Koniec udawania

Data: 2016-02-12 17:36:17
Autor: silvio balconetti
Koniec udawania
Am 12.02.2016 um 11:27 schrieb Lepudruk:
http://wiadomosci.onet.pl/kraj/dawid-jackiewicz-skonczylismy-z-udawaniem-ze-to-konkursy-dajace-niepolitycznych/wp6k0y

Dawid Jackiewicz: skończyliśmy z udawaniem, że to konkursy dające
niepolitycznych menedżerów.
- Skończyliśmy z udawaniem, że to są jakieś konkursy dające
niepolitycznych menedżerów. To są ludzie, za których bierzemy
odpowiedzialność - stwierdził minister skarbu Dawid Jackiewicz. Polityk
w rozmowie z "Super Expressem" przekonywał, że wybieranie ludzi
powiązanych z partią do zarządów spółek Skarbu Państwa gwarantuje, że
"będą oni lojalni wobec państwa, a nie różnych podmiotów".

Wobec państwa? smiechu warte! Wyłącznie wobec prezesa i Rydzyka. Innej
możliwości nie ma! Koniec udawania? Kpiny jakieś!

--
Lepudruk

To juz przeciez bylo! Za czasow Wielkiego Jezykoznawcy wszystko bylo partyjne: biologia, medycyna, nauki przyrodnicze, logika... byt ksztaltowal swiadomosc. Pora panowie przeszukac piwnice i strychy, i poszukac starych podrecznikow. :-)

Np.
>- Nie ma się z czego śmiać - zgromił wesołków Prezes, wyciągając z szuflady biurka książkę z urwaną okładką. - O, proszę. Tu znalazłem kopalnię koncepcji, stale do nich sięgam. Na przykład piszą, że fakty, stojące w jaskrawej sprzeczności z prawdą, można interpretować jako przypadkowe fluktuacje... Krótko mówiąc, nie zwracać na nie uwagi. Prawdziwa prawda nie ma z tym nic wspólnego.
- Co to za książka, panie Prezesie? - zaczęli pytać ministrowie, chwytając za długopisy, żeby zanotować tytuł i autora.
- Prawdę mówiąc, nie wiem - wyznał Prezes. - Znalazłem ją u siebie w domu, odkurzyłem i mam pod ręką.
- Mogę spojrzeć? - spytał koordynator Służb. Wyciągnął z kieszeni lupę, popatrzył i nagle wytrzeszczył oczy, jakby się czymś udławił.
- Nalejcie mu wody! - zaczęli wołać niektórzy ministrowie, a inni pytali niecierpliwie: - Co tam jest napisane?
Sięgnąwszy po lupę, minister Cyfryzacji odczytała ze stopki, niestety całej w strzępach:
- "Terializm lektyczny". W. I. Lenin, rok wydania 1952.<
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Koniec udawania