Koniec świata

Data: 2010-11-03 17:54:48
Autor: u2
Koniec świata
... nastąpi 10 listopada. Szykujcie się na Sąd Ostateczny.

Data: 2010-11-03 12:01:25
Autor: Antenka
Koniec świata
On 3 Lis, 17:54, u2 <u...@o2.pl> wrote:
.. nastąpi 10 listopada. Szykujcie się na Sąd Ostateczny.

Skąd wiesz YouTwo? Wierzysz w przepowiednię Majów? :-)

Antenka

Data: 2010-11-03 20:05:14
Autor: u2
Koniec świata
W dniu 2010-11-03 20:01, Antenka pisze:
On 3 Lis, 17:54, u2 <u...@o2.pl> wrote:
.. nastąpi 10 listopada. Szykujcie się na Sąd Ostateczny.

Skąd wiesz YouTwo? Wierzysz w przepowiednię Majów? :-)

Antenka

Niedawno znajmy wyznawca świadków Jehowych powiadomił mnie, że koniec
świata na pewno będzie. Bo tak wynika z wszelkich przepowiedni, ktore
przestudiował. Nie widzę powodu, aby mu nie wierzyć, choć nie chce mi
się studiować tych przepowiedni.

Data: 2010-11-03 13:31:49
Autor: Antenka
Koniec świata
On 3 Lis, 20:05, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]

świata na pewno będzie. Bo tak wynika z wszelkich przepowiedni, ktore
przestudiował. Nie widzę powodu, aby mu nie wierzyć, choć nie chce mi

He he he aleś sobie autorytet wybrał :D. Jehowici już z dziesięć razy
w ciągu ostatnich 100 lat  przepowiadali koniec świata podając jakieś
daty i zawsze chybili. Bzdet.
Powiem ci coś. Nie trzeba być jehowitą ani jasnowiedzem, żeby mieć
pewność, że świat się kiedyś skończy ;-). Wg znajomego profesora
fizyki kwantowej Wszechświat kiedyś skończy się rozszerzać a potem
zacznie się kurczyć ;-P. Jest on bowiem rozciągalny na podobnej
zasadzie jak guma w gaciach :D.

Antenka

Data: 2010-11-03 21:37:06
Autor: Grzegorz Z.
Koniec świata

On 3 Lis, 17:54, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

Akurat wg wierzeń jehowych "świat się nigdy nie skończy" co jest wierutną
bzdurą, choćby i z przyczyn wyliczonych powyżej.

--
"Zła wiadomość: bóg nie istnieje. Dobra wiadomość: nie potrzebujemy go."

Data: 2010-11-03 13:55:56
Autor: Antenka
Koniec świata
On 3 Lis, 21:37, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:

Akurat wg wierzeń jehowych "świat się nigdy nie skończy" co jest wierutną bzdurą, choćby i z przyczyn wyliczonych powyżej.<

A z jakiej? Że ci się dziura ozonowa w gaciach zrobi hm? Nie jedz tyle
grochówki, bo to właśnie gazy grochówkowy powodują, że pękają
kalesony! :D

Oho uderz w oszołomskich jehowitów a GrześZ. się zamelduje :-D

Antenka

Data: 2010-11-03 22:01:51
Autor: Grzegorz Z.
Koniec świata

[...]

A z takiej że obserwujemy gwiazdy które umierają, choć o tym "Biblia nie
mówi". I tak podążąjąc po tej nitce dojdziemy do kłębka w postaci
"termicznej śmierci Wszechświata".

--
"Zła wiadomość: bóg nie istnieje. Dobra wiadomość: nie potrzebujemy go."

Data: 2010-11-03 22:13:12
Autor: u2
Koniec świata
W dniu 2010-11-03 21:31, Antenka pisze:
He he he aleś sobie autorytet wybrał :D. Jehowici już z dziesięć razy
w ciągu ostatnich 100 lat  przepowiadali koniec świata podając jakieś
daty i zawsze chybili. Bzdet.

Nie, moja droga, świadkowie nie są głupi. Choć to sekta to jednak mają
jakieś zasady. Poza wyciąganiem kasy od naiwnych oczywiście ;)

[...]

