich ulicach?
Kto wprawi miasto w zadziwienie - prędkością i rykiem wydechu?
Kto będzie zostawiał swój ślad na ziemi w postaci porysowanych karoserii, powybijanych szyb i pourywanych lusterek?

Sam mam zapierdalać na nasza wspólna złą opinię, zazdrość właścicieli porszaków, bentejów a nawet opli?
Sam mam ciężko tyrać na ulotny zachwyt skąpo ubranych kobiet?

W necie to miliony motonitów, każdy ma litra w sigu (oprócz Jamesa), terabajty lansiarskich fot, setki stowarzyszeń posiadaczy posegregowanych wg fabryki, koloru, marki wydechu...

Ale żeby wyrabiać konkretne godziny lansu na mieście... to jak zwykle nie ma kim.

KJ norma lansu za tuzin net-cyklistów

Data: 2011-05-10 07:00:45
Autor: Tytus
Koniec sezonu czyli jednak zostane skutersem :)
Siemka

*** KJ Si³a S³ów
 Bo motocykle to nasza pasja, synku.

Chyba wasza u mnie to juz obowiazek...

*** A sorry, dziadku.

A zebys wiedzial...

*** Dodziurkuj se bardziej bedzie dzialac od 50 i doszyj wstawki z
 przezroczystego tiulu w newralgiczne miejsca.
 W kroku na przyk³ad.

Wtedy beda po wiedensku, jajka w sensie...

*** A kto bêdzie sia³ strach i przera¿enie na warszawskich ulicach?
 Kto wprawi miasto w zadziwienie - prêdko¶ci± i rykiem wydechu?
 Kto bêdzie zostawia³ swój ¶lad na ziemi w postaci porysowanych
 karoserii, powybijanych szyb i pourywanych lusterek?

Zostawiam to mlodszym - ja juz swoje na kolegiach ds. wykroczen
odstalem, przed cialem orzekajacym o sumie wieku cos w okolicach debu
"Bartek"

*** Sam mam zapierdalaæ na nasza wspólna z³± opiniê, zazdro¶æ
w³a¶cicieli
 porszaków, bentejów a nawet opli?

I fiatow koniecznie dodaj fiaty...

*** Sam mam ciê¿ko tyraæ na ulotny zachwyt sk±po ubranych kobiet?

Wzrok juz nie ten nie ma czasu na ogladanie sie...

*** W necie to miliony motonitów, ka¿dy ma litra w sigu (oprócz
Jamesa),
 Ale ¿eby wyrabiaæ konkretne godziny lansu na mie¶cie... to jak zwykle
 nie ma kim.

Zrobmy tak - Ty lansuj sie za nas dwoch na miescie - ja dorobie
historie.

Data: 2011-05-10 14:08:26
Autor: AZ
On 2011-05-10, Tytus <vtr1000f@o2.pl> wrote:

*** A sorry, dziadku.

A zebys wiedzial...

To kiedy kupujesz czopka?? Moze jakies VTX 1800... albo Vulcan?

*** Sam mam zapierdalać na nasza wspólna złą opinię, zazdrość
właścicieli
 porszaków, bentejów a nawet opli?

I fiatow koniecznie dodaj fiaty...

Byc moze jutro zazdrosc pana od fijata zostanie nagrodzona przez sond.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-05-10 16:10:12
Autor: KJ Si³a S³ów
W dniu 2011-05-10 16:00, Tytus pisze:

Wtedy beda po wiedensku, jajka w sensie...

I dobrze, troszke cesarsko-krolewskiego stylu jest w tym wieku bardziej niz na miejscu.

"Bartek"

Nia znam goscia, czym jezdzi?

I fiatow koniecznie dodaj fiaty...

Na fiaty to mi jeszcze brakuje efektu, trza by scorpiona abo yosimure i jakies diody...

*** Sam mam ciê¿ko tyraæ na ulotny zachwyt sk±po ubranych kobiet?

Wzrok juz nie ten nie ma czasu na ogladanie sie...

To one maja patrzec, Ty masz tylko zaszczycac spojrzeniem, abo nie zaszczycac.

Zrobmy tak - Ty lansuj sie za nas dwoch na miescie

Za dwoch? ja juz za 4 robie.

ja dorobie
historie.

Nie bedzie mi zaden Hondziarz dorabial, co to to nichuja!

KJ

Data: 2011-05-10 20:50:17
Autor: Tytus
Koniec sezonu czyli jednak zostane skutersem :)
Siemka

*** "KJ Si³a S³ów"
 Za dwoch? ja juz za 4 robie.

To moze we czwartek polansujemy siem wieczorkiem w route66, jest czad mozna spotkac skodziarzy i tych no tych najgrozniejszych z MC.
A i posmiejemy sie z zatrzmanego PR jednego naszego kolegi

--
         Tytus
¿ó³ta motorynka

Data: 2011-05-10 19:03:08
Autor: AZ
On 2011-05-10, Tytus <tytus1@gazeta.pl> wrote:

*** "KJ Siła Słów"
[...]

Widze ze koledze sie spodobalo, moze czas sie zapisac do MC? Smiac sie
nie bedziemy, bedziemy pic cole za wygrana sprawe z kierownikiem sijeny.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-05-10 23:18:57
Autor: Vir
[...]

Baaaardzo miły post, trafia w sedno

--
Vir
Duża czarna bawarka, średnia srebrna cebulka i mała czarna japonka

Koniec sezonu czyli jednak zostane skutersem :)