Koniec telewizyjnej dobranocki?

Data: 2010-06-24 07:22:30
Autor: BoDro
Koniec telewizyjnej dobranocki?
"Koniec telewizyjnej dobranocki? Od kilku lat widownia programu topnieje. Bajki w TVP 1 ogląda już tylko co dziewiąty maluch. Zdaniem ekspertów telewizja stoi przed decyzją o likwidacji legendarnego pasma"

http://www.dziennik.pl/wydarzenia/article632812/Dzien_w_ktorym_nie_bedzie_dobranocki.html

--
Bogdan

Data: 2010-06-24 07:28:08
Autor: pawell32
W dniu 2010-06-24 07:22, BoDro pisze:
[...]

co się dziwisz? jest kilka/kilkanaście programów gdzie bajki
lecą na okrągło. Nasze pokolenia czekały na bajkę, bo innych
nie było. dziś oglądają je na okrągło, więc po co czekać na tę jedną?

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-06-24 07:47:05
Autor: spammtrapp
W dniu 2010-06-24 07:28, pawell32 pisze:
co się dziwisz? jest kilka/kilkanaście programów gdzie bajki
lecą na okrągło. Nasze pokolenia czekały na bajkę, bo innych
nie było. dziś oglądają je na okrągło, więc po co czekać na tę jedną?

Co jak co ale wciaz sa ludzie ktorzy nie maja kablówki, TV-SAT i do tego placa haracz na utrzymanie TVP.

Teleranek niech tez zlikwiduja :)

Data: 2010-06-24 09:57:02
Autor: pawell32
W dniu 2010-06-24 07:47, spammtrapp pisze:
[...]

ale takie są realia. liczba odbiorców pozostających na samej
naziemnej jest mała

  TV-SAT i do tego
placa haracz na utrzymanie TVP.

trzeba się właśnie nad tym zastanowić, bo tu nie jest kwestia
dobranocki, a wielu innych programów edukacyjnych, których
również nie ma. są za to ogłupiające teleturnieje.

Data: 2010-06-24 11:02:36
Autor: BoDro
pawell32 pisze:

trzeba się właśnie nad tym zastanowić, bo tu nie jest kwestia
dobranocki, a wielu innych programów edukacyjnych, których
również nie ma. są za to ogłupiające teleturnieje...

....i (co oczywiście nie jest odkryciem) sms-durnieje:

http://wyborcza.pl/1,76842,8050435,Telewizja_bierze_na_duze_kolo.html

ale wysokiej klasy kosumenta trzeba sobie wyhodować od maleńkości...

--
Bogdan

Data: 2010-06-24 11:55:08
Autor: pawell32
W dniu 2010-06-24 11:02, BoDro pisze:
http://wyborcza.pl/1,76842,8050435,Telewizja_bierze_na_duze_kolo.html

ale wysokiej klasy kosumenta trzeba sobie wyhodować od maleńkości...

dawno mówiłem, by ten b....del sprywatyzować - reklam dożo nie przybędzie, treść się poprawi i nie będzie obowiązku płacenia.

swoją drogą nie wiedziałem, że z ludzi można robić takich kretynów
by zarobić na swoje pensje.

Data: 2010-06-24 10:06:48
Autor: Cavallino
Użytkownik "spammtrapp" <gdziestam@w.necie> napisał w wiadomości news:hvurgq$e3r$1news.onet.pl...
[...]

TV Puls też jest w powietrzu.
A wieczorem bajki puszcza przez 2 h bodajże.
Moja córka w życiu nie chce oglądać bajek właśnie na jedynce, woli te na pulsie.
Mimo że siada przed tv o 19.

Data: 2010-06-24 11:33:57
Autor: spammtrapp
Koniec telewizyjnej dobranocki?
W dniu 2010-06-24 10:06, Cavallino pisze:
TV Puls też jest w powietrzu.

Gdzieniegdzie.

Data: 2010-06-24 11:36:15
Autor: Cavallino
Użytkownik "spammtrapp" <gdziestam@w.necie> napisał w wiadomości news:hvv8q5$jfe$1news.onet.pl...
W dniu 2010-06-24 10:06, Cavallino pisze:
TV Puls też jest w powietrzu.

Gdzieniegdzie.

Na razie.
Docelowo w większości.

