Koniec snu o POtedze

Data: 2018-08-24 10:06:37
Autor: Zenek Kapelinder
Koniec snu o POtedze
PIS 44% PO 19%. Czerwona banda i nowosmieszna jak jaja, biora udzial ale nie wchodza. W trudnej sytuacji PSL. Jest na styku. Juz wiedza ze postawili na kulawego konia i wyscig moze sie dla nich skonczyc przegrana.

Data: 2018-08-25 10:56:30
Autor: Lord Donald
Koniec snu o POtedze
PIS 44% PO 19%. Czerwona banda i nowosmieszna jak jaja, biora udzial ale nie wchodza. W trudnej sytuacji PSL. Jest na styku. Juz wiedza ze postawili na kulawego konia i wyscig moze sie dla nich skonczyc przegrana.

Spada 2% na miesiąc. A tu jeszcze do parlamentarnych kupę czasu zostało. Będzie tak, że nawet nie wezmą udziału, a co dopiero mówić o przeskoczeniu progu.

Data: 2018-08-25 02:27:23
Autor: Zenek Kapelinder
Koniec snu o POtedze
Jedna dominujaca w sejmie partia to niezbyt dobre rozwiazanie. Ale w szczytnym celu zeby raz na zawsze wyeliminowac pokomunistyczna czerwona bande bez wzgledu jak sie teraz nazywa bede glosowal na PIS.

Data: 2018-08-25 06:20:19
Autor: japanizer
Koniec snu o POtedze

https://wiadomosci.wp.pl/akcja-piotrowicze-kto-z-pis-nalezal-do-pzpr-6067060569051777a

Data: 2018-08-25 09:33:01
Autor: Zenek Kapelinder
Koniec snu o POtedze
Sadzisz ze nie wiem ze jakies pojedyncze osoby majace pzprowska przeszlosc sa w pis? Wiem i mi to nie przeszkadza. Nie musze ze wszystkim sie z pis zgadzac zeby na pis glosowac. W kilku punktach mam takie samo zdanie co pis i mnie to wystarcza.

Data: 2018-08-25 13:46:49
Autor: japanizer
Koniec snu o POtedze
On Saturday, August 25, 2018 at 4:33:02 PM UTC, Zenek Kapelinder wrote:
[...]

Oczywiście. W końcu jeszcze kilka lat temu przekonywałeś do głosowania na SLD. Teraz wszystkie komuchy ewakuowały się do PiS, razem z elektoratem.

Data: 2018-08-25 14:06:46
Autor: Zenek Kapelinder
Koniec snu o POtedze
Kilka lat temu mialem inna ksywke. Lzesz z kurwy synu.

Data: 2018-08-26 10:26:59
Autor: Ciemny Lud
Koniec snu o POtedze
SKURWYSYN  "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:6c4f8b8f-85c9-4006-af61-1b73c2a0a1e5googlegroups.com...
Kilka lat temu mialem inna ksywke. Lzesz z kurwy synu.

Jaką kanalio?

CL

Data: 2018-08-25 23:42:22
Autor: u2
Koniec snu o POtedze
W dniu 25.08.2018 o 22:46, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

e tam adi, ty jesteś zawsze do wynajęcia, ty adi nigdy nie masz własnego zdania, jesteś do wynajęcia:)))))))))

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-08-26 10:26:26
Autor: Ciemny Lud
Koniec snu o POtedze
Użytkownik <japanizer@japanizer.org> napisał w wiadomości news:5ab3f197-2b91-4c1c-9405-5533cddd1979googlegroups.com...
[...]

Przeciez to całe PiS-owskie towarzystwo to PRL-owska bezpieka.

CL

Data: 2018-08-28 07:31:39
Autor: Ulomer
Koniec snu.
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości

[...]

To samo mówili Niemcy głosując na wodza Hitlera. Gdy Hitler
zrobił z Niemców niewolników, to Niemcy nie mogli już cokolwiek
zmienić; o wszystkim decydował wódz.

Wódz Kaczyński też o wszystkim decyduje, Konstytucję ma w Dudzie,
sędziowie uzależnieni są od wodza. O wszystkim decyduje jeden wódz Kaczyński.

Wódz jest dobry tylko dla siebie i paru swoich przydupasów.

Data: 2018-08-28 08:36:22
Autor: Wiesiaczek
Koniec snu.
W dniu 28.08.2018 o 07:31, Ulomer pisze:
[...]

Każde normalne społeczeństwo potrzebuje wodza a nie troki od kalesonów.
Kaczyńskiego nie lubię, ale tylko on się nie skurwił i pilnuje interesu Polski.