Problem z fizykami jest zawsze ten sam. Mają dużo teorii, a mało
praktyki. Jak zbudowali LHC pod Genewą w formie kulistej to teraz
kombinują z linią prostą :)

Data: 2010-11-03 14:21:55
Autor: Antenka
Koniec świata
On 3 Lis, 22:13, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2010-11-03 21:31, Antenka pisze:

Problem z fizykami jest zawsze ten sam. Maj du o teorii, a ma o
 praktyki. Jak zbudowali LHC pod Genew w formie kulistej to teraz
 kombinuj z lini prost :) <

Ależ nieprawda! On wszystko obliczył :-D
Antenka

Data: 2010-11-03 17:58:42
Autor: Marek Czaplicki
Koniec świata
u2 wrote:

.. nastąpi 10 listopada. Szykujcie się na Sąd Ostateczny.
11 i 12 mam wolne, więc może być. :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-11-03 17:59:38
Autor: u2
Koniec świata
u2 wrote:

.. nastąpi 10 listopada. Szykujcie się na Sąd Ostateczny.
11 i 12 mam wolne, więc może być. :-)

11 i 12 już nie dożyjesz.

Data: 2010-11-03 18:01:34
Autor: Marek Czaplicki
Koniec świata
u2 wrote:

u2 wrote:

.. nastąpi 10 listopada. Szykujcie się na Sąd Ostateczny.
11 i 12 mam wolne, więc może być. :-)

11 i 12 już nie dożyjesz.
przecież piszę, że mam wolne, więc mnie to rybka. :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-11-03 18:03:10
Autor: u2
Koniec świata
11 i 12 już nie dożyjesz.
przecież piszę, że mam wolne, więc mnie to rybka.

Żadnej rybki nie dostaniesz.

Data: 2010-11-03 18:04:19
Autor: Marek Czaplicki
Koniec świata
u2 wrote:

11 i 12 już nie dożyjesz.
przecież piszę, że mam wolne, więc mnie to rybka.

Żadnej rybki nie dostaniesz.
"mnie to rybka" tzn. "mnie to wszystko jedno". wolne to wolne, święta
rzecz. :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-11-03 18:21:01
Autor: u2
Koniec świata
Żadnej rybki nie dostaniesz.
"mnie to rybka" tzn. "mnie to wszystko jedno". wolne to wolne, święta
rzecz.

Nie będziesz miał wolnego.

Data: 2010-11-03 18:28:43
Autor: Marek Czaplicki
Koniec świata
u2 wrote:

Żadnej rybki nie dostaniesz.
"mnie to rybka" tzn. "mnie to wszystko jedno". wolne to wolne, święta
rzecz.

Nie będziesz miał wolnego.
jak nie będę miał wolnego to będzie prawdziwy koniec świata. zresztą
powiadomię Cię o tym w okolicach święta Niepodległości. jak napisałem 11 i
12 mam wolne, a że mamy jesień więc będę w domu, jakby ktoś pukał. :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-11-03 18:32:09
Autor: u2
Koniec świata
Nie będziesz miał wolnego.
jak nie będę miał wolnego to będzie prawdziwy koniec świata.

I o to właśnie chodzi.

Data: 2010-11-03 18:37:03
Autor: Marek Czaplicki
Koniec świata
u2 wrote:

Nie będziesz miał wolnego.
jak nie będę miał wolnego to będzie prawdziwy koniec świata.

I o to właśnie chodzi.
tylko, że ja dzisiaj przeglądałem tablicę ogłoszeń w firmie i tam stoi jak
wół 11 i 12 dodatakowymi dniami wolnymi od pracy. czy powołując się na
Ciebie mogę powiadomić chłopaków, że nici z piwka? :-) zakładam, że Twoja
informacja jest rzetelna?
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-11-03 18:39:06
Autor: u2
Koniec świata
[...]

Wiem z pewnego źródła, od jasnowidzącej Wangi, która nie takie rzeczy
przewidziała. Tak więc nici z twojego piwka.

