[wAw] Koniec sezonu rowerowego w Planet Outdoor.

Data: 2009-10-10 22:34:33
Autor: Adrian S.
[wAw] Koniec sezonu rowerowego w Planet Outdoor.
W sklepach typu Decathlon jest (nadal) duży wybór ciuszków, do tego są
wyprzedaże ubranek letnich. Trzeba pomóc kapitalistycznej wersji teorii
Darwina - te sklepy które się nie umieją dostosować do potrzeb klienta będą
miały mniejszą sprzedaż.

--
Adrian S. the Lajt Rider

Data: 2009-10-11 07:39:02
Autor: kml

Użytkownik "Adrian S." <adriansochoSPAM@NIEgmail.com> napisał w wiadomości news:haqr37$rp2$1inews.gazeta.pl...
[...]

Byłem wczoraj i zakupiłe rękawice na chłody. Niestety to co mnie interesuje w PO jest dużo lepsiejsze.

kml
Last update 04/10/2009 napęd na 1041,71 km oraz nowe foty z Mazowsza.

[wAw] Koniec sezonu rowerowego w Planet Outdoor.