--
Wiesiaczek (dziś z DC)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

Data: 2018-08-28 00:30:42
Autor: japanizer
Koniec snu.
On Tuesday, August 28, 2018 at 6:36:23 AM UTC, Wiesiaczek wrote:
> [...]

Kaczyńskiego nie lubię, ale tylko on się nie skurwił i pilnuje interesu Polski.

Coś pomyliłeś. Kaczyński pilnuje interesu Moskwy. Ten niekoniecznie jest zgodny z interesem Polski.

Data: 2018-08-28 09:33:45
Autor: micol
Koniec snu.
W dniu 2018-08-28 o 08:36, Wiesiaczek pisze:
[...]

Mial kilka dobrych decyzji ale z tym pilnowaniem interesu Polski to bym jeszcze nie byl taki pewny. Zobaczymy jak sobie poradzi z konsekwencjami ustawy 447. Do tego ostatni kwiatek w postaci wprowadzanej tylnymi drzwiami zmiany ustawy o broni. Masowe wydawanie paszportow Izraelczykom. Niejasny stosunek do imigrantow. Niejasny stosunek do zagranicznych korporacji ktore praktycznie nie placa podatkow. Mozna by dlugo wymieniac. Co nie znaczy ze jest obecnie jakas lepsza alternatywa.

Data: 2018-08-28 11:05:06
Autor: Lepudruk
Koniec snu.
[...]

Co ty mówisz? Za Hitlera to Niemcy były wspaniałym krajem. Żadem polaczek mu nie podskakiwał. Teraz jak przywrócimy naszą PO do władzy to musimy od razu raz na zawsze rozwiązać kwestie polaczków. Pisiorów należy potraktować tak samo jak potraktował polaczków Hitler, inaczej dobrze nie będzie. Polaczki muszą wiedzieć gdzie ich miejsce, inaczej będą podskakiwać naszym Niemcom.

CL

Data: 2018-08-25 14:14:57
Autor: Ulomer
Koniec . zrobił z nich niewolników.
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości

 bede glosowal na PIS.

ZenkoPiSdziak nie masz czym się chwalić.
W Niemczech znalazło się tak dużo debili, że wybrali Hitlera
i zrobił z nich niewolników.

Wódz Kaczyński też chce mieć jak najwięcej niewolników.
Jedyna nadzieja w Unii Europejskiej, ze wytłumaczy Polakom,
ze z wodzem nie ma przyszłości.

Data: 2018-08-26 08:18:59
Autor: Wiesiaczek
W dniu 25.08.2018 o 14:14, Ulomer pisze:
[...]

Nie rozpędzaj się tak...
Wytłumacz najpierw, czy obecnie (powiedzmy od 1989 roku) jesteśmy wolni?

Jedyna nadzieja w Unii Europejskiej, ze wytłumaczy Polakom,
ze z wodzem nie ma przyszłości.

Mało Ci jeszcze drenowania Polski przez UE i jej przydupasów?

--
Wiesiaczek (dziś z podkarpackiej wsi)

Data: 2018-08-28 07:36:40
Autor: Ulomer
Użytkownik "Wiesiaczek" <Wiesiaczek@vp.pl> napisał w wiadomości news:pltgok$eqa$1node2.news.atman.pl...
[...]

Obecnie nie jesteśmy wolni, bo wódz Kaczyński zlikwidował demokrację.
Konstytucję ma w Dudzie, wyroki wydają sędziowie uzależnieni
od wodza Kaczyńskiego.

Jedyna nadzieja w Unii Europejskiej, ze wytłumaczy Polakom,
ze z wodzem nie ma przyszłości.

Mało Ci jeszcze drenowania Polski przez UE i jej przydupasów?

-- Wiesiaczek

Tyle się mówi i pisze o korzysciach z Unii Europejskiej,
a ty ciągle opwiadasz to co usłyszłaeś od kolesi obszczymurków
na ławeczce osiedlowej, lub w parku.

Data: 2018-08-28 08:32:26
Autor: Wiesiaczek
W dniu 28.08.2018 o 07:36, Ulomer pisze:
[...]

Kaczyński? Od 1989 roku?!
Pogięło Cię?

[...]

Ile się mówi? Kto mówi?
Jakoś Ty nic nie powiedziałeś oprócz bicia piany.
Nie szkoda to klawiatury na takie pieprzenie?
Nie poczuwasz się do roli obszczymurka?
Pisz o faktach to pogadamy.