Koniec udawania

Data: 2016-02-12 11:27:59
Autor: Lepudruk
Koniec udawania
http://wiadomosci.onet.pl/kraj/dawid-jackiewicz-skonczylismy-z-udawaniem-ze-to-konkursy-dajace-niepolitycznych/wp6k0y

Dawid Jackiewicz: skończyliśmy z udawaniem, że to konkursy dające niepolitycznych menedżerów.
- Skończyliśmy z udawaniem, że to są jakieś konkursy dające niepolitycznych menedżerów. To są ludzie, za których bierzemy odpowiedzialność - stwierdził minister skarbu Dawid Jackiewicz. Polityk w rozmowie z "Super Expressem" przekonywał, że wybieranie ludzi powiązanych z partią do zarządów spółek Skarbu Państwa gwarantuje, że "będą oni lojalni wobec państwa, a nie różnych podmiotów".

Wobec państwa? smiechu warte! Wyłącznie wobec prezesa i Rydzyka. Innej możliwości nie ma! Koniec udawania? Kpiny jakieś!

--
Lepudruk

Data: 2016-02-12 12:20:23
Autor: mkarwan
Koniec udawania

Użytkownik "Lepudruk" <lepudruk@kurdupel.org> napisał w wiadomości news:n9kca2$1mi3$4gioia.aioe.org...
[...]

Robisz z siebie durnia czy nim jesteś?
Potrafisz przedstawić konkretne dowody na potwierdzenie tego co napisałeś?

Data: 2016-02-12 13:25:41
Autor: Lepudruk
Koniec udawania

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:56bdbff6$0$658$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Ty z siebie robisz durnia. Potrafisz udowodnić, że nie mam racji?

--
Lepudruk

Data: 2016-02-12 13:38:21
Autor: mkarwan
Koniec udawania
Użytkownik "Lepudruk" <lepudruk@kurdupel.org> napisał w wiadomości news:n9kj1k$55n$1gioia.aioe.org...
[...]

To ty, a nie ja, coś twierdzisz, więc przedstaw konkretne dowody na potwierdzenie tego co twierdzisz.
Jeśli nie potrafisz to znaczy, że kłamiesz.

Data: 2016-02-12 14:19:09
Autor: Lepudruk
Koniec udawania
Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:56bdd23a$0$651$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Potrafisz udowodnić, że kłamię? Bo ja potrafię udowdnić, że nie wiesz nawet o co chodzi, a czepiasz się bo nikt z tobą nie chce już "dyskutować". Sądzisz, że cię nie pamiętam sprzed kilku lat? Nic z tego cwaniaczku. Nie będziemy bić piany. EOT.

--
Lepudruk

Data: 2016-02-12 17:22:30
Autor: Lepudruk
Koniec udawania
Użytkownik "andal" <andal@andal.org> napisał w wiadomości news:n9kvpb$167h$2gioia.aioe.org...
[...]

Pajdak? Spadaj dupku!

--
Lepudruk

Data: 2016-02-12 18:56:25
Autor: andal
Koniec udawania

pajdak nie udawaj pajdaka pejsdaku

Data: 2016-02-13 16:35:26
Autor: Lepudruk
Koniec udawania
Użytkownik "andal" <andal@andal.org> napisał w wiadomości news:n9l9sp$1q77$3gioia.aioe.org...

pajdak nie udawaj pajdaka pejsdaku

Aleś sie wysilił!!! Ja pierdzielę! Ty, ty na poete idziesz! Wieszczem PiS zostaniesz!

--
Lepudruk

Data: 2016-02-12 16:57:10
Autor: mkarwan
Koniec udawania
Użytkownik "Lepudruk" <lepudruk@kurdupel.org> napisał w wiadomości news:n9km4c$atl$1gioia.aioe.org...
[...]

Nie przedstawiłeś konkretnego dowodu na potwierdzenie tego co napisałeś w liście otwierającym wątek.
To dowód na to, ze kłamiesz.

. EOT.

Tchórzliwie uciekasz z podwiniętym ogonem.
Tchórzliwie ukrywasz się za anonymizerem

Data: 2016-02-12 17:21:45
Autor: Lepudruk
Koniec udawania

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:56be00d3$0$642$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Spadaj cwaniaczku. Nie wciągniesz mnie w swoje gierki.

--
Lepudruk

Data: 2016-02-12 17:36:17
Autor: silvio balconetti
Koniec udawania
Am 12.02.2016 um 11:27 schrieb Lepudruk:
[...]

To juz przeciez bylo! Za czasow Wielkiego Jezykoznawcy wszystko bylo partyjne: biologia, medycyna, nauki przyrodnicze, logika... byt ksztaltowal swiadomosc. Pora panowie przeszukac piwnice i strychy, i poszukac starych podrecznikow. :-)

Np.
>- Nie ma się z czego śmiać - zgromił wesołków Prezes, wyciągając z szuflady biurka książkę z urwaną okładką. - O, proszę. Tu znalazłem kopalnię koncepcji, stale do nich sięgam. Na przykład piszą, że fakty, stojące w jaskrawej sprzeczności z prawdą, można interpretować jako przypadkowe fluktuacje... Krótko mówiąc, nie zwracać na nie uwagi. Prawdziwa prawda nie ma z tym nic wspólnego.
- Co to za książka, panie Prezesie? - zaczęli pytać ministrowie, chwytając za długopisy, żeby zanotować tytuł i autora.
- Prawdę mówiąc, nie wiem - wyznał Prezes. - Znalazłem ją u siebie w domu, odkurzyłem i mam pod ręką.
- Mogę spojrzeć? - spytał koordynator Służb. Wyciągnął z kieszeni lupę, popatrzył i nagle wytrzeszczył oczy, jakby się czymś udławił.
- Nalejcie mu wody! - zaczęli wołać niektórzy ministrowie, a inni pytali niecierpliwie: - Co tam jest napisane?
Sięgnąwszy po lupę, minister Cyfryzacji odczytała ze stopki, niestety całej w strzępach:
- "Terializm lektyczny". W. I. Lenin, rok wydania 1952.<
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2016-02-13 02:06:07
Autor: stevep
Koniec udawania
W dniu .02.2016 o 11:27 Lepudruk <lepudruk@kurdupel.org> pisze:

[...]

To raczej początek udawania samorządności.
--
  stevep
-- -- -

Koniec udawania