Koniec świata się zbliża?

Data: 2013-04-04 08:45:52
Autor: xan
Koniec świata się zbliża?
W dniu 02.04.2013 22:43, boukun pisze:
Cały następny tydzień ma być mroźnie, przynajmniej następny... i tak już
od dwóch miesięcy...

Wygląda mi to bardzo niebezpiecznie, reżimy tego świata zatajają przed
nami prawdę. Czyżby ten zderzacz hadronów dopełnił końca czasów?

boukun

Nie, no proszę cię. A przez samoloty krowy nie chcą dawać mleka.

Data: 2013-04-06 14:06:46
Autor: Antenka
Koniec świata się zbliża?
On 4 Kwi, 08:45, xan <i...@activsoft.pl> wrote:
> [...]

> boukun

Nie, no proszę cię. A przez samoloty krowy nie chcą dawać mleka.

Przez te satelity, co latają po orbicie :-p

Antenka

Koniec świata się zbliża?