[wAw] Koniec sezonu rowerowego w Planet Outdoor.

Data: 2009-10-10 17:02:26
Autor: kml
[wAw] Koniec sezonu rowerowego w Planet Outdoor.
Dokładnie tak, byłem dzisiaj w jednym ze sklepów i dowiedziałem się "dla nas sezon rowerowy się skończył" SŁABO?! :/ Pewna marka odzieży sprzedawana w tej sieci ma JEDEN model kurtki, który mnie interesował ale poprzednim razem nie zdecydowałem się na zakup a teraz nie miałem czego kupić.

Czy osoby odpowiedzialne za asortyment są świadome iż na rowerze jeździ się również w miesiącach innych niż czerwiec, lipiec i sierpień? Dopiero październik listopad i grudzien dopingują do zakupów typowych ubrań na deszcz i chłody ale one muszą być dostępne tak aby dały się kupić!

Proszę mi tylko nie pisać o sklepie internetowym ponieważ kupowanie bez przymierzenia nie jest dla mnie rozwiązaniem tematu tym bardziej jak sklep jest na miejscu.

Wysłałem mejla do firmy i czekam na odpowiedź. Normalnie się wściekłem. Taka sama akcja jak Defrosterami Speca :/

kml
Last update 04/10/2009 napęd na 1041,71 km oraz nowe foty z Mazowsza.

Data: 2009-10-10 18:00:59
Autor: zcxz
kml wrote:
[...]
hehe wspolczuje ale tez wiele razy sie w ten sposob przejechalem :)
jezeli znajde cos co mi sie zajefanie podoba, spelnia moje oczekiwania, mam na to srodki, to staram sie zaspakajac potrzebe :)
oszczedza to nerw ;)

--
zcxz

Data: 2009-10-10 20:25:25
Autor: kml

Użytkownik "zcxz" <valter@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:haqb3e$9so$1portraits.wsisiz.edu.pl...

[...]

Sklep jak hangar i nie ma gdzie wystawić 4 kurtek :/ Niech nie chrzanią i wyciągają towar z powrotem :>

Data: 2009-10-10 20:55:19
Autor: Piotr 'Kosu' Kosewski
[wAw] Koniec sezonu rowerowego w Planet Outdoor.
Myślę, że trzeba ich podusić jakiś czas - aż zmiękną i załatwią. Kurtka ze sklepu zniknęła, ale pewnie nie z systemu.

W którym byłeś sklepie? Ja najczęściej jestem w tym w BlueCity i tam obsługa bardzo chętnie współpracuje. Kiedyś kupowałem kurtkę i akurat otworzyli pierwszą placówkę producenta (TNF) w Polsce. Jeździłem między sklepami z tydzień i w końcu wymusiłem w PO całkiem niezłą zniżkę. Oczywiście sklep TNF nie opuścił ani o złotówkę;]

pozdrawiam,
Kosu

Data: 2009-10-10 21:28:26
Autor: kml

Użytkownik "Piotr 'Kosu' Kosewski" <notb.mailWYTNIJ@TOgmail.com> napisał w wiadomości news:haqlan$4cq$1inews.gazeta.pl...
Myślę, że trzeba ich podusić jakiś czas - aż zmiękną i załatwią. Kurtka ze sklepu zniknęła, ale pewnie nie z systemu.

Ich strata. Łachy nie robią. Nie rozumiem czemu wycofuje sie deszczowo-błotną kurtkę w chwili kiedy zaczyna się naprawdę mokro i zimno robić.

[...]

Modlińska 244. Zobaczę czy w ogóle odpiszą na mejla :>

Data: 2009-10-10 22:34:33
Autor: Adrian S.
[wAw] Koniec sezonu rowerowego w Planet Outdoor.
W sklepach typu Decathlon jest (nadal) duży wybór ciuszków, do tego są
wyprzedaże ubranek letnich. Trzeba pomóc kapitalistycznej wersji teorii
Darwina - te sklepy które się nie umieją dostosować do potrzeb klienta będą
miały mniejszą sprzedaż.

--
Adrian S. the Lajt Rider

Data: 2009-10-11 07:39:02
Autor: kml

Użytkownik "Adrian S." <adriansochoSPAM@NIEgmail.com> napisał w wiadomości news:haqr37$rp2$1inews.gazeta.pl...
[...]

Byłem wczoraj i zakupiłe rękawice na chłody. Niestety to co mnie interesuje w PO jest dużo lepsiejsze.

Data: 2009-10-11 14:36:13
Autor: Tomek Banach
kml wrote:

[...]

Twierdzisz ze te ubranka swietnie sie sprzedaja caly czas i firma celowo je wycofuje zeby nie zarabiac kasy i zrobic na zlosc rowerzystom ?