Data: 2010-11-03 18:41:18
Autor: Marek Czaplicki
Koniec świata
u2 wrote:
Wiem z pewnego źródła, od jasnowidzącej Wangi, która nie takie rzeczy
przewidziała. Tak więc nici z twojego piwka.
eee tam. myślałem, że jak wczoraj mówiłeś, że jesteś Bogiem to dotarłem do
samego źródła. a tu po prostu zwykły przekaźnik. :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-11-03 19:09:33
Autor: u2
Koniec świata
> [...]
eee tam. myślałem, że jak wczoraj mówiłeś, że jesteś Bogiem to dotarłem do
samego źródła. a tu po prostu zwykły przekaźnik.

Jestem Bogiem, więc możesz mi podskoczyć. A o piwku zapomnij.

Data: 2010-11-03 20:11:33
Autor: Marek Czaplicki
Koniec świata
u2 wrote:

> [...]
do samego źródła. a tu po prostu zwykły przekaźnik.

Jestem Bogiem, więc możesz mi podskoczyć. A o piwku zapomnij.
skoro wg siebie jesteś tym za kogo się podajesz, to dlaczego powołujesz się
na jakieś "jasnowidzące" i tym podobne bzdety? :-) --
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-11-03 20:13:33
Autor: u2
Koniec świata
Jestem Bogiem, więc możesz mi podskoczyć. A o piwku zapomnij.
skoro wg siebie jesteś tym za kogo się podajesz, to dlaczego powołujesz się
na jakieś "jasnowidzące" i tym podobne bzdety?

Czasami, w drodze łaski, daję komuś łaskę jasnowidzenia.

Durnie uważają to za bzdety.

Data: 2010-11-03 20:26:35
Autor: Marek Czaplicki
Koniec świata
u2 wrote:

[...]

durnie uważają to co mają podane. to, że ktoś ma wg Ciebie
dar "jasnowidzenia" nastraja Ciebie, żeby powoływać się na jego słowa. dar
jakikolwiek czy to rozstropności, mądrości, czy jakikolwiek inny płynie od
Boga. Ty na słowa innych powołujesz się więc nie plyną one od Ciebie tylko
od kogoś innego.
wracając do tematu. ilość przewidywanych "końców świata" w historii
ludzkości była do tej pory tak wielka, że jeden więcej nie robi różnicy.
jak ludzie przestają wierzyć w Boga to nieprawda, że już w nic nie wierzą,
wierzą we wszystko. i Ty wierzysz we wszystko co usłyszysz? :-) --
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-11-03 20:44:05
Autor: u2
Koniec świata
Ty na słowa innych powołujesz się więc nie plyną one od Ciebie tylko
od kogoś innego.

Nie podałem żadnych słów Wangi. Nie ściemniaj, no i zapomnij o piwku.

Data: 2010-11-03 20:55:14
Autor: u2
Koniec świata
Nie podałem żadnych słów Wangi. Nie ściemniaj, no i zapomnij o piwku.
Wiem z pewnego źródła, od jasnowidzącej Wangi, która nie takie rzeczy
przewidziała. Tak więc nici z twojego piwka.

No i gdzie tutaj słowa Wangi durniu ?

Data: 2010-11-03 21:16:43
Autor: Marek Czaplicki
Koniec świata
W dniu 2010-11-03 20:55, u2 pisze:
[...]

w twojej głowie. przecież to pewne źródło? :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61...

Data: 2010-11-03 22:08:54
Autor: u2
Koniec świata
No i gdzie tutaj słowa Wangi durniu ?
w twojej głowie. przecież to pewne źródło?

Ściemniasz. Masz czas do 10-tego.

Data: 2010-11-03 22:06:09
Autor: EUR waluta obiecana przez PiS do 2009
Koniec świata
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4cd194fe$0$27024$65785112news.neostrada.pl...
u2 wrote:

.. nastąpi 10 listopada. Szykujcie się na Sąd Ostateczny.
11 i 12 mam wolne, więc może być. :-)

11 i 12 już nie dożyjesz.

