Koniec świata

Data: 2010-11-03 17:58:53
Autor: VSS
Koniec świata
u2 wrote:
.. nastąpi 10 listopada. Szykujcie się na Sąd Ostateczny.

ekstra, am kredyt do 2043 roku, nie bede musiał spłacać

--
VSS
http://vss.pl

Data: 2010-11-03 18:00:29
Autor: u2
Koniec świata
W dniu 2010-11-03 17:58, VSS pisze:
u2 wrote:
.. nastąpi 10 listopada. Szykujcie się na Sąd Ostateczny.

ekstra, am kredyt do 2043 roku, nie bede musiał spłacać

Ja nie podałem roku, tylko dzień i miesiąc.

Data: 2010-11-03 18:02:15
Autor: VSS
Koniec świata
u2 wrote:
.. nastąpi 10 listopada. Szykujcie się na Sąd Ostateczny.

ekstra, am kredyt do 2043 roku, nie bede musiał spłacać

Ja nie podałem roku, tylko dzień i miesiąc.

to nie zmienia faktu, ze jak koniec swiata będzie za tydzień to i tak nie dozyje 2043 roku

--
VSS
http://vss.pl

Data: 2010-11-03 19:45:32
Autor:
Koniec świata
On Wed, 3 Nov 2010 18:02:15 +0100, "VSS" <vss@gazeta.pl> wrote:

u2 wrote:

> Ja nie podałem roku, tylko dzień i miesiąc.

to nie zmienia faktu, ze jak koniec swiata będzie za tydzień to i tak nie dozyje 2043 roku

 u2 tez zwariowal ? ja pierdziele! co to psychotropy robia z ludkow.

Data: 2010-11-03 18:02:21
Autor: dK
Koniec świata

Użytkownik "VSS" <vss@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ias4ce$1j0$1inews.gazeta.pl...
u2 wrote:
.. nastąpi 10 listopada. Szykujcie się na Sąd Ostateczny.

ekstra, am kredyt do 2043 roku, nie bede musiał spłacać

Ekstra to by było jakby uchwalili ustawę o umozeniu wszelkich kredytów i pożyczek.
Taka opcja zerowa :)

dK

Data: 2010-11-03 18:21:52
Autor: u2
Koniec świata
W dniu 2010-11-03 18:02, dK pisze:
Ekstra to by było jakby uchwalili ustawę o umozeniu wszelkich kredytów i
pożyczek.
Taka opcja zerowa

Musisz zaiwaniać na p.s.p. Inaczej nici ze spłaty kredytów.

Koniec świata