Data: 2010-06-24 11:02:42
Autor: Dariusz Zygmunt
W dniu 6/24/2010 7:47 AM, spammtrapp pisze:

Teleranek niech tez zlikwiduja :)

To jest żart? Prawda?  ;-)

Z pozdrowieniami
Dariusz Zygmunt

Data: 2010-06-24 11:37:11
Autor: spammtrapp
W dniu 2010-06-24 11:02, Dariusz Zygmunt pisze:
W dniu 6/24/2010 7:47 AM, spammtrapp pisze:

Teleranek niech tez zlikwiduja :)

To jest żart? Prawda? ;-)

Niestety tak :)

Data: 2010-06-24 12:32:14
Autor: Dariusz Zygmunt
W dniu 6/24/2010 11:37 AM, spammtrapp pisze:
W dniu 2010-06-24 11:02, Dariusz Zygmunt pisze:
W dniu 6/24/2010 7:47 AM, spammtrapp pisze:

Teleranek niech tez zlikwiduja :)
To jest żart? Prawda? ;-)
Niestety tak :)

Tzn. ja wiem że Teleranek zlikwidowano już parę miesięcy temu więc żartem był czas przyszły którego użyłeś - tak?  ;-)

Z pozdrowieniami
Dariusz Zygmunt

Data: 2010-06-24 09:57:31
Autor: SW3
Dnia 24-06-2010 o 07:28:08 pawell32 <pawell@net-sat.pl> napisał(a):

co się dziwisz? jest kilka/kilkanaście programów gdzie bajki
lecą na okrągło.

Jak może mieć dużą oglądalność kilkuminutowy program, którego pora  rozpoczęcia zmienia się w tak szerokim zakresie. Aż sprawdziłem w  programie: 19:00, 19:05, 19:10, 19:15. Chyba bez jakiejś ścisłej  zależności od dnia tygodnia.
Jak ja oglądałem dobranocki to sprawa była jasna: w dni powszednie  dobranocka trwała 10 minut, w niedziele (i chyba soboty) - pół godziny.  Teraz wg programu jest dłużej - od 15 do 30 minut. Tylko, że przed  Wiadomościami trzeba nadać dużo reklam i zapowiedzi. A i nic się przecież  nie stanie jak i początek będzie nieco spóźniony...
Nic dziwnego, że jeśli tylko ktoś ma wybór to nie sadza dziecka na pół  godziny przed telewizorem, żeby sobie oglądnęło parę minut bajki i drugie  tyle reklam.

--
SW3
-- --

Data: 2010-06-24 12:11:04
Autor: Tomaszek
[...]

A misja tv publicznej? ;) Z tego co widzę, to bajki o 19-tej na TVP1 były dość starannie dobierane, nie było przemocy, miały jakiś morał, czegoś uczyły. Smutne:(

Data: 2010-06-24 07:29:29
Autor: Wiewior
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:hvuqbp$bh9$1news.onet.pl...
co się dziwisz? jest kilka/kilkanaście programów gdzie bajki
lecą na okrągło. Nasze pokolenia czekały na bajkę, a te oglądają
je na okrągło, więc po co czekać na tę jedną?

Zrobi się jakiś program, podzieli na bloki i będzie puszczało reklamy. Przed Wiadomościami jeden z najlepszych czasów reklamowych. W tej chwili zmarnowany przez bajkę.

--
     Wiewior
jvrjvbe@tnmrgn.cy

Data: 2010-06-24 09:40:08
Autor: ola
On Thu, 24 Jun 2010 07:22:30 +0200, BoDro <bolek@lolek.pl> wrote:

[...]

Moje dzieci wylacznie ogladaja dobranocki i te 10-20 min (tvp1+tvp
polonia) calkowicie jest wystarczajace. Generalnie dzieci za duzo ogladaja bajek (latwizna dla rodzicow -
swiety spokoj) na kanalach gdzie leca non-stop (przeplatane reklamami)
i przyzwyczajaja mlode mozgi do uzaleznienia od TV, potem ogladaja
vive/mtv/serialie brazylijskie....a w konsekwencji odmozdzeni glosuja
w wyborach na K lub K - bo tak powiedzieli w TV.

Jak nie bedzie dobranocki w TV to abonament beda juz placic tylko
emeryci (no chyba, ze ich zwolnia z oplat). Ja napewno zaprzestane
oplat.

Data: 2010-06-24 12:22:49
Autor: Tomaszek
[...]

Najpierw Telewizja Edukacyjna ( wtorki i piątki? ) potem "Wielka Gra", teraz "Dobranocka" Krótki komentarz: kurwa mać!!!

Data: 2010-06-24 13:54:03
Autor: pawell32
W dniu 2010-06-24 12:22, Tomaszek pisze:

Najpierw Telewizja Edukacyjna ( wtorki i piątki? ) potem "Wielka Gra",

z tego co widziałem wielka gra powróciła na ekrany

Data: 2010-06-24 14:08:21
Autor: Tomaszek
W dniu 2010-06-24 13:54, pawell32 pisze:
W dniu 2010-06-24 12:22, Tomaszek pisze:

Najpierw Telewizja Edukacyjna ( wtorki i piątki? ) potem "Wielka Gra",

z tego co widziałem wielka gra powróciła na ekrany

Kiedy jest emitowana?

Data: 2010-06-24 14:19:08
Autor: pawell32
W dniu 2010-06-24 14:08, Tomaszek pisze:
z tego co widziałem wielka gra powróciła na ekrany

Kiedy jest emitowana?

nie mam pojęcia, widziałem raz przypadkiem

http://www.tvn24.pl/0,1640333,0,1,wraca-wielka-gra-_-na-razie-na-bis,wiadomosc.html