Koniec świata się zbliża?

Data: 2013-04-02 22:43:23
Autor: boukun
Koniec świata się zbliża?
Cały następny tydzień ma być mroźnie, przynajmniej następny... i tak już od dwóch miesięcy...

Wygląda mi to bardzo niebezpiecznie, reżimy tego świata zatajają przed nami prawdę. Czyżby ten zderzacz hadronów dopełnił końca czasów?

boukun

Data: 2013-04-02 22:50:52
Autor: abc
Koniec świata się zbliża?
Trzeba się nawrócić. Czas ucieka, wieczność czeka...

Data: 2013-04-02 22:52:12
Autor: boukun
Koniec świata się zbliża?
Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:515b44b6$0$1230$65785112news.neostrada.pl...
Trzeba się nawrócić. Czas ucieka, wieczność czeka...

Ano, trzeba pójść po rozum do głowy i nie parać się żydowskimi religiami... To i tak nic nie da...

boukun

Data: 2013-04-02 22:53:56
Autor: Grzegorz Z.
Koniec świata się zbliża?
Dnia Tue, 2 Apr 2013 22:50:52 +0200, abc napisał(a):

Trzeba się nawrócić.

Na lefebryzm?

--
"Niech będzie przeklęty bóg ojciec i syn i duch i matka najświętsza i całe
królestwo niebieskie!"

Data: 2013-04-03 12:52:36
Autor: Antenka
Koniec świata się zbliża?
On 2 Kwi, 22:43, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
[...]

To się nazywa bunt świata przyrody wobec ohydy spustoszenia
spowodowanej przez upadły, grzeszny rodzaj
ludzki.

Antenka

Data: 2013-04-04 05:18:29
Autor: Wiesiaczek
Koniec świata się zbliża?
On Wed, 03 Apr 2013 12:52:36 -0700, Antenka wrote:

[...]

Nie inaczej proszę pani, nie inaczej :)
Dlatego zaraz po śniadaniu biorę się za grzeszenie i szerzenie ohydy, zechce pani dołączyć? :)

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2013-04-07 09:28:16
Autor: Trybun
Koniec świata się zbliża?
W dniu 2013-04-03 21:52, Antenka pisze:
[...]

Raczej jego małą grupkę,, Nazywają się oni kapitalistami, to oni próbują zeżreć więcej niż potrzebują, a co najgorsze znajdują w swojej chorobie naśladowców. Natura kiedyś na pewno się zbuntuje przeciwko takiej dewastacji środowiska garstkę chorych przedstawicieli gatunku Homo Sapiens, choć akurat oni na takie miano nie zasługują.. ;-)

Data: 2013-04-04 08:45:52
Autor: xan
Koniec świata się zbliża?
W dniu 02.04.2013 22:43, boukun pisze:
[...]

Nie, no proszę cię. A przez samoloty krowy nie chcą dawać mleka.

Data: 2013-04-06 14:06:46
Autor: Antenka
Koniec świata się zbliża?
On 4 Kwi, 08:45, xan <i...@activsoft.pl> wrote:
> [...]

> boukun

Nie, no proszę cię. A przez samoloty krowy nie chcą dawać mleka.

Przez te satelity, co latają po orbicie :-p

Antenka

Koniec świata się zbliża?