On moze i nie ale ja musze byc w pracy
wiec po chuja mi wasz koniec swiata w waszych urojeniach tempe pojeby?
Tfu!
Pleva

Data: 2010-11-03 17:58:53
Autor: VSS
Koniec świata
u2 wrote:
.. nastąpi 10 listopada. Szykujcie się na Sąd Ostateczny.

ekstra, am kredyt do 2043 roku, nie bede musiał spłacać

--
VSS
http://vss.pl

Data: 2010-11-03 18:00:29
Autor: u2
Koniec świata
W dniu 2010-11-03 17:58, VSS pisze:
u2 wrote:
.. nastąpi 10 listopada. Szykujcie się na Sąd Ostateczny.

ekstra, am kredyt do 2043 roku, nie bede musiał spłacać

Ja nie podałem roku, tylko dzień i miesiąc.

Data: 2010-11-03 18:02:15
Autor: VSS
Koniec świata
u2 wrote:
.. nastąpi 10 listopada. Szykujcie się na Sąd Ostateczny.

ekstra, am kredyt do 2043 roku, nie bede musiał spłacać

Ja nie podałem roku, tylko dzień i miesiąc.

to nie zmienia faktu, ze jak koniec swiata będzie za tydzień to i tak nie dozyje 2043 roku

--
VSS
http://vss.pl

Data: 2010-11-03 19:45:32
Autor:
Koniec świata
On Wed, 3 Nov 2010 18:02:15 +0100, "VSS" <vss@gazeta.pl> wrote:

u2 wrote:

> Ja nie podałem roku, tylko dzień i miesiąc.

to nie zmienia faktu, ze jak koniec swiata będzie za tydzień to i tak nie dozyje 2043 roku

 u2 tez zwariowal ? ja pierdziele! co to psychotropy robia z ludkow.

Data: 2010-11-03 18:02:21
Autor: dK
Koniec świata

Użytkownik "VSS" <vss@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ias4ce$1j0$1inews.gazeta.pl...
u2 wrote:
.. nastąpi 10 listopada. Szykujcie się na Sąd Ostateczny.

ekstra, am kredyt do 2043 roku, nie bede musiał spłacać

Ekstra to by było jakby uchwalili ustawę o umozeniu wszelkich kredytów i pożyczek.
Taka opcja zerowa :)

dK

Data: 2010-11-03 18:21:52
Autor: u2
Koniec świata
W dniu 2010-11-03 18:02, dK pisze:
Ekstra to by było jakby uchwalili ustawę o umozeniu wszelkich kredytów i
pożyczek.
Taka opcja zerowa

Musisz zaiwaniać na p.s.p. Inaczej nici ze spłaty kredytów.

Data: 2010-11-03 18:29:09
Autor: zinek
Koniec świata

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4cd193dc$0$27032$65785112news.neostrada.pl...
.. nastąpi 10 listopada. Szykujcie się na Sąd Ostateczny.

spoko - tylko skocze po make i cukier do Kauflandu ;)

Data: 2010-11-03 18:33:09
Autor: u2
Koniec świata
W dniu 2010-11-03 18:29, zinek pisze:
spoko - tylko skocze po make i cukier do Kauflandu

Nie zapomnij o trzeciej białej śmierci : soli. Ona jest najbardziej
przydatna podczas wojny.

Data: 2010-11-03 12:08:18
Autor: Antenka
Koniec świata
On 3 Lis, 18:33, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Nie zapomnij o trzeciej białej śmierci : soli. Ona jest najbardziej
 przydatna podczas wojny.<

I o cebuli - ta działa odkażająco i chroni przed szkorbutem.
Zgromadźcie też czosnek.  Mąka, sól, cukier i cebula to najbardziej
pożądane produkty i gorzała :D.  Ale po co to wszystko jak świat ma
się skończyć hm? ;-)

Antenka

P.s. Miałeś jakąś wizję?

Data: 2010-11-03 20:09:36
Autor: u2
Koniec świata
W dniu 2010-11-03 20:08, Antenka pisze:
P.s. Miałeś jakąś wizję?

Miałem Wizję TV.

Data: 2010-11-04 14:00:50
Autor: Dobrodziej
Koniec świata

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4cd193dc$0$27032$65785112news.neostrada.pl...
.. nastąpi 10 listopada. Szykujcie się na Sąd Ostateczny.

Ty to się dobrze człowieku czujesz!?

d.

Koniec świata