Koniec świata

Data: 2010-11-03 12:01:25
Autor: Antenka
Koniec świata
On 3 Lis, 17:54, u2 <u...@o2.pl> wrote:
.. nastąpi 10 listopada. Szykujcie się na Sąd Ostateczny.

Skąd wiesz YouTwo? Wierzysz w przepowiednię Majów? :-)

Antenka

Data: 2010-11-03 20:05:14
Autor: u2
Koniec świata
W dniu 2010-11-03 20:01, Antenka pisze:
On 3 Lis, 17:54, u2 <u...@o2.pl> wrote:
.. nastąpi 10 listopada. Szykujcie się na Sąd Ostateczny.

Skąd wiesz YouTwo? Wierzysz w przepowiednię Majów? :-)

Antenka

Niedawno znajmy wyznawca świadków Jehowych powiadomił mnie, że koniec
świata na pewno będzie. Bo tak wynika z wszelkich przepowiedni, ktore
przestudiował. Nie widzę powodu, aby mu nie wierzyć, choć nie chce mi
się studiować tych przepowiedni.

Data: 2010-11-03 13:31:49
Autor: Antenka
Koniec świata
On 3 Lis, 20:05, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]

świata na pewno będzie. Bo tak wynika z wszelkich przepowiedni, ktore
przestudiował. Nie widzę powodu, aby mu nie wierzyć, choć nie chce mi

He he he aleś sobie autorytet wybrał :D. Jehowici już z dziesięć razy
w ciągu ostatnich 100 lat  przepowiadali koniec świata podając jakieś
daty i zawsze chybili. Bzdet.
Powiem ci coś. Nie trzeba być jehowitą ani jasnowiedzem, żeby mieć
pewność, że świat się kiedyś skończy ;-). Wg znajomego profesora
fizyki kwantowej Wszechświat kiedyś skończy się rozszerzać a potem
zacznie się kurczyć ;-P. Jest on bowiem rozciągalny na podobnej
zasadzie jak guma w gaciach :D.

Antenka

Data: 2010-11-03 21:37:06
Autor: Grzegorz Z.
Koniec świata

On 3 Lis, 17:54, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

Akurat wg wierzeń jehowych "świat się nigdy nie skończy" co jest wierutną
bzdurą, choćby i z przyczyn wyliczonych powyżej.

--
"Zła wiadomość: bóg nie istnieje. Dobra wiadomość: nie potrzebujemy go."

Data: 2010-11-03 13:55:56
Autor: Antenka
Koniec świata
On 3 Lis, 21:37, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:

Akurat wg wierzeń jehowych "świat się nigdy nie skończy" co jest wierutną bzdurą, choćby i z przyczyn wyliczonych powyżej.<

A z jakiej? Że ci się dziura ozonowa w gaciach zrobi hm? Nie jedz tyle
grochówki, bo to właśnie gazy grochówkowy powodują, że pękają
kalesony! :D

Oho uderz w oszołomskich jehowitów a GrześZ. się zamelduje :-D

Antenka

Data: 2010-11-03 22:01:51
Autor: Grzegorz Z.
Koniec świata

[...]

A z takiej że obserwujemy gwiazdy które umierają, choć o tym "Biblia nie
mówi". I tak podążąjąc po tej nitce dojdziemy do kłębka w postaci
"termicznej śmierci Wszechświata".

--
"Zła wiadomość: bóg nie istnieje. Dobra wiadomość: nie potrzebujemy go."

Data: 2010-11-03 22:13:12
Autor: u2
Koniec świata
W dniu 2010-11-03 21:31, Antenka pisze:
He he he aleś sobie autorytet wybrał :D. Jehowici już z dziesięć razy
w ciągu ostatnich 100 lat  przepowiadali koniec świata podając jakieś
daty i zawsze chybili. Bzdet.

Nie, moja droga, świadkowie nie są głupi. Choć to sekta to jednak mają
jakieś zasady. Poza wyciąganiem kasy od naiwnych oczywiście ;)

[...]

Problem z fizykami jest zawsze ten sam. Mają dużo teorii, a mało
praktyki. Jak zbudowali LHC pod Genewą w formie kulistej to teraz
kombinują z linią prostą :)

Data: 2010-11-03 14:21:55
Autor: Antenka
Koniec świata
On 3 Lis, 22:13, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2010-11-03 21:31, Antenka pisze:

Problem z fizykami jest zawsze ten sam. Maj du o teorii, a ma o
 praktyki. Jak zbudowali LHC pod Genew w formie kulistej to teraz
 kombinuj z lini prost :) <

Ależ nieprawda! On wszystko obliczył :-D
Antenka

Koniec świata