Koniec tipo, koniec punto. Tylko panda.

Data: 2018-06-02 11:15:54
Autor: Bolko
Koniec tipo, koniec punto. Tylko panda.
https://spidersweb.pl/autoblog/przyszlosc-fiata/

To oznacza oczywiście ,,śmierć" Tipo. Oprócz tego, wiadomo już, że leciwe Punto nie doczeka się następcy. Marchionne powiedział również, że ,,chce budować przyszły sukces Fiata także na modelu Panda".

Data: 2018-06-02 20:20:56
Autor: Cavallino
Koniec tipo, koniec punto
I koniec Fiata.
Bez żalu z mojej strony - bo 500 to jeden z najbrzydszych aut które widziałem.
Zrezygnowałem z produktów tej marki, właśnie wtedy, gdy zaczęli ją na siłę wciskać zamiast normalnych samochodów.

Data: 2018-06-02 14:36:31
Autor: Bolko
Koniec tipo, koniec punto
W dniu sobota, 2 czerwca 2018 20:20:57 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:
I koniec Fiata.
myślisz?

PRZYCHODY: 22 miliardy złotych
WARTOŚĆ EKSPORTU: 15,7 miliarda złotych
LICZBA ZATRUDNIONYCH: 9 380 osób
LICZBA SPÓŁEK GRUPY: 17
ZAKŁADÓW PRODUKCYJNYCH: 10
WYPRODUKOWANYCH SAMOCHODÓW: 273,8 tys. SAMOCHODÓW SPRZEDANYCH NA RYNKU POLSKIM: 24,7 tys. DEALERÓW W SIECI SPRZEDAŻY FCA POLAND: 69

Data: 2018-06-03 07:49:59
Autor: Cavallino
Koniec tipo, koniec punto
W dniu 02-06-2018 o 23:36, Bolko pisze:
W dniu sobota, 2 czerwca 2018 20:20:57 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:
I koniec Fiata.
myślisz?

Myślę.
FCA to już dziś dużo więcej niż Fiat, a ograniczenie się do jednego modelu, tylko zmieni te proporcje.

Mini to też marginalna marka - jeśli Fiat chce iść w tym kierunku to gratuluję.

Data: 2018-06-02 23:51:30
Autor: przemek.jedrzejczak
Koniec tipo, koniec punto
Tymczasem w Niemczech na Tipo trzeba czekać po 4 miechy bo fabryka nie wyrabia. Benzynowy golas jest poniżej 10 tysięcy euro bo Włosi sprytnie się podłączyli pod Dieselgate czyli aby skorzystać z premii trzeba kupić sztrucla z E1-4 i zarejestrować go na 3 miechy jednocześnie rezerwując nowe auto. Szykuje się hit wśród rencistów bo parę lat temu w tej cenie było Twingo ;-)

Data: 2018-06-03 08:59:45
Autor: Budzik
Koniec tipo, koniec punto
Użytkownik  przemek.jedrzejczak@gmail.com ...

[...]

Własnie kumpel mi mowił, ze flotowe dostali te tipo za 42500 w benzynie i ze to nawet jakos jezdzi :)

--
Pozdrawia... Budzik
"Kiedy delektujemy się dziwnym i egzotycznym pięknem kwiatów - zdrowo

Data: 2018-06-03 11:29:48
Autor: jerzu.xyz
Koniec tipo, koniec punto
On 03 Jun 2018 08:59:45 GMT, Budzik
<budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

Własnie kumpel mi mowił, ze flotowe dostali te tipo za 42500 w benzynie i ze to nawet jakos jezdzi :)

Tipo mi sie nawet podoba. Niestety, po blizszej styczności z tym autem
stwierdzam, że Siena/Palio były chyba lepiej spasowane we wnętrzu. W
fabrycznie nowym Tipo wszystko w środku skrzypi na potege. Silniki to
też jakaś porażka. Ten za 42 tysie to na 99% 95KM. Trochę słabo.
Silniki diesla też nie lepsze. Generalnie wizualnie ok, technicznie
słabizna.

http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

Data: 2018-06-03 03:10:32
Autor: przemek.jedrzejczak
Koniec tipo, koniec punto
-- Generalnie wizualnie ok, technicznie słabizna

Włosi już zrozumieli że muszę walczyć ceną i Tipo wypełnia te założenia. 60 tys w 2016 dwa razy tyle w 2017 i właściwie nie wiadomo na co czeka Fiat bo już powinna startować kolejna fabryka.

Data: 2018-06-03 12:16:19
Autor: Cavallino
Koniec tipo, koniec punto
W dniu 03-06-2018 o 11:29, jerzu.xyz@irc.pl pisze:
[...]

A ktoś daje więcej w tej cenie?

