Koniec wycieczek do Oswiecimia, marszow (nie)zywych i innych narzedzi przemyslu pt: "Holokaust" :D

Data: 2011-03-30 14:13:44
Autor: Polonista
Koniec wycieczek do Oswiecimia, marszow (nie)zywych i innych narzedzi przemyslu pt: "Holokaust" :D
W koncu nie bedziemy musie ogladac tych chciwych i chorych z pazernosci, czerwonych ryjow :)

""Dopóki nie powstanie prawo, które będzie odpowiadać roszczeniom ofiar Holokaustu i ich spadkobiercom, społeczność żydowska, ocaleni i ich rodziny w szczególności powinni powstrzymać się przed wpompowywaniem dolarów z turystyki..."

Niech zabieraja te dolary ze soba do Izraela - damy sobie rade bez nich :)

Data: 2011-03-30 07:28:18
Autor: Marek
On 30 Mar, 14:13, "Polonista" <popierdolk...@gazeta.pl> wrote:
W koncu nie bedziemy musie ogladac tych chciwych i chorych z pazernosci,
czerwonych ryjow :)

""Dop ki nie powstanie prawo, kt re b dzie odpowiada roszczeniom ofiar
Holokaustu i ich spadkobiercom, spo eczno ydowska, ocaleni i ich rodziny
w szczeg lno ci powinni powstrzyma si przed wpompowywaniem dolar w z
turystyki..."

Niech zabieraja te dolary ze soba do Izraela - damy sobie rade bez nich :)

Dzieki Bogu !
Wreszcie.
Najlepiej niech sobie zabiora ten caly oboz do Izraela.
Plany dostali od Niemcow, a od nas moga dostac gotowe, oryginalne
elementy ( razem z ta zabytkowa brama !).

Data: 2011-03-30 14:24:58
Autor: Grzegorz Z.
Koniec wycieczek do Oswiecimia, marszow (nie)zywych i innych narzedzi przemyslu pt: "Holokaust" :D
damy sobie rade bez nich :)

Wy? To znaczy? Ty z matk±?

Data: 2011-03-30 14:28:20
Autor: Polonista
Koniec wycieczek do Oswiecimia, marszow (nie)zywych i innych narzedzi przemyslu pt: "Holokaust" :D

"Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> wrote in message news:142qkufywjcmz$.16sfpr1am1vn2.dlg40tude.net...
damy sobie rade bez nich :)

Wy? To znaczy? Ty z matk±?

Ja ze swoja na pewno, nie wiem jak wy. Szczerze, jak juz wywolales temat, to mam watpliwosci :)

Data: 2011-03-30 14:54:24
Autor: Grzegorz Z.
Polonista napisał:

[...]

Ja wywołałem temat matki w wolskiej polityce?

Data: 2011-03-30 16:21:45
Autor: bolek
Koniec wycieczek do Oswiecimia, marszow (nie)zywych i innych narzedzi przemyslu pt: "Holokaust" :D

Użytkownik "Polonista" <popierdolka75@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:imvc3j$nir$1inews.gazeta.pl...

Polonista napisał:

[...]

żyt

Data: 2011-03-30 16:59:11
Autor: raff

"Polonista" <popierdolka75@gazeta.pl> wrote in message news:imv7l6$9d7$1inews.gazeta.pl...

[...]

Grzesio to naczelny Żydolub tutaj.

R.

Data: 2011-03-30 17:46:07
Autor: raff

"Polonista" <popierdolka75@gazeta.pl> wrote in message news:imv6pr$6g5$1inews.gazeta.pl...
[...]

Moze niech ktos przypomni temu panu Rosenszuftowi, czy jak mu tam, co sie dzialo na Kresach w 1939 roku. Chce sprawiedliwosc, to bedzie ja mial.

R.

Koniec wycieczek do Oswiecimia, marszow (nie)zywych i innych narzedzi przemyslu pt: "Holokaust" :D