Data: 2009-10-11 14:59:52
Autor: kml

Użytkownik "Tomek Banach" <banciur_nospam_@banciur.org> napisał w wiadomości news:hasjg2$s7q$1inews.gazeta.pl...
kml wrote:

[...]

Twierdze, że sklep jest jak hangar i jest miejsce na to żeby 6 dodatkowych sztuk odzieży miało gdzie wisieć. Poza tym nie wiem i szczerze mówiąc nie obchodzi mnie czy te kurtki dobrze się sprzedają czy wcale ale wycofanie wszystkiego ze sprzedaży (stacjonarnej) z początkiem października odbieram jako robienie ludziom na złość. Co jest takiego w pogodzie obecne, że nie da sie jeździć? Mrozu nie ma, lód na ulicach nie leży.

Data: 2009-10-11 19:30:13
Autor: Titus Atomicus
In article <hasks1$44s$1@inews.gazeta.pl>, "kml" <AflySteX@gaOzeFta.lp> wrote:

> [...]

Twierdze, że sklep jest jak hangar i jest miejsce na to żeby 6 dodatkowych sztuk odzieży miało gdzie wisieć. Poza tym nie wiem i szczerze mówiąc nie obchodzi mnie czy te kurtki dobrze się sprzedają czy wcale ale wycofanie wszystkiego ze sprzedaży (stacjonarnej) z początkiem października odbieram jako robienie ludziom na złość. Co jest takiego w pogodzie obecne, że nie da sie jeździć? Mrozu nie ma, lód na ulicach nie leży.

E, nic nie rozumiesz.
Rozumiem, ze wg ciebie narty tez powinny caly rok w sklepach lezec?
Bo wprawdzie wiekszosc narciarzy konczy jazde okolo Wielkanocy, ale w Tatrach snieg lezy do lipca...
A co, jak ktos ma zyczenie wyjechac na narty za granice?
TA

Data: 2009-10-11 19:47:05
Autor: kml

Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości news:Titus_Atomicus-8EF30D.19301311102009news.onet.pl...

[...]

A jak jest na to miejsce to dlaczego nie? W ST były różne rzeczy na różnych piętrach i nikt nie płakał. W PO jest wystraczająco miejsca na wszystko tym bardziej, że to sa ciuchy głownie i trochę butów. Nie kupowałeś nigdy "po sezonie" różnych rzeczy?

Data: 2009-10-11 23:48:54
Autor: Titus Atomicus
In article <hat5mq$deg$1@inews.gazeta.pl>, "kml" <AflySteX@gaOzeFta.lp> wrote:

> [...]

A jak jest na to miejsce to dlaczego nie? W ST były różne rzeczy na różnych piętrach i nikt nie płakał. W PO jest wystraczająco miejsca na wszystko tym bardziej, że to sa ciuchy głownie i trochę butów. Nie kupowałeś nigdy "po sezonie" różnych rzeczy?

Owszem. Kupowalem.
Ale zdaje sobie sprawe ze nie jest to interes dla sprzedajacego.

TA

Data: 2009-10-12 06:40:35
Autor: kml

Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości news:Titus_Atomicus-ADAF99.23485411102009news.onet.pl...
Owszem. Kupowalem.
Ale zdaje sobie sprawe ze nie jest to interes dla sprzedajacego.

A czy lepszym interesem jest trzyamać "do wiosny" czy próbować sprzedać i zrobić miejsce na nową kolekcję? :)

Data: 2009-10-12 13:54:46
Autor: Titus Atomicus
In article <hauc05$oiu$1@inews.gazeta.pl>, "kml" <AflySteX@gaOzeFta.lp> wrote:

> [...]

A czy lepszym interesem jest trzyamać "do wiosny" czy próbować sprzedać i zrobić miejsce na nową kolekcję? :)

Wlasnie dlatego handlowcy zamiast trzymac 'do wiosny' i czekac na upierdliwych klientow ktorzy sa przekonani, ze skoro jest poza sezonem to znaczy ze za darmo powinno sie sprzet rozdawac - zawoza calosc do magazynu. I maja swiety spokoj.

TA

Data: 2009-10-12 17:11:10
Autor: kml

Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości news:Titus_Atomicus-2A18B6.13544512102009news.onet.pl...

[...]

To co mnie interesowało nie było darmo tylko w cenie odgórnie ustalonej przez sklep.

Secundo:

"Witamy,

Kolekcja rowerowa jest sprzedawana na sezon wiosna/lato. Obecnie wprowadzamy
na rynek już kolekcję jesień/zima. Jeśli sklep sprzedał produkty, które miał
to ich nie ma, nie zwraca ich.

Pozdrawiamy,
Euromark S.A."

szkoda tylko, że "kurtki są w magazywnie" Generalnie lipa. Na szczęscie jest http://tiny.pl/hqnfp i tym się zainteresuje.