Data: 2018-06-03 12:57:46
Autor: jerzu.xyz
Koniec tipo, koniec punto
On Sun, 3 Jun 2018 12:16:19 +0200, Cavallino
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

A ktoś daje więcej w tej cenie?

W tej nie, ale jak nawet dopłacisz to i tak niewiele więcej
dostaniesz.

Data: 2018-06-04 06:59:43
Autor: Budzik
Koniec tipo, koniec punto
Użytkownik  jerzu.xyz@irc.pl ...

[...]

95KM dokładnie słabo - bedziesz ostatni na torze... Ale podobno szukamy ekologii - moze czas najwyzszy powiedziec sobie ze silniki 200 koni trują bardziej i ze do cywilnej jazdy własnie auta w okoli 100km beda ok?

--
Pozdrawia... Budzik
Jak dostać się zdalnie na komputer podłączony do sieci Windows ?

Data: 2018-06-04 02:21:41
Autor: Bolko
Koniec tipo, koniec punto
> [...]
> 95KM dokładnie słabo - bedziesz ostatni na torze... Ale podobno szukamy ekologii - moze czas najwyzszy powiedziec sobie ze silniki 200 koni trują bardziej i ze do cywilnej jazdy własnie auta w okoli 100km beda ok?

Pytanie czy te auta po 200KM mają 200 patrz Dieselgate.
A druga sprawa gdzie te 200KM wykorzystać.
Miasto? gdzie jak światła za chwilę
Drogi powiatowe/krajowe? gdzie jak z naprzeciwka ciąg samochodów
Autostrady? czasami się przydaje jak jest duży ruch i chcesz się wbić
na lewy pas który i tak za chwile zwalnia bo jakaś ciężarówka też zmienia pas

W sobotę wracałem od Mamy ze wsi do Krakowa.
40 km DK 40 km A4
Z reguły zajmuje mi to ok 1,5h jak się postaram mniej.
A w sobotę jechałem 1h 10 minut i to jadąc autostradą bardzo spokojnie bo lało jak cholera miejscami

Data: 2018-06-04 13:59:41
Autor: Budzik
Koniec tipo, koniec punto
Użytkownik Bolko suryga@gmail.com ...

> [...]

Z reguły zajmuje mi to ok 1,5h jak się postaram mniej.
A w sobotę jechałem 1h 10 minut i to jadąc autostradą bardzo
Czyli generalnie zgadzasz sie ze mna?
Bo post brzmi tak jakbys dyskutował z moja teza ale tresc wskazuje ze sie zgadzasz...

--
Pozdrawia... Budzik
Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć

Data: 2018-06-04 08:42:35
Autor: Bolko
Koniec tipo, koniec punto
W dniu poniedziałek, 4 czerwca 2018 15:59:43 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
> [...]

Bo post brzmi tak jakbys dyskutował z moja teza ale tresc wskazuje ze sie zgadzasz...
tak :)
chyba sie nie zrozumielismy wczesniej

Data: 2018-06-04 16:59:41
Autor: Budzik
Koniec tipo, koniec punto
Użytkownik Bolko suryga@gmail.com ...

chyba sie nie zrozumielismy wczesniej

Dokładnie takie wrazenie odniosłem :)))
Podsumowujac - chcemy byc eko - 200 i wiecej KM na łyzeczki. Badzmy eko przez ograniczanie spalania, uspakajanie ruchu, upłynnianie.
Jak auta spala 30-40% mniej paliwa w miscie to przy tej samej ilosci aut, przy tych samych km zyskamy niesamowity spadek emisji, zapewne mniejsze korki, mniejszą ilosc kolizji i wypadków.

100KM w aucie w zupełnosci wystarczy do normalnego poruszania się.

--
Pozdrawia... Budzik
Nawet najdłuższa droga zaczyna się zawsze od pierwszego kroku.

Data: 2018-06-04 21:03:42
Autor: kk
Koniec tipo, koniec punto
W dniu 2018-06-04 o 18:59, Budzik pisze:
[...]

Do normalnego wystarczy piechtochód. A samochody służą do szybkiego poruszania się.

Data: 2018-06-04 12:45:50
Autor: Bolko
Koniec tipo, koniec punto
A samochody służą do szybkiego poruszania się.

gdzie mieszkasz?
i zdefiniuj pojęcie szybki

Data: 2018-06-04 22:52:01
Autor: kk
Koniec tipo, koniec punto
W dniu 2018-06-04 o 21:45, Bolko pisze:
A samochody służą do szybkiego
poruszania się.

gdzie mieszkasz?
i zdefiniuj pojęcie szybki

I co jeszcze?

Data: 2018-06-04 22:54:51
Autor: Bolko
Koniec tipo, koniec punto
W dniu poniedziałek, 4 czerwca 2018 22:52:11 UTC+2 użytkownik kk napisał:
> i zdefiniuj pojęcie szybki
> I co jeszcze?

tylko tyle

Data: 2018-06-05 08:59:41
Autor: Budzik
Koniec tipo, koniec punto
Użytkownik Bolko suryga@gmail.com ...

> i zdefiniuj pojęcie szybki
> I co jeszcze?

tylko tyle

Bedzie mu ciezko bo musiałby sobie najpierw zdac sprawe jaką głupote palnął a efekt wyparcia bedzie dosc silny w tym przypadku...

--
Pozdrawia... Budzik
"Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie

Data: 2018-06-06 03:59:38
Autor: Budzik
Koniec tipo, koniec punto
Użytkownik kk kk@op.pl ...

[...]

cbdu ;)

--
Pozdrawia... Budzik
"Łatwiej poznać ludzkość niż pojedynczego człowieka"

Data: 2018-06-04 22:15:58
Autor: Axel
Koniec tipo, koniec punto

wrote in message news:n1d7hd52phmt3iuimj4b65blsrk82iforc4ax.com...

[...]

Jeździłem  Tipo (sedanem) po Grecji 3 miesiące temu. Poza silnikiem - ujdzie. Silnik 1.4 przy ruszaniu za każdym razem się dławił, zanim zaczynał się rozpędzać. Jakby mój samochód tak się zachowywał, natychmiast pojechałbym do serwisu. Miesiąc później jeździłem dużo cięższym samochodem z silnikiem 1.5, który zupełnie dobrze dawał sobie radę.

--
Axel

Data: 2018-06-04 23:10:48
Autor: Cavallino
Koniec tipo, koniec punto
W dniu 04-06-2018 o 22:15, Axel pisze:

[...]

I pewnie ten egzemplarz też tego potrzebował, ale w wypożyczalniach mało kto się przejmuje takim szczegółem.
Zwłaszcza jak w momencie zwrotu im się nie powie o problemach z silnikiem.

Data: 2018-06-04 09:10:47
Autor: T.
Koniec tipo, koniec punto
W dniu 2018-06-02 o 23:36, Bolko pisze:
[...]

O ile dobrze się orientuję, to FCA w Polsce przynosi od lat same straty. Bo sprowadzają z Włoch "złote klamki" do swoich samochodów tu produkowanych, więc podatków tu nie płacą. Jedyny zysk to praca i dostawcy podzespołów.
T.

Data: 2018-06-02 19:59:46
Autor: Budzik
Koniec tipo, koniec punto
Użytkownik Cavallino cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl ...

[...]

Mam kilka fiatów wiec pare słów:
- ducato - niezłe auto z niestety wieloma wadami i niedoróbkami których w konkurencji nie uswiadczysz: fatalna elektryka, pasek rozrzadu zamiast łancucha, padające wtryski ktorych nie da sie odkrecic, to samo ze swiecami zarowymi, ogólnie zle zrobione odprowadzanie wody z przedniej szyby powodujace ze woda leje sie na silnik przez co padaja czesto egry i pare innych spraw, na dpfach konczac.
W Masterach bedacych konkurencja w prostej linii takich problemów brak.

- doblo do 2010 roku - mega udany samochód, prosty, tani w eksploatacji, super silniki 1,9 i niezłe 1,6.

- doblo nowe - doswiadczenie tylko z jednego auta ale nowe z salonu i po 10k wymiana skrzyni. Do tego jakies ogromne problemy z zakupem egzemplarza w wersji maxi długiej z drzwiami z obu stron.
Do tego wersja 1,4 po zagazowaniu pali prawie 13l...

Rwasumujac - gdyby ludzie znali sie na autach - pewnie juz by dawno upadli :)

--
Pozdrawia... Budzik
którzy nie mają już nic do stracenia. "  Janis Joplin

Data: 2018-06-03 07:12:09
Autor: Bok
Koniec tipo, koniec punto
W dniu 2018-06-02 o 20:20, Cavallino pisze:
[...]

tak to koniec fiata, mimo że od 20 lat jeździłem tylko fiatami w tym roku kupiłem nowy samochód innej marki

żal bo w Brazylii są gotowe fajne modele: argo cronos mobi uno nic tylko wprowadzić i odniosły by sukces jak tipo

sprzedaż fiata poleciała na łeb, widać nie tylko ja nie trawię obłej stylistyki 500/panda

Data: 2018-06-04 09:23:29
Autor: T.
W dniu 2018-06-02 o 20:15, Bolko pisze:
[...]

Plotki mówią, że produkcja Pandy znów ma być przeniesiona do Polski, bo tu koszty są znacznie niższe.
T.

Koniec tipo, koniec punto. Tylko panda.